|

فیس بدیع هما خاکپاش که دست دُکی لرزید ناجور شد؛ خانوم شونصد ساله هستن ولی تریپ بیست!

homa khakpash shayanews

هما خاکپاش بازیگر پیشکسوت ایرانی که این روزها تبدیل به بازیگر جدید تلویزیون شده، با فیس به شدت تغییر کردش کاربران خود را ترساند!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- هما خاکپاش بازیگر مشهور و قدیمی ایرانی می باشد که خیلییی ساله تو این عرصه فعالیت داره و از هنرمندان پیشکسوت سینما و تلویزیون محسوب میشه با سابقه کاری پر بار! هما خاکپاش رو شاید با اسم نشناسید به خصوص که اگه یک دهه هفتادی یا هشتادی باشید اما ابا دیدن فیس قبلیه خانوم خانوما احتمالا یه ته ذهنیتی براتون تداعی بشه! هما خاکپاش مِن جمله بازیگرانی می باشد که تنها چهره خود را تغییر نداده، بلکه کلااا کوبیده و از نو ساخته! مثل تبدیل یک خونه ویلایی به یک آپارتان به روز!!

البته که این روزا دیگه عمل ممل عادی شده و بیشتر بانوان به خصوص قشر بازیگر و بلاگر، خیلی تو این فضا دیده میشن و هر کدوم به هر نجوی که میتونن و پولشون میرسه فیسشون رو ترند و عروسکی می کنن! اما هما بانو دیگه حد و مرز هارو رد کرده و به کلی تبدیل به فردی جدید شد! در ادامه ابتدا تصویری از وی مشاهده می کنید که خانوم خانوما ظاهرشون خیلی عجیب شده اما بعد تر یه فیس دیگه می بینید که هم غرق در آرایشه و هم پررر از عمله و در آخر هم فیلتر اینستا زده تنگش و شده ایییین چهره، که خب منشون دهنده اعتماد به نفس به شدت ضعیف ایشون.

61f08b48979d1

f0918 (1)

البته که بهتره بدونید فیس خانوم بازیگر در اصل تصاویری هستند که پایین تر می بینید چرا که تصویر چپی پیش از عمل زیبای وی می باشد و تصویر راستی هم بعد از تغییرات می باشد و در اصل خانوم بازیگر این چهره رو دارند نه عکسی که با کلی فیلتر مشاهده کردید!

Untitled

هما خاکپاش از چند پزشک زیبایی برای این چهره استفاده کرد؟

البته که کسی نمیگه استفاده از عمل های جراحی زیبایی و یا بوتاکس و پروتز و ... خوب نیست چرا که خب همه این موارد برای زیبا تر شدن افراد پیشرفت کردن ولی تا به این اندازه تغییر در فیس و میمیک چهره نبود اعتماد به نفس شخص رو کاملاااا نشون میده که هما خانوم نمیخوان سن و سالشون رو قبول کنن و زدن تو کارایی که حسابی جَوونشون کنه و اونقدری از صورت خود راضی نبودن که راضی شدن تا به این حد متفاوت از قبلشون بشن!!

314824_917

اما علت اصلیه هما خاکپاش از این زلزله ای که تو چهرش به پا کرده!

خب شاید فکر کنید که هما خاکپاش همینجوری جهت زیباتر شدت فقط، و یا اید هم جَوون تر کردن خود دست به چنین حرکتی زده اما قطعا خانوم خاکپاش بیخودی و الکی چنین چهره ای برای خودش ساخت و پاخت نکردن چرا که اینطور که تو پیجشون معلومه این بازیگر میان سال کشورمون برای تبلیغات بسیاری اینور اونور میره و حالا از میکاپ و لاک گرفته تا لباس و دکتر و .... هر چیزی که فکرشو کنید از ایشون دیده میشه. ظاهرا هما خاکپاش راه و روند بهاره رهنما رو پیش گرفته و تنها به فکر پول درآوردن از طریق ظاهرشه و بسسس!

مثلا در ادامه نمونه ای از آن را مشاهده می کنید که هما خاکپاش ظاهرا برای مدلینگ یک آرایشگاه رفته و خانومی که گوشی به دست هستن برای فیلم گرفتن از کارشون که چندانم تمیز و جالب از آب درنیومده، به جایی که میرسه با حالتی دستوری به هما خاکپاش میگه سرتونو بالا نگیرید که البته راستم میگه وقتی صورت بره بالا پیری گردن و چهره نمایان میشه که خب اینهمممه بتن ریزی و ملات غلیظ روی صورت وی میره زیر سوال!!

 

ugu

کمی بیشتر با هما خاکپاش

هما خاکپاش بازیگر قدیمی و توانمند کشورمان متولد 2 آذر 1339 در شهرستان دامغان بوده و نام واقعی او مه نسا می باشد. او از سال ۱۳۶۵ تا کنون در عرصه بازیگری فعالیت مستمر داشته است.

شرع فعالیت بازیگری

اولین تجربه حرفه ای او در سال ۱۳۶۷ بعد از انقلاب بوده که با سریال آینه عبرت اولین گام خدا دارد بازیگری برداشت از سریال ماندگار که توسط محسن شاه محمدی کارگردانی شد در این سریال بازیگرانی همچون روح الله مفیدی و جواد گلپایگانی و محمود دینی بازی می کردند که درباره مواد مخدر و تاثیر آن در خانواده ها بود .

irs01_s3old_10531428669449720176

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    من تعجب می کنم

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها