|

"مریم کاویانی" تو بی نشان با ورژن ایرانیش رخ اومده؛ هالیوودی پسنداش مغزُ منجمد میکنه!

maryam lavyani shayanews

مریم کاویانی بازیگر سریال "بی نشان" که با عکساش این روزا غوغایی میکنه تو اینستا، یه عکس با استایل عجیب و خارجکی از خودش منتشر کرد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- مریم کاویانی از بازیگران محبوب و خوش چهره سینما و تلویزیونه که به تازگی با ایفای نقش در سریال "بی نشان" دوباره در قاب تلویزیون دیده شد و اسمش سر زبونا افتاد. اولین بار مریم کاویانی با بازی در سریال "او یک فرشته بود" تونست به شهرتی باورنکردنی برسه و به عنوان یه بازیگر حرفه ای توجه اهالی سینما رو به سمت خودش جلب کنه. جالبه بدونین مریم کاویانی از بازیگراییه که با وجود سن و سالش الان یه پایه اینستا به حساب میاد و با میکاپای جینگولش دل خیلیا رو برده.

به تازگی عکسی از مریم کاویانی به همراه بازیگران پشت صحنه سریال بی نشان منتشر شد که خانمو تو هیبتی متفاوت نشون میده. خانوم خانوما که تو سریال یه استایل خیلی محجبه و چادری داره و با آرامش امل طبق معمول بازی میکنه، ایندفعه با یه فوتو ثابت کرد که پشت صحنه یه خارجکی ایه که دومی نداره و با موهای بلوندش کل هر چی بازیگر هالیوودیه رو خوابونده. مریم کاویانی که مرز 50 سال رو رد کرده، حالا داره با رونمایی تیپای جدیدش اینستا رو بمباران میکنه.

q

مریم کاویانی دیگه رفت تو تیمِ بازیگرای پیر نشو!

تو ایران بازیگرای زیادی وجود دارن مثل لعیا زنگنه که همه فک میکنن هیچوقت قرار نیس این بازیگرا پیر بشن و امثال نیکی کریمی که کلا انگاری آب حیات خوردن.

ولی در این میون خیلیا از مریم کاویانی غافل شدن که با عکسای جینگول و میکاپای خفن طورش داره عین یه مدل هالیوودی خودشُ روز به روز جذاب تر از قبل میکنه و همه تو کف این همه اعتماد به نفس و البته خوب موندن بعد از این همه سال موندن و البته که لایف استایل مناسب و اروپایی خانوم تو این قضیه بی تاثیر نیس!

g

d

h

مریم کاویانی کفِ هر چی مدله رو درآورد!

مریم خانوم که از بازیگرای مطرح در هر زمینه ایه اگه برین تو پیجش ببینین قطعا با یه عالمه تبلییغات رنگ و وارنگ ازش روبه رو میشین که شاید باورش براتون سخت باشه که چطوری این همه کار تو سن پنجاه سالگی ممکنه.

خانوم خانوما با تیپایی که برا خودش انتخاب میکنه یه جوری داره شیک و پیک میگرده و نشون میده علاوه بر استایلای  خفن، سلیقه خیلی تاپی هم در این زمینه داره، که کم کم باید اینستابازا و مدلا بار و بندیلشونُ جمع کنن و برن سراغ مریم خانوم خاص و لوکس پوش!

w

hg

همسر سیاسی مریم کاویانی که تو رخ اومدنای خانوم بی تاثیر نبود!

مریم کاویانی متولد 1 تیر در سال 1349 شهر اهوازه که به خانوم پرستار میون بازیگرا معروفه و دلیلش هم اینه که تحصیلات دانشگاهیش در رشته پرستاریِ دانشگاه بابل بوده و از سن 32 سالگی تصمیم گرفت وارد حوزه بازیگری بشه و انصافا در طی این سالها بسیار در این رشته درخشیده و تونسته فیلم و سریال هایی همچون "او یک فرشته بود"، "اخراجی ها" و "معراجی ها" رو در کارنامه کاریش داشته باشه.

شاید تابحال نمیدونستین که مریم کاویانی همسر یکی از سیاستمدارای معروف ایران، "رامین مهمانپرست" بوده و حالا با زندگی آزاد و مجردیش داره حسابی حالو هول میکنه و خیلی از کاربرا معتقدن دلیل اینکه مریم کاویانی تونسته بعد این همه مدت اینقدر شیک و خفن بمونه، همین استقلال شخصیشه. البته آقای مهمانپرست "سخنگوی پیشین وزارت خارجه" همسر دوم مریم خانومه و این بازیگر قبلا هم ازدواج کرده بود و از اون ازدواجش یه فرزند هم داره.

o

i

as

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی