|

عشق عجیب بهنوش بختیاری به عمل و فیلتر؛ تغییراتش در حد دختر 18 ساله اس! دکترش مخترعه

Behnoosh Bakhtiari Shayanews

بهنوش بختیاری یکی از بازیگرهای جنجالی و پرحاشیه هست و از وقتی که پیج اینستاگرام داره حواشی مخصوص به خودش رو هم داره و حسابی رو بورسه!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- بهوش بختیاری یکی از بازیگرهای پیشگام در عمل های زیبایی بود؛ وقتی که خانوم بینیشون رو بردن زیر تیغ جراحی اونم موقعی که خب اصلا این چیزها تویه ایران باب نبود، خیلی مورد انتقاد قرار گرفتن و میشه گفت که حتی شاید در یه برهه ای این موضوع روی شغل و حرفه شون هم تاثیر گذاشته باشه و بعضی از نقش ها رو از دست داه باشن، اما بهنوش خانوم بختیاری فقط تویه این مسئله پیشگام نبوده و نیست و به جرئت میشه گفت که این خانوم از پرحاشیه ترین بازیگرهای وطنی محسوب میشه که اکثر این حاشیه ها هم از پیج اینستاگرامش پخش میشه و حتی خیلی از کاربرها معتقد هستن که خانوم بختیاری برای این که تویه چشم باشه و از یادها نره بعضی از این حواشی رو خودش برای خودش دست و پا میکنه!

از دیگر عرصه هایی که خانوم بختیاری توش پیشگام بودن میشه به مدل میکاپ شدن سلبریتی ها اشاره کرد، که با توجه به علاقه ی بهنوش خانوم به آرایش های غلیظ و خط چشم های شمشیری، انتخابی کاملا متناسب با روحیات ایشون بوده و البته که میشه از ایشون به عنوان راه باز کن هم یاد کرد، چون بعد از ایشون خیلی از سلبریتی ها دنبال این جور کارها رفتن مثل مرجانه گلچین که به تازگی با استایل و میکاپ جدید ترکونده! خب این که هر کسی توی پیجش استوری هایی تبلیغاتی بذاره و کسب درآمد کنه یه چیز طبیعی هست ولی بهنوش خانوم تویه این موضوع هم شور قضیه رو در آوورد و خیلی وقت ها تبلیغ های عجیب و غریبی میذاره که شاید اصلا به پرستیژ یه بازیگر نخوره و احتمالا صرفا به خاطر پوله!

بهنوش+بختیاری

بهنوش و آرزوی جوون موندنش

بهنوش بختیاری که در حال حاضر 48 سال داره، انگار که بالا رفتن سنش رو دوس نداره و با یه نگاه ساده به پیجش کاملا این موضوع مشهوده، چرا که خانوم از انواع فیلتر ها و آرایش ها و لباس های مختلف استفاده میکنه که پوستش رو صاف تر، صورتش رو جوون تر و اندامش رو دخترونه تر نشون بده و از این طریق میخواد که با یه پدیده ی طبیعی و عادی به اسم افزایش سن بجنگه! ایشون انقد در این موضوع زیاده روی میکنه که بعضی وقتا با آرایش کامل و ریزه کاری هایی که زیر دست دکتر زیبایی روی صورتش انجام داده هم از فیلتر استفاده میکنه، جوری که برگای همه میریزه و قسمت جالب تر ماجرا اینه که بعضی وقتا به خاطره این فیلترها نمیشه اصلا خانوم رو تشخیص داد.

بهنوش621

حالا همین تازگی ها هم باز هم رفته و مدل میکاپ یه سالن شده و حتی به خاطرش تا زاهدان هم رفته! عکسی هم که از خودش پست کرده بعد از این میکاپ به قدری شبیه خانوم بختیاری نیست که آدم با خودش میگه حتما یه اشتباهی شده و بهنوش خانوم عکس اشتباهی پست کرد! اما داستان فقط این نیست چون خانوم تویه استوری هایی که میذاره هم اصلا سعی نداره که شبیه خودش باشه، مثل استوری که به تازگی گذاشته و آثار تزریق ژل و بوتاکس تویه صورتش کاملا واضح هست و سن و قیافه ی ایشون کاملا، تغییر کرده! البته که خب بدن خودشون هست و مختارن هر جور که مایل هستن باهاش رفتار کنن، ولی مسئله الگو بودن این خانوم برای افراد جوون و البته خانوم های جامعه هست که خب باعث میشه دنبال کننده های این خانوم با خودشون فکر کنن که حتما اگر قیافشون چیزی غیر از اینی که الان هست باشه و چونه شون و لبشون رو مثل خانوم بختیاری کنن، خیلی بهتر میشن و کم کم اعتماد به نفس ها میاد پایین، پس نه تنها خانوم بختیاری که بلکه همه ی سلبریتی ها باید این موضوع و وجود مخاطب های کم سن و سال رو در نظر داشته باشن. عکس ها رو براتون گذاشتیم، نظر شما چیه؟

IMG_20230528_104656

IMG_20230528_104635

وقتی بهنوش با کمدین های اینستایی دست همکاری میده

بهنوش خانوم کلا استاده غافلگیری های عجیب هست و از صفر تا صد فضایی که اینستاگرام در اختیار کاربرها گذاشته، استفاده میکنه؛ حالا میخواد به اشتراک گذاشتن پست و استوری باشه، قبول تبلیغات، اعتراض و انتقاد به برخی از موارد و شرایط موجود در جامعه، حمایت از ترنس ها و سفیر انجمن ترنسکوشوال ایران شدن و... تا برسیم به بازی کردن تویه کلیپ های طنز اون هم تویه اینستاگرام! که معلوم نبود انجام یه همچین حرکتی برای حاشیه سازی بوده، یا جذب فالوور و یا فقط صرفا به خاطره این که بهنوش خانوم حوصلشون سر رفته بود و خواستن یه ذره سرگرمی تویه زندگیشون ایجاد کنن که راهی بهتر از این پیدا نکردن! با همه ی این ها خانوم بختیاری کامنت همه ی پست هاش رو بسته و فقط رگباری جلو میره و تا الان نه میلیون و خورده ای فالوور داره توی صفحش که اون رو دنبال میکنن.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی