|

کارداشیان لباس مرلین مونرو رو پوشید و الهام حمیدی لباس جنل مونی؛ عمل دماغشو!

elham hamidi shayanews

الهام حمیدی بازیگر خوش فیس و باحال ایرانیه که البته تو استایل کمی تا قسمتی عجیبه و اینبار نیز با یک سلفی خیلی زوم مورد توجه قرار گرفت.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- الهام حمیدی از بازیگرای مشهور و درست درمون میون بازیگرای سینماست که تا به اینجای کارش تونسته سابقه کایری درخشان و خوبی رو در کارنامه کاری خود به ثبت برسونه. الهام حمیدی این مدلیه که تو حواشی خیلی زیاد دیده میشه و این موضوع در حالیه که خانوم بازیگر اون روی خودش رو تو اینستاگرام نشون داده! چرا که میدونید الهام حمیدی به مانند مثلا شبنم قلی خانی از دسته هنرمندانی هستش که در 99 درصد مواقع کاراکترای مثبت داستان رو بهش میدن و حتی اگه اون دختر بده هم باشه باز دست اخر به راه راست هدایت میشه!

میدونستین الهام حمیدی قبلا طراح لباس بوده؟ خانوم بازیگر حالا نیز با توجه به اینکه کلا بازیگرا فاز و نول متفاوت بودن و خاص بازی دارن، ایشون نیز اینچنین است و خب چون طراحی لباس هم میکرده حالا با استایل هایی دیده میشه که به شدت گاهی عجیب به نظر میرسن. در مجموع که میشه گفت الهام حمیدی از دسته هنرمندانی هستش که هیچگاه ساده و بی آلایش دیده نشده اما خب اینکه تعداد بالایی از استایلات هم عجیب باشن واقعا جای تعجب داره! در ادامه ابتدا تصویری سلفی از وی مشاهده می کنید که با ظاهر نه چندان سادش مورد توجه و تعجب قرار گرفت.

elhamhamidiiii_144552801_244037890639753_4555498734195331307_n

پولداریه عجیب الهام حمیدی! سوار بر بنز همسر؟

البته که این تصویر همونطور که شما هم حدس زدید، با کامنت های خوب و مثبتی همراه نشد که نشون میداد خانوم بازیگر یه فاز عجیب داشتن چرا که علاوه بر لباس جنگول مستون، سلفی تا به ایندازه زوم یجوری بود! اصلا سلفی هم گرفته شد پرا پستش کردین و به استوری قانع نبودین!

اما برخی از کاربران همیشه در صحنه هم به این موضوع اشاره داشتند که ماشینی که الهام حمیدی درش نشسته بنز هستش. البته که با ازدواج دوم الهام بانو اگر هم بنز باشه اصلا جای تعجب نداره چرا که خانوم بازیگر دهه پنجاهیمون ابتدا در دهه هفتاد همسر دار شد که خب سن و سال کمی داشت و خیلی زود طلاق گرفت. بعدش بعد از بیست سال دوباره راضی به ازدواج شد که اینبار آقای داماد از الهامِ ما کوچیکتره و حالا هم صاحب دو فرزند شیر به شیره هستند!

Untitled

وقتی الهام حمیدی طراح لباس بوده و کلا از سادگی فراریه

اما با یک پیام بازرگانی توسط همسر الهام حمیدی برگردیم سراغ اونچه که از الهام بانو تا به اینجا در رابطه با استایل و سبک لباس ازش دیدم! الهام حمیدی همونطور که گفته شد اصلا و ابدا اهل ترکیب لباس های ساده نیست و از مونوکروم و ساده زیستی هم فراریه! 

خانوم بازیگر که علاقه وافری به طراحی و گلدوزی بر روی مانتو هاش داره، هر بار که در مراسمی دعوت شد و حضور پیدا کرد، با مانتویی اینچنین ظاهر شد. این در حالیه که انگار خانوم بازیگر میدونه چی پوشیده ها، از روند خاصی هم پیروی کرده، اما خب اونچه که در اخر دیده میشه خیلی مورد پسند عام نیست! در ادامه نمونه هایی رو مشاهده می کنید.

Untitled

کارداشیان لباس مرلین مونرو رو پوشید و الهام حمیدی لباس جنل مونی!

گرایش الهام حمیدی به این سبک لباس ها اونقدری پیش رفت که دیدیم خانوم بازیگر برای مراسم جشن حافظ با ظاهری کمی آشنا ظاهر شد. این آشنا بودن در حالیه که سبک لباسش دقیق، دقیقاااا از خواننده آمریکایی کپی برداری شده بود. طراحی و رنگ های لباس چیز عجیبی نیست چرا که همه ما قبلا جنل مونی را در مت گالا 2019 با این لباس دیده ایم!

الهام حمیدی اینبار اومد و استایل جنل مونی رو به سبک ایرانی دراورد و در حالی که با اکسسوری های پر زرق و برق و ست شده با طرح لباس نمایی عجیب پیدا کدره بود، اما انگایری یه جورایی مت گالا رو آورد به ایرانمون و با جسارتی بالا جلوی دوربین عکاسان ایستاد!

الهام+حمیدی

الهام حمیدی اینجوری دیجیتالی دماغشو عمل کرد!

الهام حمیدی تبلیغات زیادی انجام میده اما نه مثل خانم بهاره رهنما که هر چیزی که میبینه رو معرفی می کنه. الهام حمیدی بیشتر برای تبلیغ مزون های مانتو میره و مانتو های گرون قیمت رو پُرو و در آخر تعریف و تمجید میکنه. و یا به تازگی به یک مرکز زیبای رفته که ابرو و بینی رو ابتدا به صورت دیجیتالی نشون میده که شخص بعد از انجام کار چه شکلی میشه و خب اینجوری مراجعه کننده متوجه میشه چه کاری رو انجام بده چه کاری رو نکنه.

البته که از اونجایی که کمال همنشینی بسیار اثر میکنه! الهام حمیدی و نیوشا ضیغمی هم دوستان خیلی صمیمی هستند و نیوشا ضیغمی هم قبلا به این مرکز رفته بود و تبلیغات کرده بود.

elhamhamidiiii_118145825_3551711094861234_6037934127853844442_n

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی