|

سمیرا حسن پور از هر انگشتش هزار جووور انگشتر آویزوند؛ شده مدلینگ با یه فیگور قوس دار!

samira hsanpoor shayanews

سمیرا حسن پور بازیگر نقش گلین در جیران می باشد که در حوزه مدلینگ دستی بر آتش دارد و اینبار با استایل طوسی و پر اکسسوری اش نظر همرو جلبید.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- این روزا سریال های شبکه خانگی اونقدری زیاد شدن که دیگه مخاطب گاهی گیج میشه کدوم رو ببینیه و کدوم رو بزاره تو لیست انتظار و کدوم رو بیخیال بشه. اما سریال "جیران" از اون مدلاست که بعد از گذشت اینهمممه قسمت ازش هنوزه که هنوزه بیننده جان نتونسته ازش دل بکنه و همچنان مخاطب خودش رو داره. یکی از بازیگرای نقش مهم و اصلی در جیران، سمیرا حسن پور می باشد که کاراکتر گلین خانوم رو ایفای میکنه و میشه زن اول ناصرالدین شاه. سمیرا حسن پور گرچه در سینما و تلویزیون حضور کمرنگ تری داشت اما با "بی همگان" و به خصوص "جیران" حسابی جا پای خودش رو سفت کرد و یه نمره بیست جانانه تو کارنامه کاریش ثبت نمود.

سمیرا حسن پور برخلاف چهره ساده ای که داره، از لحاظ استایلی به شدت قرتیه که خب این موضوع رو اگه سری به پیجش بزنید به راحتی متوجه خواهید شد. میگید نه؟ پس در ادامه استایل و عکس های خانوم خانوما رو ببینید که مربط به اکران مردمی فیلم سینمایی نمور هستش و سمیرا بانو از سوژه های جذاب عکاسان بود.

download (7)

download (8)

download (10)

دست پر انگشتر سمیرا حسن پور که شونصد تا انداخته جورواجووور!

خب همونطور که در تصویر اولی مشاهده کردید سمیرا حسن پور به شدت علاقمند به اکسسوریه و خب این روزا هم که دیگه چند انگشتر داشتن ترند شده و خانوما یه ده تا انگشتری میندازن! اما شاید از نظر برخی مسخره باشه اما باید یادآوری که حهان بر روی ترند میگذره و اینکه هر ساله همه آیتم های استایل شبیه به سال گذشته باشن که اصلا دیگه چیزی به نام مد و فشن وجود نداره!

اما خب برخی هستند به ماند خانوم بهاره رهنما که از این موارد مد شده ترکیباتی عجیب میسازن که مورد استقبال قرار نمیگیره و برخی هم هستن به مانند ترلان پروانه که همیشه و در هر مکان میدونن چی با چی جذابترینه. سمیرا حسن پور نیز در صنعت مد و فشن دستی بر آتش داره و اما خب گاهی هم میزنه تو خط و ربط های نامتعارف که مورد سوژه هم قرار میگیره و از زیر دست کاربران ریز بین همیشه در صحنه در نمیره!

download (11)

سمیرا حسن پور میتونه به هزار رنگ در بیاد! 

اما سمیرا حسن پور مِن جمله بازیگراییه که میتونه در چند بُعد دیده بشه. مثلا در جیران به نوعی ظاهر میشه و در بی همگان به سبکی دیگر. سمیرا خانوم در این سریال نقش یه دختر خیلی معتقد رو بازی کرده که به دلیل خلافکار بودن همسرش، مهدی ماهانی، از زندگی با او دوری میکنه. این بازیگر بااستعداد پس از مدت ها در نقشی خاص تونسته در یک سریال تلویزیونی بازی کنه و دوباره در معرض دید طرفدارانش قرار بگیره. همچنین خانوم حسن پور در بی همگان با سلبریتیای فوق العاده ای همچون مهدی سلطانی سروستانی و زنده یاد زهره فکور صبور همبازی بوده و نظر بسیاری از مردم رو به سمت خودش جلب کرده!

gg

سمیرا حسن پور مدل بازیگر جذاب که نامتعارف بازی هم بلده!

دیگه این روزا چه خانومای کاربری که میان میشن بلاگر و مدلینگ و چه خانومای بازیگری که اصلا راحت تر از شهرتشون استفاده می کنن و میشن مدل، هر دو تنها با کمی اندام عشوه های خانومانه میان میشن مدلینگ!

سمیرا حسن پور یکی از همون خانوماست که در این راه فعالیت داره و گهگاهی تصاویری هم در این زمینه منتشر میکنه که خب استایلاش چندان متعارف نیستند! حتی همین چند روز پیش هم سمیرا حسن پور که به همراه همسرش سامان سالور در اکران مردمی فیلم نمور حضور داشت، باز هم با مانتو باز لباس بسیار جذبش سوژه ای نامناسب برای کاربران همیشه در صحنه شد! در ادامه تیپ خانوم خانوما رو مشاهده می کنید که این سبک کت شلوار های ست خیلی زیاد مد شده!

style.honarmandan_1653164102_1

بیوگرافی و ازدواج جانانه سمیرا حسن پور

سمیرا خانم آذرماه سال1363 در تهران متولد شد. وی فارغ التحصیل رشته نمایشه و کار هنری خودش رو از سال 1385 در تئاتر شبیه خوانی بهرام بیضایی شروع کرد. در خانواده پدرش مجسمه سازی می کند که برای بازیگر شدنش خیلی حمایتش کرده بودند. وی دو برادر دارد که یکی مهندس عمران است و دیگری مهندس برق.

سمیرا حسن پور بعد از بازی در فیلم تمشک با سامان سالور کارگردان آشنا شد و در نهایت این دو در سال 1395 با هم ازدواج کردند. سامان سالور متولد سال 1355 در شهر بروجرد، کارگردان و فیلمنامه نویس ایرانی است. آقای کارگردان فارغ التحصیل رشته کارگردانی سینما از دانشگاه سوره می باشد.
 
Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی