|

رو کم کُنی مژگانِ بچه مهندس برای مهشید جوادی؛ طهرون گردی برای رسیدن به این شَمایل!

mahtab jamii shayanews

مهتاب جامی کاراکتر مومو رو در بچه مهنس ایفا کرد که دختری اسده و مثبت بود اما در اینستاگرام تصاویری از وی منتشر شد که سنخیتی با نقش نداشت.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- مهتاب جامی رو قطعااا نمی شناسید اما خب قطعا سریال "بچه مهندس" رو دیدین و یا حداقل اسمش به گوشتون خورده که از سریال های تلویزیونی خیلی پر طرفداری بود که با بازی مهشید جوادی حسابی بولد تر شد. اما در این سریال کاراکتری بود به نام مژگان یا همون مومو که مهتاب جامی ایفاش میکرد. مهتاب بانو یه دختر دهه هفتادیه که اتفاقا تو نیمه اول این دهه هم متولد شده اما از اون بیبی فیس های این عرصه محسوب میشه که میشه به عنوان دهه هشتاد ازش استفاده کرد. مهتاب جامی سن و سال کمی نداره اما خب چهره و استایلی کوچکتر از اونچه هست دیده میشه.

مهتاب جامی تو بچه مهندس خیلی ساده و مثبت طور دیده میشد اما باید گفت در واقع خانوم خانوما تو اینستاگرام و لایف استایل واقعیشون این مدلی نیست و به مانند همه همکارانش ترند و قرتی طور دیده میشه که خب این موضوع باعث شد تا خیلی از کاربران با دیدن ظاهر واقعی این بازیگر جدا کُپ کنن! مهتاب جامی از دانشجویان رشته معماری بود که حالا سعی داره تا در بازیگری پیشرفت کنه و چشمگیر بشه که البته شاید با استایل مژگان به این جایگاه نرسه و با همون استایل خودش که سینما پسند هم هست، هدفش رو فتح کنه!!!

Untitled

در قسمت بالاتر گفتیم سینما پسند! به گفته افسانه پاکرو این روزها سینمای ما خانوم های خوشگلی رو ترجیح میده که به خودشون برسن و تعداد فالوورشون بالا باشه! به همین علت احتمالا مهتاب جامی هم به این رومند صعودی خود ادامه بتونه از بازیگرای خوشگل و خوش استایلی باشه که سینما میپسنده.

Untitled

مهتاب جامی در اینستاگرام از مهشید جوادی زد جلو!

همونطور که مشخص بود و مشاهده کردین این بازیگر چقدررر گریم داخل سریال و اینستاگرامش باهم متفاوتن و در حالی که میشه با کمی تا قسمتی میکاپ و فیلترای عجیب اینستاگرام که چهره رو از رویی به روی دیگر تبدیل کنند، چنین تغییر ظاهر دادن قطعا بیننده رو شوکه خواهد شد . حتی خیلی از کابران شک داشتند که این پیج همون مژگانه یا نه!

این روزا میون بازیگرای خانوم به قدری این پروسه زیاد شده که گاهی چهره هایی مثل متین ستوده به کل یه شکل دیگه میشن و فالووری که تا دیرز دنبال کنندشون بوده و هر روز در حال لایک کردن عکس و پستشون هست، حالا این چهره رو نمی شناسه و با دیدن اسمش شخص به یاد میاره که عه ایشون همون متین ستودست!

در ادامه کمی بیشتر با تصاویر اینستاگرامی این بازیگر جوان آشنا خواهید شد.

mahtabjamii_116436185_191943275676072_1426174665881752816_n

mahtabjamii_79376423_2206569459646491_6728381586273870438_n

بچه مهندس برای مهتاب جامی چه معنایی داشت؟!

برای هر بازیگر یک فیلم و یا سریال میشه نقطه اوج که اون چهره رو تبدیل به چهررره میکنه و به شهرت میرسونتش. برای مهتاب جامی بچه مهندس چنین معنایی داشت اما باید خاطرنشان کرد که مهتاب بانو تا پیش از این سریال هم فعایلت رسانه ای داتشه و هم در رادیو و هم در تئاتنر و شبکه های تلویزیونی حضور داشته.

مهتاب جامی از سال 1381 زمانی که تنها 7 سال داشت بعنوان مجری وارد رادیو زاهدان و شبکه استانی هامون شد و تا سال 92 وقتی 18 ساله بود به فعالیتش ادامه داد که همین اکتیو بودن وی باعث شد تا برای جلوی دوربین رفتن ترسی به دل نداشته باشه.

Untitled

کمی بیشتر با مهتاب جامی

مهتاب جامی متولد 19 مهر 1374 در زاهدان، دانشجوی لیسانس رشته بازیگری تئاتر دانشگاه آزاد واحد هنر و معماری می باشد، خانوم بازیگر کار خود را از تئاتر شروع کرد و حالا سودای دیده شدن و موفقیت در  این حرفه شگفت انگیز رو در سر داره.

مهتاب جامی در یک خانواده پرحمعیت بدنیا اومده که دو خواهر و دو برادر داره! به اصالت زاهدانی خود افتخار میکنه و حالا در تهران ساکنه که البته باید گفت مهتاب جامی اولین بازیگری نیست که از شهری دیگر برای رسیدن به خواسته خود یعنی بازیگری به تهران مهاجرت کرده.

خانوم بازیگر ازدواج نکرده و مجرد می باشد.

mahtabjamii_79389213_304403703778235_4560452720361597002_n

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی