|

"الهام پاوه نژاد" بعد حرکت عجیبش مدلینگ شده بیا و ببین؛ با این شمایل شد عین مجسمه!

elham pavehnejad shayanews

الهام پاوه نژاد از بازیگرای مشهور ایرانیه که این روزا کم پیدا شده بود تا اینکه خانوم بازیگر رو در مدلینگ آرایشی دیدیم.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- الهام پاوه نژاد از بازیگرای مهشور و محبوب ایرانیه که اتفاقا استعداد و توانایی خوبی هم در این عرصه شگفت انگیز داره و این مدلیه که حسابی میتونه همه جوره نقشش رو به تصویر بکشه. آخه میدونین چرا؟ چون برخی هستند به مانند خانوم ترانه علیدوستی که خیلی اونچنان در کاراشون چالش ندارن و همیشه ترانه علیدوستی رو دیدیم در حالی که یه نقش ساده اما مثلا تاثیر گذار یا اصلی رو داشته. ترانه هیچگاه طنز و مدل خاصی بازی نکرد اما مثل الهام پاوه نژاد هم سابقه کاراکتر طنز و خنده دار رو در کارامه کاریش داره و هم تو کاراکترای اجتماعی و جدی طور دیده شده. الهام پاوه نژاد این مدلیه که تو تئاتر هم یکی از هنرمندان به شدت فعالیه که خوبم بلده چجوری گلیمش رو از آب بکشه بیرون.

الهام پاوه نژاد در حال حاضر تو فیلم  یا سریالی دیده نمیشه ما در عوض مثل همیشه تئاتر فیوریت خانوم بازیگره. الهام پاوه نژاد همین چند ماه پیش بود که به جمع خانومای کشف حجاب کرده جوین شده و اینچنین کرد، اما طو.لی نکشید که ظاهرا به اونچه که همیشه بوده و ازش دیدم برگشت و حالا بدون هیچ دردسری داره فعالیتش رو میکنه. اما الهام پاوه نژاد از معدود حرکتایی که ازش دیده شده مدلینگ هستش که ظاهرا این هم به لیست فعالیت های خانوم بازیگر اضافه شد و حالا می بیینم که برای میکاپ چهره مدل شده.

snapedit_1685531008196

وقتی الهام پاوه نژاد ظاهرش سن بالاست و باطنش یه دُخی شیطون!

الهام پاوه نژاد از دست بازیگرای پایه ای هستش که خووووب بلده چجوری کجا چیکار کنه تا تو عکساش بتونه جلب توجه داشته باشه. خانوم خانوما که برخلاف سن و سالش خیلی زیاد اهل انتشار عکس های مختلف و زدن تیپای نه چندان متعارف هستش، این روزا کمتر عکسی ازش دیده میشه اما خب قبل از این قضایا الهام پاوه نژاد رو می دیدیم در حالی که به شدت گاهی عجیب و غیر عرف میشد در حدی که بسیاری از کاربران صداشون در میومد چرا به ایشون کسی گیر نمیده؟

اما اینبار تصویری محجبه از الهام پاوه نژاد مشاهده می کنید که مشخص بود گریمه چرا که خانوم بازیگر با ابروهای پهن و باحالش مورد توجه قرار گرفت و برخی هم گفتن دوربینو بگیر عقب دماغت اومد تو تخم چشممون!

elhampavehnejad_346651344_141954928794855_5650817378061767810_n

سیس عقاب الهام پاوه نژاد که مثل مجسمه شده!

الهام پاوه نژاد این مدلیه که تو عکساش سیس عقابم زیاد میاد و گاهی تصاویر بی فیلتر خانوم بازیگر یه جوری میشه که آدم میمونه منظورش از این ژست و عکس چی بوده. الهام پاوه نژاد کلا خیلی اهل فیترای اینستاگرامی نیست و این موضوع رو میشه یکی از ویژگی های اصلیه ای بازیگر دونست چرا که می بینیم این روزا بانوان جوری شدن که انگار مثلا گوشیشون اینستاگرام بپره دیگه سلفی نگیرن بس که به فیلترا عادت کردن!

در ادامه تصویری از وی مشاهده می کنید که به گفته کاربرا انگاری خانوم بازیگر مجسمه هستش که اینچنین ایستاده و بدون هیچ لبخند و حرکت خاصی این تصویر و به ثبت رسونده.

unknown_307803890_134464882431141_3133808484477550351_n

رفاقت غریب الهام پاوه نژاد با احسان کرمی

خب میدونیم که این روزا احسان کرمی خواننده، بازیگر و صداپیشه ایرانی رفته اونور دیگه به کل قید ایران اومدن رو زده! اما از حال حاضر آقای کرمی که بگذریم و یکم برگردیم به عقب همون دوران وحشتناک کرونا، باید بگیم که ایشون با خانوم الهام پاوه نژاد بارها و بارها تصاویر بسیار نزدیک و دوستانه ای منتشر کردند و خب به دلیل نمایش لاموزیکا حسابی چفت تو چفت شده بودند. 

اما انگاری این ارتباط در حد همون کار و نمایش و هنر نبوده و این دو چهره روابط نزدیک تری هم داشتند که خب عکسشونم در فضای مجازی هست! مثلا در ادامه نمونه ای از آن را مشاهده می کنید که الهام خانوم البته کاملا بی حجاب هستند و سوال اینجاست که چرا؟!!

Untitled (1) (1)

کمی بیشتر با الهام پاوه نژاد! از طلاق تا دختر عجیبش

الهام پاوه نژاد متولد 27 شهریور 1350 در تهران ، تحصیلکرده فوق دیپلم رشته بازیگری و کارگردانی از دانشکده وزارت فرهنگ و ارشاد می باشد که در 23 سالگی به شهرت رسید و حالا تنها یک فرزند دختر دارد.

الهام پاوه نژاد یک دختر هم به اسم کردیا نیز دارد که نام خانوم خانوما برای مخاطبین بسیار عجیب بود. مدتی بود که اخباری مبنی در طلاق و جدایی وی در برخی سایت ها منتشر گردیده بود که صحت آن نامشخص است.

elhampavehnejad_13

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • داود طنوریان ارسالی در

    بازیگروهنرمنداست باتحصیلات بالا متاهل است موفق باشد

  • سهیل ارسالی در

    کاشکی میشد الهام پاوه نژاد رو از نزدیک ببینم

  • داود طنوریان ارسالی در

    بازیگروهنرمنداست باتحصیلات بالا متاهل است موفق باشد

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها