|

بهنوش بختیاری رو تویه این عکس پیدا کنید؛ صد امتیاز! ایشون اسطوره عمل های زیر پوستیه!

Behnoosh Bakhtiari Shayanews

بهنوش بختیاری یکی از بازیگرهای پر حاشیه و جنجالی هست که این روزا شدیدا کمرنگ شده و کم کار ولی فقط تویه بازی، وگرنه حاشیه فت و فراوون!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- کی دیگه میتونه تویه این دور و زمونه قدرت فضای مجازی رو نادیده بگیره؟ این دنیا به راحتی بعضی ها رو که اصلا پدر و مادرشون به زور تویه خونه راه میدادن رو یه جوری بالا کشید که همه تو کف بمونن و از اون ور گاهی وقتا هم یه سری ها رو که حسابی بین مردم دوس داشتنی و محبوب بودن رو جوری منفور کرد و از چشم انداخت که اصلا باور کردنش تویه مغز نمی گنجه که چطور؟ نکته ی جالب تر اینجاست که تویه این فضا برای هر دویه این موارد یه عده دیگه هم هستن که آتیش معرکه رو بیشتر میکنن، یعنی اگر قرار بر شهرت باشه اینا کمک میکنن و از اون طرف هم اگر به ذلت باشه باز هم اینا دست به کار میشن! که میشه گفت این دنیا هم مافیا و دستای پشت پرده داره حتی! 

اما یکی از بازیگرهایی که کلا بعد از مجازی بازی هایی که راه انداخت مردم یه حس دوگانه نسبت بهش پیدا کردن، بهنوش بختیاری هستش که میشه گفت اینستاگرام رو کلا فتح کرده ولی کاملا نیوفیس، چون بهنوش خانوم دیگه اونی نیست که ما تویه فیلم و سریال ها دیده بودیم، چرا که خانوم تا جایی که میتونسته دستکاری های ریز و درشت روی صورتش انجام داده، انقد که دیگه جایی نمونده که بهنوش خانوم در پی تغییر نمای اون باشه، از لبا و دندون و ژل و بوتاکس بگیر الی آخر، البته که بهنوش خانوم حق دارن که کارهایی از این قبیل رو انجام بدن چرا که باید برای تبلیغاتی که انجام میدن مخاطب پر و پاقرص داشته باشن که ویو بره بالا و تراکنش بانکی ایشون هم یه تکونی بخوره! حالا یه نکته ای در این بین راجبه این بازیگر وجود داره، ایشون حدالامکان حتی اگر محتوایی برای اشتراک گذاری نداشته باشه، برای این که ویو پیجش ریزش نکنه، از عکس های خودش استوری میذاره که جالب ترش اینه که تو هیچ کدوم شبیه خودش نیست!

بهنوش+بختیاری (1)

بهنوش بختیاری، زن هزار و یک چهره

خب طبیعتا تا الان بازیگرهای زیادی رو با گریم های مختلف دیدیم چه در فیلم های خارجی و چه در فیلم های ایرانی، البته باید گریم مهراوه شریفی نیا رو تویه ملیکا و نرگس محمدی رو تویه ستایش فاکتور بگیریم! اما خب همونطور که آدم وقتی تویه فیلم ترسناک میبینه که سر یه نفر رو دارن میبرن با خودش میگه نترس این فقط یه فیلمه، وقتی یه نفر رو هم با گریم میبینه با خودش میگه که خب این فلان بازیگر هست که اینجا برای باورپذیرتر کردن نقش و کاراکترش یه هیچین گریمی روش انجام دادن، ولی بهنوش بختیاری این روزا کم کاره ولی عشق گریمه یعنی نه برای فیلم و سریال خاصی، ایشون گریم میکنه که چهره ی واقعی خودش رو بپوشونه و به نوعی محوش کنه! کلا بهنوش خانوم دوس داره که مخاطب ها باور کنن که این چیزی که این روزها از صورتش به ما نشون میده واقعی هست و واقعیت داره و مابقی خاطرات ما از ایشون همش غلط هست و باید دور ریخته بشه! نکته ی جالب اینجاست که خانوم بختیاری این روزها به یه میکاپ با عملایی که انجام داده اکتفا نمیکنه و کوتاه نمیاد و هر روز زیر دست مشاطه گرهای مختلف خودش رو تغییر میده و برای ما هم عکساش رو میذاره که بعضی وقت ها آدم اصلا نمیتونه هضم کنه ایشون، اوشونه! مثلا یه چنتا از عکس هایی که به تازگی منتشر کرده رو براتون گذاشتیم که یکیشون یه عکس دسته جمعی هست که اگر از پیج خود ایشون منتشر نمیشد، اصلا کسی نمیتونست حدس بزنه که تویه این جمع یه بهنوش بختیاری هم حضور داره!

IMG_20230606_115152

IMG_20230606_115313

IMG_20230606_115258

بهنوش نمیخواد بازیگر باشه!

بهنوش بختیاری کلا هر حرکتش حاشیه هستش از موجی که برای حمایت از ترنسکشوال ها تویه ایران راه انداخت بگیر تا تبلیغاتی که میذاره تویه پیجش، مثلا برای تبلیغ یه سالن آرایشی، خانوم پا شده بود رفته بود زاهدان! حالا با وجود همه ی اینا چیزی که درباره ی بهنوش خانوم جالبه این هست که تو بیو پیجش چیزی در رابطه با این که بازیگر و آرتیست هست نزده که خب این عجیبه چون این روزها هر کسی که حتی برای چند ثانیه از جلوی دوربین هام رد شده باشه فورا تویه پیجش میزنه ACTOR که خب بهنوش خانوم این کار رو نکردن و یه شماره و آیدی برای امور کاری فقط گذاشتن که احتمالا منظور همون تبلیغاته، بنابراین میشه گفت که بهنوش خانوم ترجیح داده بلاگر باشه.

بهنوش-بختیاری-مدلینگ-تیلیغاتی-عکس-15

وقتی بهنوش خانوم تو نظر مردم جوگیر به نظر میرسه

حرف حاشیه های بهنوش بختیاری شد، اگه بخواهیم به قدمت این حاشیه ها اشاره کنیم احتمالا باید به عمل کردن بینی این بازیگر اشاره کنیم که اون زمان که دست به این کار زد، یکی از اولین ها در این عرصه، تویه سینمای ایران محسوب میشد و یه جورایی میشه گفت عمر حواشی اولیه این بازیگر برمیگرده به عمر دماغ جدیدش! اما یه حاشیه ای هم چند سال پیش این خانوم به وجود آورده بود، فیلمی بود که از ایشون سر فیلمبرداری تویه مشهد پخش شده بود، خب تا اینجا اوکی ولی نکته چی بود؟ وجود چند تا بادیگارد که ایشون رو اسکورت میکردن که اصلا بدجور بین کاربرها حرف و حدیث به وجود آوورد و حرف اکثریت این بود که چرااااااااا؟ که البته بهنوش خانوم در رابطه با اون موضوع توضیحاتی ارائه کردن که فیلمش رو براتون گذاشتیم.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها