|

ظاهر پرشگفت "مهشید جوادی" بعد بچه مهندس که لاکچری بودن ازش داد میزنه؛ سوتیه خانومو باش!

mahshid javadii shayanews

مهشید جوادی بازیگر سریال بچه مهندس می باشد که با استایل آلاگارسونش حسابی فالووراشو متعجب ساخت و میونشون دعوا به راه کرد!

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- مهشید جوادی از بازیگرای پر جنب و جوشی هستش که با بازی در سریال "بچه مهندس" حسابی شهرت پیدا کرد. این بازیگر جوان رو میشه مِن جمله هنرمندانی دونست که با تلاشی فراوان در تلویزیون اومده بالا و به مانند بسیاری از چهره ها مثل ترانه علیدوستی، تنها سینما رو با بهانه های مخلف انتخاب نکرده و براب تلویزیون اَخ و ایش کنه! اخه میدوندی که سینما و شبکه خانگی خیلی بیشتر تاثیری مثبت در درآمد و شهرت یک چهره داره و این در حالیه که برخی به مانند مهشید جوادی و یا لیندا کیانی برای رسیدن به اون بالا تلاش بسیاری میکنند و برخی هم مثل خانوم ماهور الوند یهو میرن سر اصل مطلب و گل مجلس! مهشید جوادی یه دختر دهه هفتادیه که این روزا تو فیلم و سریالی دیده نمیشه اما باید گفت در عوض تو اینستاگرام فعالیت بسیاری داره.

البته که این موضوع نیز به طبع میتونه عادی سازی باشه. حالا عادی سازی از چه جهت؟ اینکه قدیم ندیما که اینستایی در کار نبود بازیگرا با بازیشون شهرت پیدا میکردن! اما حالا می بینیم که فرد تنها یک سکانس هست و باقی شهرتش رو در اینستاگرام به ثمر میرسونه و این دقیقا عادی سازی هستش در زمینه کم شدن استعداد و شهرت پوچ! مهشید جوادی اما نشون داده میتونه هنرمندی قابل باشه و از طرفی هم اینستاگرام فراموشش نمیشه. خانوم بازیگر که از خود در زوایای مختلف تصاویری بسیاری به اشتراک میذاره، اینبار اومد و از روبرو یه رونمایی جذاب از خودش کرد که خیلی مورد توجه قرار گرفت.

mahshidjavadii_350405826_3556828347979877_938977528643263470_n (1)

توفیری که مهشید جوادی تو اینستاگرام با یچه مهندس داره! عجیبن غریبا

اما موضوعی که در رابطه با تصاویر مهشید جوادی هستش اینه که خانوم خانوما اصولا خیلی راحت و چیتان پیان طور عکس میذارن. همه اینها در حالیه که مخاطب با مرضیه محجبه با ایشون آشنا شده و حالا دیدن این ظاهر براش کمی تا قسمتی عجیبه!

ناگفته نمونه که اصلا اصل بازیگری به همینه که در قالب های مختلف قرار بگیره و ظواهر و خلقیات مختلف رو به تصویر بکشه! اما قرار نیست چه خوب و چه بد، اونچه که در کاراکتر داره نشون میده تو واقعیت هم باشه!

همین شد که تصاویر قرتی طور این خانوم بازیگر با کامنت هایی اینچنین همراه میشه و خب یکسری هم که هوادار هستند کیان و جواب میدن که به نظر منطقی میاد!

mahshidjavadii_284269320_3195414357400400_3863921566737484968_n

وقتی مهشید جوادی واسه دیده شدن هی چپ و راست میشه!

خب صفحه اینستاگرام هر کسی نشون دهنده یه جورایی شخصیت و سلیقه اون فرده که بقیه میتونن حدس و گمان هایی در موردش بزنن. ما هم ابتدای متن گفتیم مهشید جوادی جنب و جوش زیادی داره چرا که خانوم بازیگر خیلی زیاد علاقمنده تا تصاویری به دور از سادگی داشته باشه.

این عجیب بودنه هم از لحاظ ژست دیده میه و هم تو استایل و ظاهری که خانوم بازیگر بریا خودشون میسازن! مثلا یه موقع می بینی مهشید بانو کج و کوله میشه و بار دیگر محو افق! 

Untitled

استایل زیادی جسورانه مهشید جوادی که عمرا شما بپوشید!

یادتون میاد که بالاتر گفتیم مهشید جوادی عجیب طور استایل میزنه! اگر تا به اینجا با دختر محجبه بچه مهندس آشنایت کمتری داشتید پس بهتره با این ظاهر خانوم بازیگر آشنا بشین 

مهشید جوادی برای حضور در چهلمین جشنواره فیلم فجر در یکی از روزها یک لباس سبز و نارنجی رو انتخاب کرده بود که به نظر بسیار استایل خاص و زیبایی میومد. این بازیگر جوان در انتخاب لباس هایش تا حدودی ریسک میکنه و این ریسک رو آگاهانه انجام میده. در اصل میشه گفت همین ویژگیه که استایل خانوم بازیگر رو تبدیل به یک استایل هنری و خاص کرده. در استایل های هنری از رنگ‌ ها و طرح‌ های چشمگیری استفاده می‌شه که به همین دلیل این سبک از جذاب‌ ترین نوع های استایل ها محسوب میشن.

Untitled

و اما سکانس به یاد موندنی و دوست داشتنی جواد از مرضیه تو بچه مهندس که ابتدای متن گفتیم...!

کمی بیشتر با مهشید جوادی 

مهشید جوادی متولد 2 بهمن 1374 در ارومیه می باشد که فارغ التحصیل لیسانس رشته ریاضی کاربردی هستش و عرصه بازیگری رو از تئاتر شروع کرد.وی اولین بار با سریال آنام دیده شد و کنار آن در عرصه نقاشی رنگ روغن فعالیت دارد. خانوم خانوما عاشق چای است و فرزند اول خانواده بوده و تنها یک برادر کوچکتر متولد 1380 دارد که از او بعنوان بهترین رفیق خود نام می برد.

1397072919475838615706764

وقتی خانوم بازیگر سوتی میده نافرم

کلا بچه خیلی شیطونی نبودم ولی یه وقت هایی سوتی هایی می دادم که بچه های شیطون هم شاید انجام نمی دادند. به کرات گم شدم ، یعنی وقتی قرار بود با خانواده جایی برویم خیلی گم می شدم.

تا مدت ها هم بابام رو به اسم خودش «حسن» صدا می کردم ، یه زره که بزرگ شدم عمم گفت بنظرم باید بگی بابا (باخنده) ولی بابام خودش دوست داشت.

mahshidjavadii_305792728_147521657627123_8349242080888408909_n

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی