|

هرچی عمل ممل دیدین بذارین کنار هما خاکپاش با سن نوح شده عروسک؛ مژه های بال بالیشو!

homa khakpash shayanews

هما خاکپاش از بازیگریا قدیمی سینما و تلویزیونه که دیگه اون چهره قبلیش رو نداره و با هزار عمل و آرایش حالا تبدیل به فردی جدید در جامعه شده.

لینک کوتاه کپی شد
22

شایانیوز- بازیگرای سینما و تلویزیون در کل به دو دسته تقسیم میشن یکی اونهایی که از همون ابتدا میپرن سینما و خب خیلی زود با دیده شدن بر روی پرده نقره ای و افزودن کمی تا قسمتی حاشیه و تصاویر اروپایی از خود مشهور میشن، و دسته دوم چهره هایی هستند که یه عمر تو تلویزیون بودند و حتی برخیشون تو همون جعبه جادویی هم چندان مشهوووور نشدن و تنها شاید با فیسشون شناخته شده و آشنا هستند! مثلا خانوم هما خاکپاش یکی از همین بازیگران می باشد که اتفاقا ایفای نقش های بسیاری هم داشته اما هما خاکپاش از اونجایی که شاید هیچگاه نقش اصلی رو بازی نکرده و همیشه فرع دیده شده به این مدل کارنامه کاری دچاره! هما خاکپاش استعداد خوبی در این عرصه داشت اما خب انگاری بخت شهرت با خانوم خانوما همراه نبوده!

حالا شاید اصلا شما هم تا اینجای کار هنوز متوجه نشده باشید هما بانو کدوم بازیگر زن هستند و کجاها بازی کردن. در ادامه ابتدا تصویری از قدیم ندیمای این هنرمند کشورمون و البته چهره واقعیشون مشاهده می کنید تا ادامه داستان.

bvHyBrSonedZ

خب دیگه قطعا به یاد آوردید ایشون کی هستند اما جالبه بدونید که هما خاکپاش دیگه تصویری که بالا دیدین نیست و کلا به ظاهری دیگر تبدیل شده! اینکه میگین ظاهری دیگه، تنها یک عمل و دو پروتز نیستاااا، بلکه خانوم خانوما از بیخ و بن چهره ای که خدا بهشون داده رو کوبیدن و از نو ساختن!

هما خاکپاش که احتمالا فیسش رو قدیمی و ویلایی میدونسته حالا برجی ساخته امروزی و ترند که شاید اصلا خوشگلم نباشه ها ولی عرووووسکی و امروزیه!!

Capture

هما خاکپاش ته هررر چی آرایش و عمله نون کشید!

دیگه این روزا عمل های زیبایی و کلا هر گونه ژل و بوتاکس و فیلری که بره زیر این پوست بدبخت عادی شده و خانوما کم کم دارن تا جایی پیش میرن که جمله "بُکش و خوشگلم کن" رو عملی کردن.

این تغییرات و فسقلی کردن بینی و بزرگ کردن لبها و تپل نشون دادن هرچه بیشتر گونه و ..... هزار فرقه چیتان پیتان دیگه شده همانند میدان نبرد که بانوان در اون مسابقه ای بزرگ دارن و در رقابتی شدید هستند که کی خوشگلتره! حالا درسته که میگن هرکی زندگی و سلیقه شخصی خودش رو داره و بهتره که وقتی زندگی یکبار اتفاق میوفته به اونچه که علاقمندید برسید، اما دیگه بخوایم حق رو در نظر بگیریم خانوم هما خاکپاش حد و حدود رو گذروندن و چندان هم جالب نیست که یک خانوم با این سن و سال تا به این اندازه اعتماد به نفس پایینی داشته باشه که کل صورت رو جراحی کنند که هیچ، تازه با ده کیلو آرایم هم عکس بگیرن که این هم نشون از عدم داشتن اعتماد به نفسه!! عجیبا غریبا!

280936336_373942418012174_6835994817327825860_n

Untitled

البته که در تصویر بالایی خیلی از کاربران بر این نظر بودند که هما خاکپاش شبیه به سارا خوئینی ها شده!

پولیه که هما خاکپاش از طریق تیپ و استایل جدیدش درمیاره!

خب قطعا خانوم خاکپاش بیخودی و الکی چنین چهره ای برای خودش ساخت و پاخت نکردن چرا که اینطور که تو پیجشون معلومه این بازیگر میان سال کشورمون برای تبلیغات بسیاری اینور اونور میره و حالا از میکاپ و لاک گرفته تا لباس و دکتر و .... هر چیزی که فکرشو کنید از ایشون دیده میشه. ظاهرا هما خاکپاش راه و روند بهاره رهنما رو پیش گرفته و تنها به فکر پول درآوردن از طریق ظاهرشه و بسسس!

مثلا در ادامه نمونه ای از آن را مشاهده می کنید که هما خاکپاش ظاهرا برای مدلینگ یک آرایشگاه رفته و خانومی که گوشی به دست هستن برای فیلم گرفتن از کارشون که چندانم تمیز و جالب از آب درنیومده، به جایی که میرسه با حالتی دستوری به هما خاکپاش میگه سرتونو بالا نگیرید که البته راستم میگه وقتی صورت بره بالا پیری گردن و چهره نمایان میشه که خب اینهمممه بتن ریزی و ملات غلیظ روی صورت وی میره زیر سوال!!

Untitled (1)

بیوگرافی هما خاکپاش

هما خاکپاش بازیگر قدیمی و توانمند کشورمان متولد 2 آذر 1339 در شهرستان دامغان بوده و نام واقعی او مه نسا می باشد. او از سال ۱۳۶۵ تا کنون در عرصه بازیگری فعالیت مستمر داشته است.

وضعیت عجیب سینما و تئاتر از دید هما خانوم خاکپاش!

او میگوید وضعیت سینما بسیار به هم ریخته است. اگر پای تلویزیون بنشینیم و در این نوع آثار سینمایی کار نکنیم بهتر است. وقت بگذاریم، کار کنیم پیش قسط ندهند، سرویس ندارند، غذا یک وعده دهند، تازه زمانی که فیلم در اکران فروش کرد پول ما پرداخت نشود. درچنین شرایطی بنده کار نمی کنم.

در تئاتر سه ماه تمرین می کنید آن وقت به بازبینی که می رسد تایید نمی شود و زحمات گروه از بین می رود. پیشنهادات زیادی به من در تئاتر می شود اما به دردسرش نمی ارزد. بیکاری بسیار سخت است آن هم ما که همیشه روی آنتن و بر پرده اکران بودیم اما در حال حاضر ۴ سال است کار سینمایی ندارم در حالی که در گذشته بنده سالی ۲ فیلم سینمایی روی پرده اکران داشتم.

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • محمد ارسالی در

    خوشگل و جذاب

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها