|

ژست کافه ای "مهسا طهماسبی" جوری که عمرا کسی اینجوری بگیره؛ زیباترین لباس عروسو پوشید!

mahsa tahmasebi shayanews

مهسا طهماسبی بازیگر خوش فیس ایرانیه که خیلی زود قراره یه سریال تو نمایش خانگی داشته باشه و به همین جهت با تصاویر دلبرانه مورد توجه قرار گرفت

لینک کوتاه کپی شد
6

شایانیوز- مهسا طهماسبی از بازیگرای مشهور و جذابیه که این روزا تو فیلم و سریالی دیده نمیشه اما خب خانوم بازیگر اونقدری خودش رو در این عرص شگفت انگیز بولد و مشهور کرده که حالا می بینیم کلی هم طرفدار داره. مهسا طهماسبی هم در سینما سابقه کاری داره و هم در تلویزیون. خانوم بازیگر در حالی که از دسته هنرمندان پارتی داری می باشد که از طریق تلاش نیومد بالا و پارتی هایی خفن داشت، در سریال تلویزیونی "دیوار به دیوار" نیز همراه با همون دوستان همبازی شد. این پارتی که ازش صحبت کردیم یک نفر هم نیست و زوجی جذاب و دوست داشتنی و البته به شدت محبوب در میون بازیگران هستند که مهسا طهماسبی رو مثل آب خوردن آوردن سرکار!

احتمال اگه سریال دیوار بنه دیوار رو دیده باشین میتونین حدس بزنین که چهره هایی ازشون داریم میگیم چه کسانی هستند! اما از اینها گذشته مهسا طهماسبی بعد از اینکه توسط کار شهرا پیدا کرد، در صفحه اینستاگرامش هم به شدت فعال شد و حسابی خودش رو بولد نمود. البته که میدونید این روزا فقط بازیگرا نیستن که از این طریق به پیشرفت چشمگیری میرسن و باید گفت حتی افراد معمولی هم همونطورن که میدونید و می بینید، با اینستاگرام شاخ میشن و میپرن اون بلا مالاها. مهسا طهماسبی هم یکیش! 

در ادامه تصویری کافه و ژستی گَنگ از خانوم بازیگر مشاهده می کنید که در نوع خود جالب بود و کامنتای خوبی هم گرفت و برخی هم جهت فان گفتند عینک زدی آفتاب بدم خدمتتون؟!

mahsa_tahmaasbi_26067987_1225048024261503_3182199187240386560_n

وقتی مهسا طهماسبی با لباسشون مخاطبو سورپرایز کردن!

همیشه و همیشه داستان طلاق و ازدواج بازیگرای برای مخاطب مهم بوده. ابته که این قضیه حتی در رابطه با دوست و فامیل و همسایه هم صدق میکنه و تقریبا همه از دونستن اینکه کی با کی ازدواج کرده. بحث اینکه زن کی چه شکلیه و شوهر کی چقدر اموال داره و چه مدلی تیپ میزنه و ... میاد وسط که در بین بازیگرا هم این موضوع بولد تره.

مثلا مهسا طهمسابی یهو از شوهرش رونمایی نکرد و در حالی که این زوج پیش از عقدشون حسابی تو اینستاگرام برای هم دلبرانه داشتند، با خبر ازدواج مخاطب رو سورپرایز نکردن، بلکه با تصاویر عقدشون و لباسی و ظاهری که داشتند فالوورا رو متعجب ساختند.

در ادامه می بینید مهسا طهماسبی رو در لباس عروس فوق العادش که از این چهره، فردی جدید ساخت.

download+(3)

unknown_204676705_636303463995001_122303944976904713_n

​عکس دومی همونطو که مشخصه مربوط به سر عقد این زوج می باشد که با کامنت و نظرات عجیبی همراه شد.

Untitled (3)

اما ورود جانانه مهسا طهماسبی با این دوچهره جذاب

در ابتدای متن خیلی در رابطه با نحوه ورود مهسا طهماسبی گفتیم. حالا این پارتیای جذاب که کار خانوم کخانومارو مثل آب خوردن راحت کردند کیا هستند؟! مهسا طهماسبی از اون دسته بازیگرانی هستش که صرفا به دلیل استعدا خودش وارد این عرصه نشد که بخوایم بگین با تلاش و سخت کوشی رفت و تست داد و به زور انتخاب شد! خیر...

بلکه خانوم بازیگر به دلیل وجود عمه ای مشهور به نام مائده طهماسبی و شوهرل عمه ای مشهور تر به نام فرهاد آئیش به راحتی تونست به علاقش دست پیدا کنه و شناخته بشه.

مهسا طهماسبی حتی اولین بار در سریال دیوار به دیوار نیز با شوهر عمه جانش هم بازی بود! خیلی از بازیگران هستند که چنین با پارتی بازی وارد این عرصه شدن اما خب از یه جایی به بعد همه چیز دست استعداد و توانایی اون بازیگره که چطور خودش رو نشون بده! باز خوبه مهسا خانوم ابتدا با سریال شروع کرد و همانند ماهور الوند دختر آقای سیروس الوند از همون اول نپرید سینما!

2QxMGQyNzhmN

مهسا طهماسبی ساده به نظر میومد تا اینکه "قانون مورفی" رو بازی کرد!

مهسا طهماسبی از اون دسته خانومای ساده فِیس هستش که نچراله و کاراکترای مثبت بهش میاد اما خانوم بازیگر در کارنامه کاری خود نقشی هم بازی کرده که در نوع خود جالب و البته متفاوت بود و گریمو ظاهری عجیب داشت.

مهسا طهماسبی خود نیز در این کار نشون داد که میتونه نقش یه دختر شر و خاص رو هم بازی کنه و به خوبی اَداهاش رو دربیاره!

فیلم "قانون مورفی" که ژانری کمدی اکشن داره فیلمی از رامبد جوان هستش که خودش هم از بازیگرای کاره و مهسا طهماسبی در این فیلم با هنرمندان جذابی همچون امیر جدیدی و امیر جعفری و ... همبازی بوده است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها