|

وقتی الهام حمیدی تو لباس پوشیدن ارژنگ و بیژن رو باهم ست میکنه! خانوم خارج تشریف دارن؟

Elham hamidi shayanews

الهام حمیدی یکی از بازیگرهای تلویزیون و سینما هست که بعد از تشکیل خانواده و بچه دار شدنش میشه گفت که یه مقدار از این عرصه فاصله گرفته.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- اکثر بازیگرا تویه زندیگشون در مقابل شایعه ها یه فراز و فرودی دارن؛ یعنی یه دوره ای میرسه که حسابی میفتن سر زبون ها و نقل محافل میشن و یه دوره ای هم کلا میکشن کنار و در بی خبری و سکوت زندگیشونو میکنن، مثلا بخواییم یه نمونه بازیگر اینجوری براتون مثال بزنیم میتونیم به الناز شاکردوست اشاره کنیم که اگر یادتون باشه یه دوره هایی بود که خانوم کلا سر تیتر همه ی خبرها، حواشی و شایعات بودن و هر دفعه هم این بنده خدا رو با شایعه ها مزدوج میکردن و خیلی هم علاقه داشتن که این ازدواج با محمدرضا گلزار شکل بگیره! خلاصه که خانوم خواسته یا ناخواسته بدجور تویه دید بود، ولی دقت کرده باشین الان اصلا اینطور نیست، حتی میشه گفت که الناز خانوم بعد از این که از شایعه ها خودش رو کشید کنار، تمرکز بیشتری رو صرف بازیش کرد و باعث شد اون الناز شاکردوستی که اکثررا فیلم های عشقولانه و بعضی وقتا آب دوغ خیاری بازی میکرد تویه شاهکاری مثل شبی که ماه کامل شد بدرخشه و حتی بابتش سیمرغ هم بگیره.

حالا یکی از بازیگرهایی که با ازدواجش از خیلی از حاشیه ها خودش رو کنار کشید الهام حمیدی بود ولی نکته ای که راجبه الهام خانوم وجود داره، این هست که این خانوم خودشو کشیده کنار ولی حواشی مربوط به ایشون خیر! یعنی حتی وقتی که عکس الهام حمیدی کنار شوهرش منتشر شد، خیلی ها گیر دان که الا و بلا الهام حمیدی از شوهرش سنش بالاتره و این از قیافشون معلومه! ولی الهام حمیدی یه شخصیتی داره که نسبت به این صحبت ها کاملا بی اعتنا هست و واکنشی نشون نمیده، ول یه موضوعی که خیلی ایشون رو تویه چشم میبره راجبه تیپ و استایلش هست که کلا عجیب و غریب میپوشه، یعنی نمیشه خانوم رو تویه دسته ی خاصی قرار داد چون یهو میزنه سنتی و مدرنیته رو باهم قاطی میکنه، جوری که مخاطب گیرپاژ کنه!

الهام1458

الهام حمیدی هرچی گیرش اومده پوشیده

خب الهام حمیدی رو اگر این روزها ببینید و عکس های اون رو با چیزی که قبلا تویه فیلم ها بوده و یا حتی در واقعیته قدیم، خیلی فرق کرده و میشه گفت که اصلا یه قیافه ی دیگه برای خودش سالخته که خب البته خیلی چیزها تویه این موضوع دخیل هستن مثلا از تغییر در سبک میکاپ بگیر تا مدل ابروها و البته هنر دست دکتر زیبایی! با این حساب رواست اگر بگیم که خانم حمیدی کوبیده و از نو ساخته ولی خیلی باکلاس ساخته، یعنی مثل بعضیا که مصنوعی میشن و حتی گاهی اوقات هم زیبایی خودشون از دست میره نشده، بلکه خانوم حسابی زیباتر و مدرن تر شده!

الهام154

همونطور که متوجه شدید الهام خانوم کلا به تغییرات علاقمند هستن، چه در چهره شون و چه در استایل و لباس هاشون؛ این بازیگر همیشه سعی میکنه که لباس های رنگی بپوشه و اصلا عاشق استفاده کردن از رنگ تویه لباس هاشه که با کمک عکس های اونا میتونه در نهایت یه پیج رنگی هم داشته باشه، ولی این اواخر این خانوم از خودش یه عکس استوری کرد که لب دریاست و یه مانتوی سنتی و گل گلی پوشیده و که باهاش یه کلاه رنگارنگ گذاشته که اصلا ربطی بهم ندارن و استایل ایشون رو خیلی شلوغ نشون میده که کاربرها هم به این موضوع اینجوری واکنش نشون دادن که: خانوم حمیدی حالا مجبور نبودین که به هر ضرب و زوری که شده عکس بگیرید و استوری کنید، نه عکس خاصی هست و نه استایل خاصی توش دارید، همون کلاه مانتو کفایت میکرد دیگه چه لزومی داشت که یه کلاه دیگه هم بذارید! البته حدس میزنم خارج از کشور باشید و دلیل گذاشتن استوری هم نشون دادن این موضوع باشه!

براتون استوری رو گذاشتیم، ببینید.

IMG_20230530_160202

تغییرات الهام بعد از ازدواج

الهام حمیدی سال 97 خیلی یهویی، خبر ازدواج خودش رو با با علیرضا صادقی که شغلش بازاری هست رسانه ای کرد که البته این ازدواج دومش بود؛ چون خانوم بازیگر یکبار هم در سن پایین یعنی 20 سالگی ازدواج کرده بود که به طلاق منجر شده بود، حالا ایشون از ازدواج مجددش دو تا بچه داره؛ یه دختر و یه پسر، ولی نکته ای در رابطه با ایشون وجود داره کلا هر کسی میتونه بفهمه که ایشون بعد از ازدواج خیلی تغییر کرده که حتی خودش هم به این موضوع تویه برنامه ی دورهمی، اقرار میکنه که کلیپش رو براتون گذاشتیم، ببینید.

کمی بیشتر درباره ی الهام حمیدی

الهام حمیدی در حال حاضر 45 سال داره، اسم اصلی این بازیگر نوشین هستش که تویه خانواده ی پنج نفره بزرگ شده و دو برادر داره. خونواده ی خانوم حمیدی کلا هنری بودن، پدرشون تویه جوونی تئاتر کار میکردن و عموش هم گوینده ی رادیو بوده، به همین خاطر میشه گفت که بازیگری تویه خانوده ی حمیدی ارثی هست که الهام خانوم هم برای اولین تویه سن 7 سالگی با تئاتر شروع میکنه که موفق به کسب جایزه ی منطقه هم میشه ولی مدت ها از این عرصه فاصله میگیره و بعد از طلاقش تویه سن 23 سالگی، رفتن به کلاس بازیگری رو شروع میکنه و تا به امروز، هم تویه فیلم های سینمایی و هم تویه مجموعه های تلویزیونی بازی کرده و آثار خوب و قوی رو از خودش به جا گذاشته.

الهام 66

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی