|

شکل و شمایل چِش دراری که "مهسا طهماسبی" جلو شوهرش درآورد؛ آرایش خانوم هوار تاس!

mahsa tahmasebi shayanews

مهسا طهماسبی بازیگر مشهور ایرانیه که در اینستاگرام عکس و فیلمای بسیاری منتشر میکنه و اینبار آرایش خانوم بازیگر مورد توجه قرار گرفت.

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- مهسا طهماسبی بازیگر جوان و جذاب ایرانی می باشد که با بازی در سریال "دیوار به دیوار" شهرت یافت. البته که خانوم بازیگر هنوز اول راهشونه و بیشتر تو همون تلویزیون دیده شده و کلی راه داره تا در سینما و شبکه خانگی خودی نشون بده اما تا به اینجای کارش هم به خوبی عمل کرده و حالا هوادرای زیادی داره. مهسا طهماسبی از دسته هنرمندانی می باشد که برای ورود به این عرصه شگفت انگیز اصلا نیازی به دردسر کشیدن و راه و مرحله های مختلف رفتن رو نداشت و به مانند آب خوردن پرید وسط بازیگری. خانوم بازیگر که دو پارتی جذاب و درست حسابی در این کار داره حالا جایگاهی اسم و رسم دار برای خود پیدا کرده و میتونه استعداش رو رشد بده، اگرم نشد که خب باز پارتی های عزیز هستن دیگه!!

مهسا طهماسبی در اینستاگرام فعالیت بسیاری داره و عکس و ویدیوهای بسیاری از خود منتشر میکنه جوری که حوصله کاربر اصلا و ابدا سر نره. حالا چرا؟ چون برخی از بازیگران خانوم و آقا هستند که صفحشونو به نوعی میبرن جلو که یا بیشتر پست و استوری های کاریشونه و یا تولید محتوای هر صد سال یکبار!! اما مهسا بانو از همه چیز میذاره! البته که مدتی میشه به دلیل زایمان و فرزند کمرنگ شده ولی تصاویری داره که باحالن و مورد توجه قرار گرفتن. در ادامه یکی از اونها مشاهده می کنید.

unknown_223500549_354485516234144_5576643617592215923_n

کامنتای ناجور فالوورای مهسا طهماسبی که ترورش کردن!

خب شاید برای شما چندان موضوعیت نداشته باشه اما کاربرانی در این فضا هستند که خب یا هوادار فرد کی باشند و یا اصلا مخالف شخص! به همین علت میان و برای هر چیزی که می بینن کامنت میذارن! 

برای این تصویر هم نظرات بسیاری اومده بود که همه جوره نوشته بودن و بیشتری ها هم به اینکه خانوم خانوما با پارتی اومده و چندان استعداد نداره اشاره کردند!!!

مهسا طهماسبی در این عکس در حال گریمه که خب با ظاهری ژیگول طوره و برخی هم گفتند میخواستی استایل قرتیت رو نشون بده که دادی!!

اعتماد به نفس عجیب مهسا طهماسبی و شکلکی عجیب تر!

مهسا طهماسبی کلا این مدلیه که اصلا و ابدا اهل فیلترای اینستاگرامی نیست و خب از اونجایی هم که چهره ای نچرل داره و با عمل های زبیایی و ژل و بوتاکس و ... یه فیس ناجور نساخته، اعتماد به نفس خوبی داره. قطعا وقتی خانومی نه از فیلتر استفاده کنه و نه هیچ حرکت خوشگلاسیونی نزده باهاش اعتماد  زیاد و خوبی به چهرش داره.

مهسا طهماسبی با همسرش شاید ندیک به دو سالیه که ازدواج کرده و یه لایف استایلی عاشقونه دارن که گاهی در اینستاگرام جارش میزنن. خانوم خانوما از اونجایی که گفتیم عکس زیاد میذاره اینبار اومد و همراه با شوشو جان یه تصویر عجیب ساخت که در ادامه مشاهده می کنید. البته ک قطعا شیطنت رو همه آدما پیش همسرشون دارن اما اینکه پخشش کنی یکم یجوری اومد برای فالووراش!!

Untitled

استایل های خاص مهسا طهماسبی 

لباس پوشیدن و استایل کردن رابطه مستقیمی با چهره آدما داره. مثلا یکی مثل الهام حمیدی که فیسش اصولا معصوم هستش حتی اگه با آرایشی غلیظ باشه، هر چقدر هم که تریپای شیطون و قرتی بزنه باز انگاری ته مایه معصوم بودنه درش هست و شاید بهش نیاد! مهسا طهماسبی نیز این چنین است و با توجه به اینکه چهرش نچرالم هست و به شدت ساااده، خیلی احوالات شر بهش نمیاد اما نکته اینجاست که خانوم بازیگر اصلا ساده پسند نیست و اتفاقا خیلی هم روحیه قرتی طور داره و عجب پسند!

mahsatahmasebi.official_162692008_127739189240458_8208881503929552797_n

unknown_156665230_155485576398168_7439687261676659166_n

و اما کی خانوم بازیگر رو آورد و بازیگر کرد؟!

اما گفته بودیم که مهسا طهماسبی برای ورودش به بازیگری معرف داشت حالا کی؟! مهسا طهماسبی از اون دسته بازیگرانی هستش که صرفا به دلیل استعدا خودش وارد این عرصه نشد که بخوایم بگین با تلاش و سخت کوشی رفت و تست داد و به زور انتخاب شد! خیر...

بلکه خانوم بازیگر به دلیل وجود عمه ای مشهور به نام مائده طهماسبی و شوهرل عمه ای مشهور تر به نام فرهاد آئیش به راحتی تونست به علاقش دست پیدا کنه و شناخته بشه.

biography-maedeh-tahmasebi23

بیوگرافی جالب مهسا طهماسبی

مهسا طهماسبی متولد 9 آبان 1372 در کرج ، فارغ التحصیل لیسانس رشته تئاتر با گرایش عروسکی از دانشگاه تهران می باشد که ابتدا با تئاتر دانشجویی شروع کرد تا اینکه از 22 سالگی جلوی دوربین رفت.

ازدواج

مهسا طهماسبی 19 دی 1399 در 27 سالگی با انتشار متن زیر خبر نامزدی خود را رسانه ای کرد و در 1 تیر 1400 مراسم عروسی خود را برگزار کردند. البته که خانوم بازیپگر ابتدا همسرشون رو به عنوان رفیق معرفی کرده بودند که همین باعث شد تا بسیاری از کاربران موارد دیگر رو هم بو ببرند!

خوش ‌تر از دوران عشق ایام نیست / بامداد عاشقان را شام ‌نیست / تا همیشه عاشقتم … مبارکمون باشه 

Untitled (3)

Untitled (4)

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی