|

استایل به شدت چِش درار مریم کاویانی که همرو متعجب ساخت؛ خانوم مجردی شدن یه پا راپونزل!

maryam kaviani shayanews

مریم کاویانی بازیگر مشهور و باحال ایرانیه که این روزا به کل تغییر ظاهر داده و همراه با مادرش حسابی فالووراشو متعجب ساخت.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- مریم کاویانی بازیگر جذاب و مشهور ایرانیه که تا به حال در فیلم و سریال های بسیاری ایفای نقش داشته و همییییشه ام خانوم خوبه داستان بوده. مریم کاویانی اولین بار با ایفای نقش در سریال "او یک فرشته بود" بود که شهرت یافت و یه بازیگره مثبت به این عرصه شگفت انگیر اضافه نمود. مریم کاویانی کمتر به پرده نقره ای سر زد و بیشتر تو همون سریال تلویزیونی به خصوص مناسبتی ها ایفای نقش داشت که خب به همین روش مثل آب خوردن مشهور شد چرا که بلده کار بود و در این شغل واقعا استعداد خوبی داشت و البته داره! مریم کاویانی جدیدا کمی تا قسمتی کمرنگ شده اما در عوض انگاری اینستاگرام خانوم بازیگر پر باره و حسابی اکتیو؛ به همین علت مورد توجه زیادی قرار میگیره به خصوص تازگیا که مریم بانو همراه با مامان جانش تصویری رو به اشتراک گذاشت و شد سوژه ای ناب برای کاربران همیشه در صحنه!!

campec.ir_s instagram 2023-4-16 story

چرا مریم کاویانی یهو انقدر شکوفا شد!

 همونطور که مشاهده کردین مریم کاویانی خیلی با اونچه که من و شما تو تصوراتمون ازش ساخته بودیم فرق داره و خانوم بازیگر به قدری تو نقشاش همیشه محجبه و کاراکتر مثبته بوده که اصلا مخاطب فکرشم نمیکنه این چهره در خارج از کار و لایف استایل شخصیش تا به این میزان متفاوت باشه.

unknown_326786410_1375787876520440_9194420732102864247_n

یک شخص و هزار چهره! مریم کاویانی باید چه مدلی باشه؟

البته که قطعا بازیگرا چه خانوم و چه آقا، وقتی در کاراکتری ظاهر میشن چه از لحاظ گریم و ظاهر و جه از لحاظ رفتار و باطن قطعا با اونچه که خود واقعیشون هستند فرق دارن و قرار نیست یک بازیگر نقشی مثبت یا منفی بازی میکنه پس به همون انداز خوب یا بد باشه! 

بازیگران در طول عمر کاری خود شاید ده ها نقش رو به تصویر بکشن، پس اگه قرار باشه دائما شبیه به نقشاشون باشن پس شخصیت اصلیشون چی میشه؟ مریم کاویانی هم با اونچه که در جعبه جادو نشون میده زمین تا آسمون متفاوته که همین باعث شد تا با نظرات مختلفی عکس همراه بشه!!

unknown_340353533_2540349466118020_7218597066710534525_n

موی بلوندی که انگاری قایم شد بود!

البته دلیل دیگه ای که صدای کاربران رو درآورد این بود که مریم بانو مدتی میشه طلاق گرفته و در ازدواجی که داشت با آقای رامین مهمانپرست «سخنگوی پیشین وزارت امور خارجه» همدم و همسر بود و حجابی به شدت سفت و سخت تر داشت تا اینکه این زوج نیز از هم جدا شدند و حالا می بینیم رویی دیگر ا این بازیگر مو بلوند دهه چهلی!

cinema__gram_1550699800_1

خانومه بازیگر از پرستاری تا شیرین ترین عاشقان زندیگش!

البته که این اولین ازدواج مریم کاویانی نبوده و نیست. چرا که مریم کاویانی پسری بزرگ داره که از همسر اولش خانوم بازیگر می باشد. مریم کاویان که در اینستاگرامش با بیش از 270 هزار دنبال کننده تصاویر بسیار زیادی از خودش و خونوادش منتشر میکنه ، اینبار از پسرش رونمایی کرد و ایشون رو واقعی ترین عشق زندگیش خطاب نمود.

ناگفته هم نمونه ک مریم بانو کاویانی تا پیش از بازیگر شدن در شغل پرستاری مدتی رو فعال بوده و به همین علت برای روز پرستار با انتشار یک استوری این موضوع رو فاش کرد.

کاویانی زمانی که پرستار بیمارستان مهراد تهران بود، بطور اتفاقی توسط یکی از مراجعه کنندگان بنام «نادر مقدس» (کارگردان) برای بازی در یک فیلم دعت شد.

unknown_337920487_1665736777213467_6090425796517907794_n

بیوگرافی مریم کاویانی

مریم کاویانی (زاده ۱ تیر ۱۳۴۹ در اهواز؛ اصالتاً مازندرانی)، فارغ‌التحصیل رشته پرستاری می باشد که فعالیت هنری خود را در مقام بازیگر از سال ۱۳۸۳ با فیلم اسپاگتی در هشت دقیقه آغاز کرد. مریم کاویانی، زاده اهواز است به سال ۱۳۴۹، پدر و مادر وی مازندرانی و اهل بابل، پدرش کارگر کارخانه نیشکر و کاغذ پارس و مادر وی خانه‌دار. هر دو هم اهل مطالعه، اما نه علاقه‌مند و پیگیر هنرند.

فارغ التحصیل لیسانس پرستاری از دانشگاه بابل می باشد که در 32 سالگی وارد عرصه بازیگری شد و از دو ازدواج خود صاحب یک فرزند پسر می باشد.

در دوران کودکی خیلی مظلوم بودم، یادم می آید همیشه مادرم می گفت پدرت نگران است که نکند وقتی بزرگ شدی هیج کاری از تو بر نیایید!

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی