|

وقتی شیواخنیاگر تو تولدش خودشو شبیه18 ساله ها کرد؛ پولداره فت و فراوون کیک روکش طلاشو

شیوا خنیاگر از بازیگرهایی هست که تقریبا همه ی فعالیت اون از قاب تلویزیون بوده و از طریق این رسانه شناخته و معروف شده.

لینک کوتاه کپی شد
4

شایانیوز- چه خوب میشه که آدم اگر شناخته شده و معروف هست، مردم اون رو به خاطر هنرش و کارهای ارزنده ای که انجام داده به یاد بیارن نه به خاطر این که سر تیتیر خبرها و حواشی بوده ها! که خب همونطور که میدونید گزینه ی دوم راه آسونی تری هست برای به چشم اومدن و بالا موندن بالاخره هر کسی که معروف هست، لزوما با هنر و استعداد نیست و خیلی وقت ها خیلی از همین آدم های معروف بودن که با رانت و پارتی بالا اومدن و شناخته شدن در حالی که خودشون چیزی توی چنته نداشتن و به قولی فقط لب و دهن بودن و بس! هر چند فضای مجازی هم در این مورد جایگاهش غیر قابل انکار هست، چرا که وقتثی اینستاگرام قدرت اینو داره که یه عده افراد رو که حتی میشه گفت هیچ هنری ندارن رو بیاره بالا و و جوری بولد کنه که آدم کفش ببره، پس میتونه آدم های معروفی رو که میشناختیم، بیشتر از قبل بالا بیاره و به قولی براشون بازارگرمی کنه.

حالا یکی از بازیگرهایی که ظاهر جدید و شاخ دراری از خودش توی مجازی نشون داد، شیوا خنیاگر بود که قبل از این خیلی هامون تویه تلویزیون دیده بودیمش و بیشترین جایی که شناختیمش بازی تویه ستایش بود که به عنوان زن حشمت فردوس بازی میکرد و بیننده ها به قدری با نقشش همذات پنداری کردن که به خاطره این که شیوا خانوم زن حشمت بداخلاق هست دلشون براش سوخته بود! خب تا به امروز ما شیوا خانوم رو بیشتر تویه تلویزیون دیدیم و پوششی که از ایشون هم دیدیم کاملا مطابق با استانداردهای صدا و سیما بوده ولی خانوم خانوم تویه پیجش زمین تا زیر زمین با واقعیت متفاوته که در ادامه براتون بیشتر میگیم.

شیوا464964

سرگذشتی مثل بنجامین باتن

اگر فیلم بنجامین بان رو دیده باشید، حتما میدونید که این فیلم درباره ی یه مرد هست که پیر به دنیا میاد و بعد رفته رفته جوون میشه و در آخر بچه، یعنی یه جورایی سیر تکاملیش دقیقا برعکس آدم های عادی و مخالف طبیعت هست، حالا داستان بعضی از بازیگرها هم مثل بنجامین باتن شده، یعنی یهو توی سن بالا یه جوری میشن که وقتی سنشون کمتر بوده اونجوری نبودن! مثلا فلور نظری رو به تازگی دیدید؟ اگر یه سر به پیج این بازیگر بزنید متوجه میشید که خانوم علاوه بر عمل بینی هر روز در حال انجام یه سری تغییرات ریز و زیر پوستی مثل تزیریق ژل و بوتاکس هستن که اصلا قیافش رو صد و هشتاد درجه تغییر داده و از اون حالت معصومیتی که تویه اکثر فیلم هایی که به عنوان مامان بازی میکرد، داشت کامالا در اومده و انگار یکی دیگه شده! 

شیوا4464

یا همین بهاره رهنما که تویه این سن ترجیح میده که مثل تینیجرها بگرده و تازه هوای پیرسینگ و این ادا و اصول ها زده به سرش! بگذریم اصلا همین خانوم خنیاگر رو شما ببینید اصلا باورتون نمیشه که این خانوم ژیگول و سانتی مانتال که دارس میبینید، همون زنی باشه که تویه سریال ها بود! خب البته که این موضوع که همه ی بازیگرها واقعیتشون با فیلم هاشون متفاوته رو همه میدونن ولی این بانو انقدر تفاوتش فاحش هست که آدم بعد از دیدنش، تسمه تایم پاره میکنه! اصلا یه جوری هالیوودی و جوون شده این خانوم که نگو و نپرس خصوصا با موهای همیشه بلوندی که داره، اصلا فضایی شده! حالا به تازگی هم یه پست از خودش به مناسبت تولدش منتشر کرده که اصلا آدم باورش نمیشه که خانوم وارد 56 سالگی شده!

شیوا+خنیاگر

شیوا

کمی بیشتر درباره ی شیوا خنیاگر

شیوا خنیاگر با اسم اصلی فاطمه در حال حاضر سال داره و مجرد هست، البته که یه ازدواج ناموفق داشته که ثمره ی اون یه پسر به اسم علیرضا هست. مادر خانم خنیاگر مهاجر روسی و پدرش هم گیلانی بوده که هر دوی اون ها رو در جوونی از دست داده. خانوم خنیاگر فارغ التحصیل لیسانس ادبیات فارسی در سال ۱۳۶۳هستش و همچنین دوره فیلمنامه نویسی رو هم سال ۱۳۶۹ گذرونده و چند وقتی هم به عنوان گوینده رادیو تهران مشغول بکار بوده ولی به علت حقوق پائین این کار رو ول میکنه. این بازیگر در رابطه با حذفش از سریال ستایش اینجوری میگه که به علت درخواست دستمزد عقب افتادش بوده که ایشون رو حذف کردن، وگرنه قرار بوده که تویه تمامی فصل های ستایش حضور داشته باشه. در حاضر هم خانوم خنیاگر علاوه بر بازیگری به خاطره صدای خوبی که داره تدریس فن بیان و گویندگی هم انجام میده.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • Ghasam Poorreza ارسالی در

    سلام خسته نباشید ببخشید متاسفانه برای کلاس شماره کپشن پیدا نکردم میشه کلیپ کلیپ تو گوگل بگذارید از معلومات شما استفاده مطلوب رو ببریم سعادتی نصیبی ما شده با احترام

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها