|

وقتی "هما خاکپاش" با کلی میکاپ و گریم سنش نصف شد؛ خانوم مژه هاش بال درآودن!

homa khakpash shayanews

هما خاکپاش بازیگر پیشسکوت ایرانی می باشد که حالا با ظاهر جدید خود مشغول به کار است و از بازیگری کمی تا قسمتی دوری کرده!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- هما خاکپاش بازیگر مشهور و البته پیشکسوت ایرانی می باشد که یه هزار سالی هست تو این عرصه شگفت انگیز فعالیت داره و خیلیا می شناسنش. اما احتمالا اگه از دهه های جدید باشید چندان آشناییتی با هما خاکپاش ندارید که در ادامه با خانوم بازیگر آشنا خواهید شد و می بینید خانوم بازیگر کدوم بودن و کدوم شدن! هما خاکپاش مدتیه که دیگه تو فیلم و سریالی دیده نمیشه اما در عوض تا دلتون بخواد تو اینستاگرام اکتیو هستش و فعالیت هایی دیگر به مانند حضور در مراسمات و تبلیغات و از این دست موارد دارد.

هما خاکپاش اون قدیم ندیما یه فیس دیگه داشت و حالا کاملا به خانومی دیگر تبدیل شده. چرا که خب میدونید علم واسه خوشگلاسیون تا به کجا پیش رفته و میتونه یک چهره رو زمین تا آسمون تغییر بده جوری که خود خدا هم متعچب بشه!! قطعا تو ایران ما هم هر علمی دیرتر بیاد و بولد بشه، علم زیبایی بدو بدو میاد چرا که میزان تقاضا در کشور ما برای خوشگل شدن های فِیک به قدری زیاد هست که شاید کمتر جایی اینچنین باشه. هما خاکپاش نیز اینچنین است و حالا با ظاهر جدیدی که پیدا کرده به نوعی جدید هم فعالیت میکنه. مثلا در ادامه مشاهده می کنید خانوم بازیگر رو در حالی که تنها برای اعتبار بیشتر در مراسمی حضور پیدا کردند و کلی هم ازشون استقبال شد، البته با یه تیپ چیتان پیتان!

unknown_347670904_198109545995029_5701155344034521910_n

وقتی کنترل از دست هما خاکپاش خارج میشه و چهرش میشه عجیب!

همونطور که مشخص بود هما خاکپاش در این حوالی خیلی میچرخه و کلا علاقمنده که یه مدلی دیده بشه که به روز باشه و ترند تو مسائل قرتی طور. البته کمه چهره و شاهر هر کسی به خودش مربوطه و اصلا پیشرفت علم برای همین موقع هاست که شخص اگر ایرادی و یا ناراحتی در ظاهرش می بینه اونرو رفع کنه، اما گاهی در این موضوع اونقدری زیاده رَوی میشه که کنترل از دست خارج میشه و به فیسو یا اندام غیر طبیعی شکل میگیره!

این در حالیه که هما خاکپاش علاوه بر این مسائل و زیر تیغ و سوزن رفتنا، از میکاپ بسیار غلیظی هم استفاده میکنه که خب این موضع هم شاید تو هر کشوری دیده نشه و ایران ما بانوان به شدت اهلش هستند! از دختر ده ساله گرفته تا بانوی بسیار سن بالا!

unknown_320152155_1195900527949906_957893641804500453_n

دستای هما خاکپاش سنش رو لو داد! چهره زیر بیست، دستا بالای دویست!

هما خاکپاش همونطور که در تصویر بالایی مشاهده کردید، به قول برخی از کاربران چهره ای 18 ساله داره و دستانی 60 ساله که خب شما هرچقدر هم که با عمل و آرایش خودتون و بقیه رو بتونید گول بزنید در نهایت باقی اعضای بدنتون گویای همه چیز هستند و لو میدن.

علاوه بر اینها هما بانو خیلی هم علاقمند به فیلترای اینستاگرامی می باشد به طوری که ممکنه تو هر عکس چهرشون تغییر کنه و مخاطب جا بخوره ایشون همون اوشونه یا خیر!

Untitled (1)

کمی بیشتر با هما خاکپاش

هما خاکپاش بازیگر قدیمی و توانمند کشورمان متولد 2 آذر 1339 در شهرستان دامغان بوده و نام واقعی او مه نسا می باشد. او از سال ۱۳۶۵ تا کنون در عرصه بازیگری فعالیت مستمر داشته است.

Untitled

وضعیت عجیب سینما و تئاتر از دید هما خانوم خاکپاش!

او میگوید وضعیت سینما بسیار به هم ریخته است. اگر پای تلویزیون بنشینیم و در این نوع آثار سینمایی کار نکنیم بهتر است. وقت بگذاریم، کار کنیم پیش قسط ندهند، سرویس ندارند، غذا یک وعده دهند، تازه زمانی که فیلم در اکران فروش کرد پول ما پرداخت نشود. درچنین شرایطی بنده کار نمی کنم.

در تئاتر سه ماه تمرین می کنید آن وقت به بازبینی که می رسد تایید نمی شود و زحمات گروه از بین می رود. پیشنهادات زیادی به من در تئاتر می شود اما به دردسرش نمی ارزد. بیکاری بسیار سخت است آن هم ما که همیشه روی آنتن و بر پرده اکران بودیم اما در حال حاضر ۴ سال است کار سینمایی ندارم در حالی که در گذشته بنده سالی ۲ فیلم سینمایی روی پرده اکران داشتم.

unknown_282483781_7651997418173955_3784745782706790637_n

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی