|

مریم کاویانی و تفاوتش با فیلم هاش؛ مثل کره ای ها باید پاسپورت تازه بگیره برای شناسایی!

مریم کاویانی یک از بازیگرهایی هست که در ابتدا پرستار بوده و به علت چهره ای که داشته توسط یک کارگردان برای بازیگری انتخاب شده.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- یه سری از بازیگرها هستن که انقدر خوب تویه نقش فرو میرن و یا همیشه یه کاراکتر و شخصیت مشخص رو تویه اکثر فیلم ها دارن که آدم انتظار داره تویه واقعیت هم اونجوری باشن! اما خب وقتی واقعیت طرف رو میبینی به کل نظرت عوض میشه و با خودت میگی که فیلم ها باید در حد همون فیلم باقی بمونن و تمام. حالا یکی از بازیگرهایی که دنیای فیلم هاش با دنیای واقعی که ما ازش میبینیم نه تنها سنخیتی نداره که بلکه تضاد شدید و چشم درآری هم داره مریم کاویانی هستش، دقیقا مثل کره ای ها که بعد از عمل های زیبایی که میکنن باید یه کارت شناسایی تازه بگیرن، برای مریم خانوم هم با وجود تفاوت زیادش توی دنیای بازیگری و واقعیت یه کارت شناسایی تازه باید صادر کنن! امکان نداره که شما یه فیلم از این بازیگر دیده باشین که شخصیت منفی و بدی داشته باشه، چون اگر دقت کرده باشین مریم خانوم تویه اکثر فیلم ها نقش یه خانم مهربون و دردکش که نه تنها خودش سختی میکشه، بلکه غصه ی سختی که دیگران دارن تحمل میکنن رو هم به جون میخره رو بازی میکنه! خب مسلما قیافه ی معصوم و مهربونی که مریم خانوم دارن یکی از دلایل انتخابشون برای نقش های اینچنینی هست ولی از طرف دیگه صدای این خانوم هم به قدری نازک و لطیف هست که اصلا بهش نمیخوره مثلا تویه نقش منفی بخواد داد بزنه و عصبی بشه!

به خاطره این دلایل کارگردان های عزیز اینجوری صلاح میبینن که مریم کاویانی بشه خانوم مهربون و خوب داستان! اخلاق ایشون رو نمیدونیم اما دست کم استایلشون رو کاملا مجزا از فیلم ها تصور کنین چون خانوم کاویانی اصلا مثل فیلم هایی که بازی میکنه، تویه دنیای واقعی نمیگرده و خانوم حسابی به روز و سانتال مانتال هست، طوری که اصلا از دخترای جوون عقب نمیمونه و ترندهای مختلف و جدیدی رو که باب بشه، حتما امتحان میکنه و ازشون عکس هم به اشتراک میذاره، حالا به تازگی هم از خودش استوری با متن های جالب گذاشته که در ادامه براتون میگیم.

مریم78

استوری های دلخواه مریم خانوم

مریم خانوم که در حال حاضر 52 سالش هست به قدری خوشتیپ و امروزی میچرخه که آدم اصلا باورش نمیشه که خانوم اصلا 40 رو رد کرده باشه چه برسه به 50! مریم خانوم اما مدتی میشه که دیگه کلا مدل دیگه ای از خودش رو به نمایش گذاشته و این دقیقا بعد از طلاقش اتفاق افتاد، یعنی خانوم بازیگر وقتی با همسر سابقشون که سخنگوی پیشین وزارت امور خارجه بودن، زیر یک سقف زندگی میکردن و هنر و سیاست رو بهم گره زده بودن، استایل و پوشش سفت و سخت تری داشته ولی بعد از اتمام این رابطه خانوم کاویانی حسابی اینستا رو ترکوند و شد یکی از نمونه های قبل و بعد از کات کردن! البته که مریم خانوم همیشه زیبا بودن و منظور ما فقط تغییر در سبک و مدل پست گذاری و لایف استایل این بازیگر هست.

مریم+کاویانی

درسته که خانوم کاویانی این روزها حضور پر رنگی تویه فیلم و سریال ها ندارن ولی ایشون یکی از بازیگرهای فعال در اینستاگرام هست که هر از گاهی از خودش و مادرش و لوکیشن هایی که دوس داره، عکس و استوری میذاه. البته که هر کسی سبک و سیاق خودش رو تویه استوری گذاشتن داره، مثلا بعضی ها دوس دارن از طبیعت عکس بذارن، بعضی ها از کافه هایی که میرن، بعضی ها از کتاب هایی که میخونن و بعضی ها هم مثل خانوم کاویانی که عاشق موی بلوند هست و شما کمتر عکسی میتونید از ایشون پیدا کنید که تویه اون موهاش بلوند نباشه، دوس دارن که از چشم های خوش رنگ و زیباشون به همراه متن هایی نصیحت گونه درباره ی زندگی استوری بذارن، کاری که به تازگی کردن و میشه گفت این متن ها برگرفته از افکار خودشون هست.

IMG_20230528_120449

IMG_20230528_120505

از پرستاری به بازیگری رسیدن!

مریم کاویانی که زاده ی اهواز هستن، فارغ التحصیل رشته ی پرستاری هستن و به عنوان پرستار هم مشغول به کار بودن، پدرشون کارگر کارخونه نیشکر و مادرشون هم خانه دار بودن و نه خودشون و نه هیچ یک از اعضای خونوادشون علاقه ای به پیگیری هنر نداشتن، حتی به گفته ی خود میریم خاونم ایشون اون زمون از بین بازیگرها محمدرضا فروتن، هدیه تهرانی و افسانه بایگان رو میشناختن! حالا چی شده که یه نفر که اصلا تویه این وادی نبوده یهو بازیگر میشه؟

مریم+کاویانی (1)

یه روز که خانوم به عنوان پرستار تویه بیمارستان مهراد تهران مشغول به کار بودن، آقای نادر مقدس که کارگردان هستن اتفاقی این خانوم رو تویه بیمارستان می بینن و از ایشون دعوت میکنن که یه سر برای بازدید پشت صحنه ی فیلم رویای جوانی که در اون زمان به دست این کارگردان در حال ساخت بوده، بزنن و مریم خانوم کاویانی در وهله ی اول برای این کار بی میل بوده ولی بعد از سر کننجکاوی در این مجموعه حضور پیدا میکنه که در همین حضور اولش کارگردان بهش میگه که چهره ی خوبی برای بازیگری داره و به اصرار با یه روپوش سفید میفرستنش جلوی دوربین که تویه این فیلم برای مدت کوتاهی نقش یه خانوم دکتر رو بازی کنه و از اینجا استارت ورود این بازیگر به این عرصه میخوره! کلیپ زیر رو هم درباره ی ناراحتی مریم کاویانی از حضور نداشتنش تویه سریال پرستاران که چند سال پیش از تلویزیون پخش شد رو ببینید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی