|

وقت مهشید جوادی بازیگر ساده بچه مهندس با آهنگ فاز گرفته توووپ!

mahshid javadii shayanews

مهشید جوادی ازبازیگرای همیشه ژیگول پوشی هستش که جسارت خوبی در ظاهرش به خرج میده و اینبار رنگ جذاب شومیزش مورد پسند قرار گرفت.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- مهشید جوادی از بازیگرای جذاب و مشهور ایرانیه که با بازی در سریال "بچه مهندس" به شهرتی عجیب رسید. گاهی یک فیلم و یا سریال اونقدری مورد توجه مخاطب قرار میگیره که حتی شاید خود کارگردان و نویسنده هم جا بخورن که چرا و چطور! به مانند سریال پایتخت. سریال بچه مهندس نیز اینچنین بود و حسابی شد قند دل مخاطب که خب با بازی مهشید جوادی در نقش دختری چادری و ناز، و همچنین هنرمندی که ازش خواستگاری کرد حسابی جذاب تر شده بود. مهشید جوادی در این کار متفاوت از اونچه که در واقعیت هستش دیده شد اما خب باید گفت واقعا سبک حجاب و چادر بهش خیلی اومد.

خب برخی از بازیگران هستند به مانند مهشید بانو و یا لیلا اوتادی که چادر بهشون خیلی میاد ، خیلی زیاد! اما خب باید گفت این چهره ها هر دو در لایف استایل واقعی خود جوری دیگر دیده میشن و همیشه از ظواهر و تیپ هایی قرتی طور و ترند استقبال دارند. مهشید جوادی در اینستاگرام بعد از بچه مهندس خیلی هوادار پیدا کرد و حالا بیش از 230 هرار دنبال کننده هتستند که دوست دار خانوم بازیگر و پیجش می باشند و وی در این صفحه تصاویر بسیاری از خود به اشتراک میذاره که در ادامه یکی از جدیدتریناش رو مشاهده می کنید.

campec.ir_s instagram 2023-4-25 story

جسارت مهشید جوادی در این سبک لباس! خانوم شده ترند باز

خب این روزا دیگه هوا گرم داره میشه و به همین دلیل می بینیم که خانوما و دختر خانوما حا چه مدم معمولی باشن و یا بازیگر و بلاگرررر و ... همه و همه از مد روز ک میشه شومیز پوشی استقبال دارند. البته که این شومیز ها به نوعی مانتوهای تقریبا ساده ای هستند که تو رنگای جیغ متنوع دیده میشن و مخصوصا دختر خانومای دهه هفتادی و هشتادی زیاد ازشون استفاده می کنن.

مهشید جوادی نیز اینچنین است و این سبک استایل های راحت و رنگی رو خیلی میپسنده و همونطور که در تصویر بالایی مشاهده کردید به گفته کاربران خیلیم رنگش بهش میاد که خب قطعا کمتر کسی پیدا میشه جسارت پوشیدن زنگ نارنجی رو داشته باشه.

استایل+مهشید+جوادی

مهشید جوادی و طرز لباس پوشیدنی که اصلا پسند هر کسی نیست!

مهشید جوادی باید گفت که از خاص پوشان در این عرصه می باشد که کمتر در مراسمات سینمایی حضور پیدا کرده و بیشتر از روی تصاویری که خودش منتشر میکنه شناخته و قضاوت میشه.

مهشید جوادی به شدت اهل استایل های عجیبه که هر کسی پسندش نیست. مهشید بانو از سبک هنری خیلی استقبال میکنه و براش مهم نیست کژوال باشه یا خانومانه، دخترانه باشه و یا رسمی! در هر حالت خانوم بازیگر رو در حالی می بینیم که خوب بلده چجور آیتم های مختلف رو با رنگ های مختلف در کنار هم قرار بده تا ظاهری شلخته نداشته باشه بلکه از روندی خاص پیروی کنه.

استایل+مهشید+جوادی (2)

استایل+مهشید+جوادی (1)

استایل+مهشید+جوادی

و اما اون روی پسرونه و گَنگ مهشید جوادی!

مهشید جوادی از اون دسته بازیگراییه که عشق اینه متفاوت تر از اون چیزی که هست نشون داده بشه و برخلاف نقشایی که تابحال بازی کرده بیشتر سیس پسرونه به خودش میگیره و تو اینستا یه ماشین باز قهاره که گویا رو دستش نیس. مهشید خانوم علاقه بسیار زیادی به این داره که مدام تو ماشین لوکسی که بعد از بازی تو سریال بچه مهندس و پول به جیب زدن پر و پیمونش واسه خودش خریده، هی سلفی بگیره و به بقیه فخر بفروشه!

یکمم از مهشید جوادی بدونیم که کی و چیکاره هستند این خانومِ زیبا

مهشید جوادی متولد 2 بهمن 1374 در ارومیه ، فارغ التحصیل لیسانس رشته ریاضی کاربردی می باشد که از تئاتر شروع کرد و اولین بار با سریال آنام دیده شد و کنار آن در عرصه نقاشی رنگ روغن فعال است.

عاشق چای است و فرزند اول خانواده بوده و تنها یک برادر کوچکتر متولد 1380 دارد که از او بعنوان بهترین رفیق خود نام می برد.

1397072919475838615706764

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی