|

"پردیس احمدیه" تو آسانسور سلفی گرفت مدل ورزشکاری؛ خانوم چال گونه کاشت عمیییق!

pardis ahmadiyeh shayanews

پردیس احمدیه بازیگر مشهوریه که در اینستاگرام فعالیت بسیاری داره و اینبار از استایل ورزشی و باحالش رونمایی کرد.

لینک کوتاه کپی شد
4

شایانیوز- پردیس احمدیه از دسته بازیگراییه که اصلا و ابدا تو فیلم و سریال های تلویزیونی نمی بینیدش! خانوم بازیگر که به مانند تعداد انگشت شماری از بازیگران، کارش رو از همون ابتدا با حضور در سینما و شبکه خانگی آغاز کرد و حالا می بینیم که به خوبی میدرخشه و جایگاهی خواستنی و با اعتبار برای خود ساخته. پردیس احمدیه رو تا همین چند وقت پیش تو سریال نمایش خانگی "پوست شیر" می دیدیم. اما حالا ظاهرا پردیس احمدیه دوباره خودش رو برده تو یه استراحت طولانی مدت تا نقشی دیگر بهش پیشنهاد بشه! البته نه هر نقشی، اونچه که به دل خانوم بازیگر بنشینه.

پردیس بانو ابتدا با فیلم " لاک قرمز" بود که شهرت یافت و بعد تر هر چه گذشت کاراکترای جذاب بیشتری از این چهره دیدیم. این در حالیه که پردیس بانو همیشه تو نقشاش اون دختر خوبه داستان بوده که حتی اگه منفی هم ظاهر شده، باز در آخر مثبت شده!! آخه می دونید برخی از بازیگرا هستن که اصلا بهشون نمیاد خوب باشن و یا اصلا بهشون نمیاد بد باشن و پردیس بانو از دست دومیا هستش! پردیس بانو یه دختر دهه هفتادیه که راهش رو به درستی پیدا و انتخاب کرده و حالا شده یکی از بازیگرای بی بی فیسی که واسه نقشای خاص خوبه!

شاید بگین نقش خاص یعنی چی که خب در پاسخ باید بگیم یعنی پردیس احمدیه سن و سالی بالای سی داره و نقش هایی پایین بیست بهش داده میشه!

pardisahmadiyeh_74933230_783295372102629_8456884348645323291_n

وقتی پردیس احمدیه خود واقعیشو نشون میده! بابا ورزشکار

اما از کار و بار پردیس احمدیه که بگذریم و کمی هم با خودش و لایف استایل واقعیش آشنا بشیم، باید بگیم که خانوم بازیگر مِن جمله آرتیست های به شدت کم حاشیه ای هستند که واقعا هنرمندانه در فضای شهرت حضور دارند، نه به هر قیمتی!

مثلا دیدین بهاره رهنما رو؟ خانوم رهنما حاضرن برای دیده شدن و البته پول هرچه بیشتر، از هرررر نردبونی بالا برن و اینکه چه مسیرایی رو انتخاب میکنن انگاری اصلا براشون مهم نیست! اما پردیس احمدیه در خنثی ترین حالات ممکن به سر میبره و جالبه که از اونچه که هست هم فراری نمیشه و به فالوور نشون میده!

مثلا پردیس احمدیه خیلی تو استایل عادی پوش نیست و اونچه که دوست داه رو به نمایش میذاره. خانوم بازیگر در حالات معمولی زندگی هم چندان نمایشی عمل نمیکنه و با همون لباس راحتی تنش یهو یه سلفی میذاره که شاید برخی بگن دور از شان هنرمنده، اما واقعیت اینکه که هنرمند هم باید خوده واقعیش رو نشون بده و همش چیتان پیتان شده بی فایدست!

Untitled

خب مشخصه که پردیس احمدیه یه دختر ورزشکاره چرا که این اولین باری نبود که پردیس بانو رو در این حال و هوا دیدیم و خانوم بازیگر تقریبا عادت دارن هر چند وقت یکبار تصویری اینچنین در آسانسور از خود به اشتراک بذارن و همیشه هم تو این سبک لباسارو برای ورزش انتخاب میکنن. میدونید که .ورزش این روزا میون بانوان بازیگر خیلی زیاد شده و جهت عقب نموندن در این رقابت خودنمایی هم که شده، همگی ورزشکارن!! برخی واقعی و حرفه ای و برخی الکی و آماتور!

pardisahmadiyeh_67572109_2442716949140971_5324470773307174253_n

استایل و پرستیژ شخصی پردیس احمدیه که خانومو خیلی شیک کرده!

قطعا استایل برای یک بازیگر جزو آیتمای خیلی مهمی هستش که به مانند استعداد و توانایی بازیگریش میتونه تاثیر بذاره که خب باید بگیم پردیس احمدیه در این راه هم سبک جذاب و مختص به خودش رو داره. خب همونطور که گفتیم پردیس احمدیه نیز به استایل خود اهمیت زیادی میده. پردیس بانو از دهه هفتادی‌ های موفق سینمای ایرانه که در طول مدت نه‌ چندان طولانی حضورش در سینما هم انتخاب‌ های خوبی داشته. او شخصیتی جدی، مستقل و مصمم از خود نشون میده و این ویژگی ها همونطور که از شخصیت او پیداست در استایل و انتخاب لباس هایش هم به خوبی قابل مشاهده می باشد.

pardisahmadiyeh_50816822_791282347931383_5625946008559200265_n

این بازیگر جوان بیشتر اوقات لباس های ساده و کلاسیک مورد توجهش هستند ولی جالبه که بدونید اگر بخواد متفاوت لباس به تن کند این حرکت رو مصصم و با شجاعت انجام میده. مثلا استایل نارنجی مشکی پردیس احمدیه در اکران فیلم دارکوب یکی از استایل های زیبا و جسورانه این بازیگر جذاب محسوب میشه که در عین سادگی نگاه هارو به سمت خودش خیلی کشوند.

پردیس+احمدیه

بیوگرافی پردیس احمدیه و البته چال گونه پرطرفدارش

پردیس احمدیه متولد 1371 در شهر تهرانه و اولین بار با نقش اندک در سریال "یادآوری" سال 92 در کنار مهران احمدی و وحید جلیلوند به ایفای نقش پرداخت و پس از اون با بازی در فیلم "لاک قرمز" وارد فضای حرفه ای سینما شد و تونست در اولین پروژه بازیگریش در نقش اول به خوبی بدرخشه و پس از اون در فیلمای مختلفی مثل "خانه دختر" با بازیگران محبوب و حرفه ای مثل حامد بهداد بازی کرد.

جالبه بدونین که پردیس خانوم تو دانشگاه درس موسیقی خونده، اونم خیلی حرفه ای و اصلا فکرش رو نمیکرد بازیگر بشه. او در مصاحبه ای اعلام کرد که تو بازیگرا از کسی پیروی نمیکنه و دوست داره حتی تو نقشایی هم که بازی میکنه خودش باشه.

Untitled (1)

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • داود طنوریان ارسالی در

    بازیگر وهنرمنداست باتحصیلات بالا شیکپوش جذاب خوش استایل و ژستها خوبی دارد مجرد است موفق باشد

  • داود طنوریان ارسالی در

    بازیگر وهنرمنداست باتحصیلات بالا شیکپوش جذاب خوش استایل مجرد است و ژستها خوبی دارد خدا پدر وهمکارش را بیامرزد مادرش هم هنرمند و نقاش است مجرد است موفق باشد

  • داود طنوریان ارسالی در

    بازیگر وهنرمنداست باتحصیلات بالا شیکپوش جذاب خوش استایل و ژستها خوبی دارد مجرد است خدا پدر ومادر وهمکارش رابیامرزد موفق باشد

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها