|

همدستیِ "پردیس احمدیه" با خدا واسه ساخت چهره عجیبش؛ بعد پوست شیر چال کاشته قد یه چاه!

pardis ahmadiyeh shayanews

پردیس احمدیه همیشه با ظاهر بیبی که داره مشهور بوده اما حالا این موضوع با استایل جدید خانوم بازیگر به شدت بولدتر شد.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- پردیس احمدیه رو قطعا می شناسید چرا که تازگیا سریالی در شبکه خانگی با نام "پوست شیر" به پایان رسید که سه فصل هم داشت با کلی سر و صدا و حواشی و مخاطب! این کار به قدری تونست جلب توجه داشته باشه که چپ و راست در هر کجا اسم پوست شیر و ساحل و نعیم بود! ساحل کاراکتری بود که کل سریال حول محورش میچرخید و پردیس احمدیه هم بازیگر این نقش! پردیس احمدیه یه دختر دهه هفتادیه که اصلا و ابدا سن و سال کمی نداره اما در این کار هم مثل همیشه نقشش کم سن و سال بود.

مثلا باورتون میشه ساحل یه دختر بیست ساله بود و پردیس یه دختر 31 ساله؟ پردیس بانو خیلی ساله که بازیگری میکنه اما اوج شهرت و دیده شدن خانوم بازیگر در دهه نود صورت گرفت و با بازی در فیلم "لاک قرمز" شروع شد. پردیس احمدیه این روزا احتمالا دیگه تا مدتی تو فیلم و سریالی دیده نشه چرا که صلا درستشم همینه و مخاطب ممکنه ذهنش کمی قیمه و ماست رو قاطی کنه اما میدونید که بعد از اتمام یک کار چقدر بازیگراش بولد تر میشن و تا یه مدت یکسره همه جا حضور دارن. مثلا در ادامه تصویری از پردیس احمدیه مشاهده می کنید که گویای موارد گفته شده می باشد.

unknown_346078979_809490727179826_6472317566180629922_n (2)

ظاهر بیست سال کوچیکتر پردیس احمدیه که همرو متعجب میکنه

حالا موارد گفته شده چیا هستند؟ مثل سن و سال پردیس احمدیه که در اوایل دهه هفتاد متولد شده اما خب چون یه فیس به شدت نچرال و بیبی داره، خیلیا بعد از شنیدن تاریخ تولد خانوم بازیگر حسابی مغزشون هنگ میکنه. در تصاویری که بالاتر دیدین پردیس احمدیه حتی در استایل و لباس های انتخابی خود نیز این چنین بیبی است و در حالی که به گفته کاربران الان باید دو تا بچه داشته باشه، خودش اندازه یه دختر دهه نودی تیپ میزنه!

2023-04-15-09.13.36 (1)

پردیس احمدیه با خدا همدستی کرد و این چهره رو ساخت!

البته که همه اینها برمیگرده به سلیقه آدما و همونطور که پنج انگشت شبی به هم نیستن ختی دو خواهر هم نمیشه گفت دقیق مثل هم فکر کنن چه برسه به آدمای متفاوت! پردیس احمدیه درست مثل الهه حصاری میمونه. جالبیه این چهره ها اینه که خدا بهشون یه دست فیس فسقلی و کم سن داره که هر چی سنشون میره بالاتر چهرشون برمیگرده عقب، از طرفی هم خودشون با یه مواردی سعی بر این دارند تا غلظت این موضوع رو بیشتر کنن و با یه کارای ریز مثل کم آرایش کردن و یا مدل موهای دخترونه و استایل های نه چندان خانومانه، ابروهای برنداشته و موهای نچرال و .... بیبی فیس بودنشون رو بولد تر می کنن!

1455096955516_vahdati-8-th3

وقتی پردیس احمدیه با باباش 16 سال فاصله سنی داره!

همه بازیگرا یه بیوگرافی تو فضای مجازی دارن که خب حالا میتونه مصاحبه ای از ریز جزئیات زندگیشون باشه و یا کلیاتی که میگن و نویسنده هم مینویسه! پردیس احمدیه بارها شده تو مصاحبه ها بیان داشته که پدر نداره و پدرش رو از دست داده. در پوست شیر  هادی حجازی فر با فاصله سنی 16 سال با پردیس احمدیه نقش پدرش رو بازی کرد که خب باید بگیم واقعا به هم میودن و پدر و دختری برازندشون بود.

اما این حس پدر و دختری به قدری بود که پردیس احمدیه عنوان کرد واقعا حس پدر داشتن رو توسط هادی حجازی فر تجربه کرد و براش خیلی شیرین بوده. پردیس بانو حتی در اکران ها و حتی خود سریال هم رابطه نزدیکی با هادی خان داشت در حدی ک کاربرا حسابی متعجب شدن! 

Untitled

پرستیژ پردیس احمدیه که امضای شخصیشه!

پردیس احمدیه به مانند همه همکاران خود تیپ و پرستیژ کاری خودش رو داره و در اینستاگرام نیز فعاله. خانوم بازیگر تصاویر بسیاری از خود به اشتراک میذاره اما اصولا اهل حاشیه سازی نیست و از اونجایی هم که استعداد خوبی در حوزه شغلی خودش داره، تلاشش بر این بوده تا از همون راه و رسم حرفه ای و هنریش بالا بره و جایگاه پیدا کنه نه به مانند بانوانی همچون سحر قریشی که یک دستشون به نردبان عوامل پشت صحنه بوده و دستی دیگر بر ابراز وجود از طریق حواشی اینستاگرامی داشته اند!!

Untitled (2)

پردیس+احمدیه

کمی بیشتر با پردیس احمدیه

پردیس احمدیه متولد 1371 در شهر تهرانه و اولین بار با نقش اندک در سریال "یادآوری" سال 92 در کنار مهران احمدی و وحید جلیلوند به ایفای نقش پرداخت و پس از اون با بازی در فیلم "لاک قرمز" وارد فضای حرفه ای سینما شد و تونست در اولین پروژه بازیگریش در نقش اول به خوبی بدرخشه و پس از اون در فیلمای مختلفی مثل "خانه دختر" با بازیگران محبوب و حرفه ای مثل حامد بهداد بازی کرد.

جالبه بدونین که پردیس خانوم تو دانشگاه درس موسیقی خونده، اونم خیلی حرفه ای و اصلا فکرش رو نمیکرد بازیگر بشه. او در مصاحبه ای اعلام کرد که تو بازیگرا از کسی پیروی نمیکنه و دوست داره حتی تو نقشایی هم که بازی میکنه خودش باشه.

1670341511c548

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • داود طنوریان ارسالی در

    بازیگر وهنرمند است تحصیلا ت بالا جذاب شیک پوش خوش استایل مجرد است موفق باشد

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی