|

آرایش فوق العاده "الهام حمیدی" که دست آرایشگر نانازشو بوسید؛ ادعارووو با این سر و شکل!

elham hamidi shayanews

الهام حمیدی که به جز بازیگری در مدلینگ هم فعالیت داره، اینبار با آرایش فوق العاده زیبایی که داشت نشون داد میتونه مدل جذابی برای میکاپ باشه.

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- الهام حمیدی همیشه از بازیگرای محبوبی بوده که نقش خوبه داستان رو بهش میدادن! این نقش خوبه بودن اصلا مهم نبوده و نیست که به سن خانوم خانوما بیاد یا نیاد، بلکه تو هر سناریویی بالاخره هم کاراکتر منفی هست و هم مثبت به همین علت همیشه بی شک الهام حمیدی رو در دسته خوبان فیلم و سریال می بینیم. البته که شاید اشاره کنید مثلا به فیلم "اخلاقتو خوب کن" که الهام بانو نقش زنی نامتعارف رو ایفا کردند که خب باید بگیم اگه یادتون باشه باز ته این داستان هم الهام حمیدی شد دختر خوبه! 

اما از کار و بار الهام حمیدی که بگذریم و بیخیال این عرصه شگفت انگیزی که درش حضور داره بشیم، باید بگیم که الهام بانو در راه و روندی دیگر هم فعالیت دارد و اون چیزی نیست جز مدل و مدلینگی! الهام حمیدی سالهاست به عنوان هم مدل آرایشی و هم مدل در سالن ها و مزون های مشهور و گران قیمت دیده میشه. این خانوم بازیگر شاید از نظر من و شما چندان مناسب این فعالیت نباشه، اما باید اعتراف کرد اتفاقا در هر دو آیتم هم حرفی برای گفتن داره چرا که مثلا بارها شده از سالن شاخی مثل سالن مریم رهنما برای مدلینگی دعوت شده و حضور پیدا کرده. در ادامه جدیدترین چهره ای که از الهام حمیدی در این راستا دیده شد رو مشاهده می کنید که فیس خانوم بازیگر به شدت تغییر کرده.

campec.ir_s instagram 2023-4-8 story

وقتی خانوم آرایشگر خودش حسابی اهل دله و نماینده خوشگلاسیون خدا رو زمین!

بالاتر گفتیم و شنیدیم که مریم رهنما سالن آرایشی خفنی داره که خب درست بود! اما قطعا میکاپ همه بانوانی که دعوت میکنه رو. خود انجام نمیده و میکاپ آرتیست های دست آموزی داره که با روند و سبک مریم رهنما آموزش پیدا کردن و اجراش میکنن.

در تصویر بالایی نیز میکاپ آرتیستی که الهام حمیدی رو میکاپ کرد در کنار الهام حمیدی می بینیم در حالی که خانوم آرایشگر خودشونم به شدددت چهره ای عمل کرده و پر از ژل و پروتز دارند، میکاپ زیبایی هم برای الهام حمیدی داشته اند.

unknown_325890095_923794178765992_8457204492171853479_n

دکتر بازیِ الهام حمیدی در حالی که ادعایی سنگین داره!

خب یادتونه که در ابتدای متن در رابطه با شغل دومی که الهام حمیدی داره صحبت کردیم و از مدلینگ بازی این خانوم بازیگر توضیحاتی دادیم؟ این پایان راه الهام بانو نیست و خانوم حمیدی با وجود اینکه چهره ای به شدت نچرال طور داره و بر این ادعاست که هیچ کاری حتی در حد بوتاکس برای چهره خود انجام نداده، دائما در مطب های مختلف برای تبلیغ خدمات خوشگلاسیون مثل ژل و بوتاکس و پروتز و ... دیده میشه!

البته که شاید ایشون برای فیسشون چنین صلاح میدونن که زیرپوستی همه رو تجربه کنن فقط زیر تیغ عمل جراحی نرن، اما ادعای اینکه نچرال هستید در حالی که تبلیغات بسیاری در این زمینه داشته باشید چندان جالب به نظر نمیاد. ناگفته نمونه تصویر بالایی هم الهام حمیدی رو نشون میده در مطب آقای دکتر که البته در ادامه میخوایم ویدیویی از این بازیگر مشهورمون در مطبی دیگر ببیینیم.

الهام حمیدی تو عروسی دومش به دست خواهر رهنما شد فرشته!

البته که الهام حمیدی برای ازدواجش هم مریم رهنما رو انتخاب کرده بود وئ خانوم میکاپ آرتیست هرچه ک در چنته داشت رو برای این بازیگر جذاب رو نمود. الهام حمیدی تا به حال دو بار ازدواج کرده که یکیش مربوط میشه به بیست و خورده ای سال پیش طلاق و دومیش مربوط میشه به همین چند سال اخی که خانوم خانوما با شوشو جانِ پولدار آشنا میشه و برای عروس شدن بالاخره بله رو میده! الهام حمیدی در حال حاضر دو فرزند داره که خیلی خیلی کوچولو هستن و شیر به شیره؛ چرا که الهام بانو دو زایمان پشت بند هم داشت و خواست تا بچهاشو باهم بزرگ کنه تا دیر نشده.

در ادامه تصاویر از الهام حمیدی در کنار مریم رهنما مشاهده می کنید که با آرایش عروسیش هستش. ناگفته هم نمونه که مریم بانو خواهر کوچیکه بهاره رهنما می باشد، البته اینطور که تا حالا این دو رهنما گفته اند!!

jy

ht

وقتی الهام حمیدی لباس عیداشو پوشید و چشای همرو به خودش خیره کرد!

الهام حمیدی در هشتم آذر ماه سال 1356 در تهران متولد شد. وی لیسانس حسابداری از دانشگاه آزاد را دارد. حمیدی خواهر بزرگتر دو برادرش نیز هست. خانم بازیگر آشپزی اش بسیار خوب است و سعی میکند هر کاری که انجام میدهد به نحو احسن باشد.

الهام حمیدی به گفته خود در گذشته طراحی لباس انجام میداده و حالا هم به همین علت هستش که علاقه وافری به لباس و استایل داره و اصولا هم الهام حمیدی از بازیگرانی محسوب میشه که خاص پوشه و همیشه با تریپای خاص هم دیده میشه. 

الهام حمیدی اما ظاهرش چندان همه پسند نیست و بیشتر از لباس هایی استفادئه میکنه که معمولا عجیییب و خیلی رنگی هستند.اما در ادامه استایل عیدونه خانوم بازیگر روش مشاهده می کنید که اتفاقا اینبار خیلی خوشتیپ بود.

unknown_334420138_2325517334287532_171618295354754158_n (1)

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها