|

خوشگلی الهام حمیدی کنار دُکی اروپاییش چه رنگ باخت؛ نیوفیس بهاری خانوم دیدنیه!

elham hamidi shayanews

الهام حمیدی اخیرا و در ایام نزدیک به عید با دو تا عکس و استایل جذاب حسابی تو فضای مجازی دیده شد و کلی لایک و کامنت گرفت

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- الهام حمیدی از هنرمندان خوش سیما و دوست داشتنی هست که هم تو سینما فعالیت داره هم همچنان با تلویزیون رابطه خوبی داره. الهام حمیدی البته چند سالی میشه که فعالیتش کم شده به نحوی که از تو پنج سال اخیر فقط دوتا فیلم سینمایی جدید از خانوم بازیگر اکران شده و تو رئالی شو مافیا هم شاهد حضور الهام خانوم حمیدی بودیم دیگر هیچ!

قطعاً دلیل این کم کاری خانوم حمیدی موضوع ازدواج خانوم بازیگر و البته بچه دار شدنش هست چرا که الهام حمیدی دو سال پیش سرهم باردار شد و صاحب دو فرزند شد و این شرایط خانوادگی باعث حضور کمرنگ الهام حمیدی تو سینما و تلویزیون شد.

1181577_847

جولون الهام خانوم حمیدی تو فضای و اینستاگرام

کم کار شدن الهام حمیدی تو سینما و تلویزیون باعث شد خانوم بازیگر وقت آزاد بیشتری نسبت به قبل داشته باشه و خانوم خانوما این تایم مازادش رو تو حوزه مدلینگ و تبلیغات صرف کرد و احتمالاً پول خیلی خوبی هم به جیب زد. در ادامه نمونه ای از آن را مشاهده می کنید که الهام بانو با لباسی بلند اندامی بسیار لاغر شده هِی عشوه کنان لباس رو به فیلمبردار نشون میدن.

الهام خانوم حمیدی نه فقط توحوزه مد و لباس بلکه تو حوزه زیبایی و پروتز و بوتاکس هم فعالیت های تبلیغاتی زیادی داره و با چندتا کلینیک خفن شمال طهرون همکاری داره. اینم بگیم که خانوم بازیگر خودشون هم تا دلتون بخواد عمل زیبایی انجام دادن و به قول معروف فیس روکوبیدن از نو ساختن.

خانوم خانوما در کنار تمام این عملای رنگ و وارنگ جدیداً تو یه کلیپ تبلیغاتی هم حاضر شدن و چِفت خانوم دکتر خیلی باریک و اروپاییش حاضر شدن که رسما پیش ایشون هیچ حرفی برای گفتن نداشتن!

مونوکروم شیک و باکلاس الهام حمیدی واسه نوروز

الهام حمیدی از اون دست بازیگرانی است که تو فضای مجازی و اینستاگرام حضور پررنگی داره و به مناسبت های مختلف عکس و استوری منتشر میکنه. حالا خانوم بازیگر برای عید نوروز با یه استایل شیک مشکی عکسی منتشر کرد و تو کپشن اینطور نوشت: روزی که خداوند امید را خلق کرد احتمالا همان روزی بود که بهار را آفرید 

unknown_325890095_923794178765992_8457204492171853479_n

البته خانوم بازیگر چند روز قبل عید واسه چهارشنبه سوری هم  با تیپ جذابش فالووراشو سوورپرایز کرد. ایشان در یک پست اینستاگرامی با مانتویی رنگارنگ با طرح سوزندوزی‌های بلوچی دیده شد. او این استایل را با شلوار و روسری مشکی تکمیل کرده بود.

elhamhamidiiii_334420138_2325517334287532_171618295354754158_n

وقتی خانوم خانوما یکی جُسته از خودش الهام حمیدی تر!

خیلی از بازیگران و چهره ها هستند که خب یه چهره بسیار شبیه به خود نیز در خارج از کشور و یا بلعکس دارند. مثلا لیلا اوتادی شباهت بسیاری به اسکارلت جوهانسون داره. حالا به تازگی تصویری از الهام حمیدی در کنار دوستش منتشر شده که به گفته کاربران شباهت بسیاری به هم دارن و او را همزادش نامیدند!

 Untitled+(1) (3)

وقتی لباس کپی الهام حمیدی میشه پیراهن عثمان و هی بهش گیر میدن!

یک بازیگر و یا هنرمند ذاتاً علاقمنده تا متفاوت دیده بشه و از اونجایی هم که بازیگرا به خصوص خانوم ها نصف استعداد و بازیشون مهمه  نصف دیگه ظاهر و استایلشون، خب در این راه تلاش هایی هم دارند. الهام حمیدی هم که تو این زمینه پیشتازه! اما چند وقت پیش خانوم بازیگر تو یه مراسم لباسی پوشیده بود که حسابی سوژه شد. البته خود الباس نه اینکه الهام خانوم لباسش رو از یه خواننده آمریکایی عیناً کپی کرده بود محل بحث قرار گرفت و یکسری افراد از الهام انتقاد کرد و در مقابل یکسری دیگه گفتن هیچ عیب و اشکالی نداره و کار خانوم بازیگر خیلی هم خوب بوده!

Untitled+(3)

وقتی الهام حمیدی واسه عرویش یه چی شد در حد بنز!

الهام حمیدی واسه عروسیش تحولات عجیب و غریبی رو خودش پیاده کرد. البته برای آرایش عروسی الهام حمیدی رفت پیش یه آرایشگر ژَذاب و خوش چهره که بیشتر سلبریتیا هم پیشش رفت و آمد دارن و با یه لنز خفن و چهره ای که رسما داره تو لوازم آرایشی غَلت میزنه چیزی ساخته در حد بنز!

hgt

jy

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها