|

تیپ تکرنگ پردیس احمدیه که خیلی پِرفکتش کرد؛ ساحل پوست شیر چه سن نوحی داره و بهش نمیاد!

pardis ahmadie shayanews

پردیس احمدیه دختر دهه هفتادی اما بیبی فیس ایرانیه که اصولا امضا و ذهنیت خاص خودش رو برای تیپ داره و حالا با تیپ سفید نظر هواداراشو جلب کرد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- پردیس احمدیه بازیگر مشهور و دهه هفتادیه ایرانی می باشد که تازگیا در سریال شبکه خانگی "پوست شیر" ایفای نقش داشت و ساحل رو به تصویر کشید. ساحل در اصل کاراکتر اصلیه داستان بود اما از این سبک نقش که اول کار میمیرن و باقی داستان حول محورشون میچرخه. پردیس احمدیه خیلی ساله که در این عرصه جذاب شاغله و با بازی در فیلم "لاک قرمز" بود که شهر یافت و بعد تر اونچنان کارنامه کاری برای خود ساخت و بی سر و صدا پیش رفت که از خیلی از بازیگرای سن و سال دار هم اعتباری جذاب تر پیدا کرد. پوست شیر تازگیا به اتمام رسیده و پردیس احمدیه هم مشخص نیست دیگه تا تو نقشی دیده بشه، اما اونچه که واضحه اینه که خانوم خانوما حالا حالا ها قراره در مراسمات مختلف سینمایی حضور پیدا کنه.

پردیس احمدیه از خوش استایل های این عرصه می باشد که بلده چه مدلی خودش رو هم هنرمند نشون بده و هم خوشتیپ باشه. مثلا در ادامه مشاهده می کنید خانوم بازیگر رو در حالی که با تیپ سفیدش نگاه همرو به خود جلب کرد.

مراسم-اکران-فیلم-سینمایی-سرکوب-5-600x750-1

وقتی پردیس احمدیه با شهاب حسینی بیرون پوست شیر هم صحبت میشن عجیب

پردیس احمدیه اینطور که از عکساش مشخصه خیلی شر و شیطون نیست. طوری که خیلی از بازیگران به مانند خانوم مرجانه گلچین شیطنت درونی و بیرونی بسیاری دارن اما خب پردیس احمدیه اصلا و ابتدا اینچنین نیست و چندان نمیذاره حواشی منفی و نامتعارف اطرافش بچرخه. پردیس احمدیه همیشه در نقش های که دیده شده، کاراکترای اجتماعی و بسیار جدی رو به تصویر کشیده.

اما جالبه که خانوم بازیگر در لایف استایل خودش چندان در این حد خشک نیست ولی خب روحیه ای طنز هم نداره. مثلا مدتی پیش خانوم خانوما با مشکات جان که البته اون موقع مجری برنامه بود، هم صحبت شد و در پاسخ به سوال شهاب حسینی که رفیقات چجوری بودن جوابی عجیب داد! 

پردیس احمدیه تو ظاهرش دارای امضای شخصیه؟!

پردیس احمدیه به مانند همه همکاران خود تیپ و پرستیژ کاری خودش رو داره و در اینستاگرام نیز فعاله. خانوم بازیگر تصاویر بسیاری از خود به اشتراک میذاره اما اصولا اهل حاشیه سازی نیست و از اونجایی هم که استعداد خوبی در حوزه شغلی خودش داره، تلاشش بر این بوده تا از همون راه و رسم حرفه ای و هنریش بالا بره و جایگاه پیدا کنه نه به مانند بانوانی همچون سحر قریشی که یک دستشون به نردبان عوامل پشت صحنه بوده و دستی دیگر بر ابراز وجود از طریق حواشی اینستاگرامی داشته اند!!

پردیس

پردیس+احمدیه

پردیس احمدیه و لایف استایل خاصش

پردیس احمدیه متولد 1371 در شهر تهرانه و اولین بار با نقش اندک در سریال "یادآوری" سال 92 در کنار مهران احمدی و وحید جلیلوند به ایفای نقش پرداخت و پس از اون با بازی در فیلم "لاک قرمز" وارد فضای حرفه ای سینما شد و تونست در اولین پروژه بازیگریش در نقش اول به خوبی بدرخشه و پس از اون در فیلمای مختلفی مثل "خانه دختر" با بازیگران محبوب و حرفه ای مثل حامد بهداد بازی کرد.

جالبه بدونین که پردیس خانوم تو دانشگاه درس موسیقی خونده، اونم خیلی حرفه ای و اصلا فکرش رو نمیکرد بازیگر بشه. او در مصاحبه ای اعلام کرد که تو بازیگرا از کسی پیروی نمیکنه و دوست داره حتی تو نقشایی هم که بازی میکنه خودش باشه.

پردیس-احمدیه

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • داود طنوریان ارسالی در

    بازیگر وهنرمنداست باتحصیلات بالا شیک پوش جذاب خوش استایل مجرد است خدا پدر ش رابیامرزد همکارش را ومادرش هم هنرمند خوبی است وفیلم ونقش خوب بازی میکند موفق باشد

  • ثریا ارسالی در

    چقدر چندش حالم ازش بهم میخوره

  • داود طنوریان ارسالی در

    بازیگروهنرمنداست باتحصیلات بالا شیکپوش جذاب

  • داود طنوریان ارسالی در

    بازیگروهنرمنداست باتحصیلات بالا شیکپوش جذاب خوش استایل مجرد است موفق باشد

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی