|

مرجانه گلچین داش مشتی میشود! حاج خانوم از شما بعیده این کارا کوتاه بیا، بیخیال!

marjaneh golchin shayanews

مرجانه گلچین بازیگر پرحاشیه ایه که موضوعات مختلفی رو داخل صفحه ی اینستاگرامش به اشتراک میذاره که بعضی هاشون به نظر کاربرها بسیار جلف هستند.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- مرجانه گلچین بازیگر نام آشنا که تیکه کلام (مامان، یامان) رو تو دهن مادرا انداخت، یک بازیگر بسیار پر حاشیه و جنجالی هست و این موضوع رو میشه به راحتی از صفحه اینستاگرامش متوجه شد؛ پست های رنگارنگ و گاها غلیظ! مرجانه گلچین بین ایرانی ها بازیگر محبوبی بوده هست چرا که اکثر فعالیتش مختص تلویزیون و در ژانر طنز بوده ولی خانم بازیگر بیشتر از هر زمانی موقعی دیده شد که عکس هایی با میکاپ های غلیظ و رنگی ازش منتشر شد تا هنر دست مشاطه گر نشون داده بشه! در وهله ی اول بعد از انتشار این عکس ها توسط خانم آرایشگر معروف که اکثرا با میکاپ سلبریتی ها هنرش رو به رخ  میکشه، کاربرها خانم گلچین رو نشناخته بودن و با دیدن کپشن پست بود که همه از تعجب انگشت به دهن مونده بودند چون به جرئت میشه گفت ده سالی از سن مرجانه خانم کم شده بود، حالا درسته که ادیت و عکاسی هم توی این موضوع دخیل بودن ولی باز هم عجیب بود!

اینجا بود که مرجانه گلچین خودش رو به شکل یه بازیگر قرتی و امروزی به مردم نشون داد؛ قبل از داستان این عکس ها هم خب مرجانه گلچین شناخته شده بود ولی نه با این ظاهر و شمایل! قابی که از مرجانه داخل صدا و سیما و تلویزیون دیده بودیم کجا و مرجانه با لباس های فاخر و اریش های آنچنانی کجا؟ بعد از این ماجرا که مثله بمب تو مجازی ترکید، کسب و کار خانم آرایشگر هم حسابی رونق گرفت و میشه گفت که دست رو خوب کسی برای تبلیغ گذاشته بود، حالا میشه گفت مرجانه گلچین یه نیمچه مدل هم محسوب میشه. خلاصه که این خانم دو تا زندگی کاملا مجزا داره تو مدیا و حسابی پرحاشیه هست در ادامه قصد داریم از آخرین حواشی های مرجانه گلچین براتون بگیم، با ما همراه باشید.

1

حاج آقا گلچین!

از تازه ترین حواشی های این بازیگر میشه به عکسی که به مناسبت روز بازیگر از خودش به اشتراک گذاشته اشاره کرد که توی این عکس بازیگر مشتاق جنجال ما سعی کرده خودش رو شبیه چارلی چاپلین کنه و با این کار باز هم موفق شد به توجهی که میخواد دریافت کنه برسه! واکنش کاربرا به عکس اینطوری بود که: خانم بیخیال شده این چیزا به سن شما نمیخوره میخوای چی رو ثابت کنی، علاقه ای که به خانم گلچین داشتم داره از بین میره چون احساس میکنم دیگه زیادی داره لوس میشه، نگین که شما هم مثل فلانی میخواهید تغییر جنسیت بدین، حالا مثلا بازیگر بودن هم خیلی کاره سختیه روزم براش تعیین کردن و... .

مرجانه+گلچین

مرجانه گلچین معترض به هر چیزی

حواشی خانم گلچین به همین جا ختم نمیشه خانم تازگی ها غوغا کرده! از آخرین خبرهای این بازیگر بگیم که به تازگی یک استوری توی صفحش منتشر کرده و به گرونی ها معترض شده و گفته:(( قیمت خودرو نارنجی سال 57 با قیمت یک کیلو هویچ نارنجی یکی شده! اگر این پیشرفت نیس پس چیه؟ )) خانم گلچین با این استوری بار دیگه نشون داد که دوس داره جنجالی باشه و در معرض دید و توجه. کاربرها در خصوص این استوری توی فضای مجازی شروع کردن به کامنت کردن چیز هایی مثل این که باز خوبه شما مالیات نمیدی، غصه ی چی رو میخوری؟ ماشین خوب و خونه ی خوب و شغل پر درآمد هم که داری پس ما مردم عادی چی باید بگیم.

photo_2023-05-10_12-33-32

بذارید به درد خودمون بمیریم!

آخرین خبری که خانم گلچین از خودش منتشر کرده فیلمی با صورت خسته و پیشونی زخمی و کبوده که خطاب به مردم گفته:تو رو خدا فکر نکنید که بازیگری فقط پوشیدن عینک و لباس و گرفتن ژست های آنچنانی هست، مردم انقدر ما بازیگرها رو قضاوت نکنید، من و آقای لولایی سر صحنه فیلمبرداری دچار سانحه شدیم، آقای لولایی بنده خدا از چند تا پله افتاد و من هم متاسفانه پوست صورتم زخم شد، دست از قضاوت کردن ما بردارید و بذارید به درد خودمون بمیریم. برای دونستن جزئیات بیشتر فیلم رو ببینید.

در کل با تفاسیری که شد قطع به یقین میشه خانم گلچین رو از پرحاشیه ترین بازیگرها دونست که همیشه سعی داره تصویر جدیدی از خودش رو نشون بده و به نوعی به طرفدارهاش شوک وارد کنه و اون ها رو تحت تاثیر قرار بده تا کامنت هاشون رو دریافت کنه، حالا این تصویر جدید میتونه زرق و برق دار و غلیظ باشه یا مریض و افسرده فرقی نمیکنه! مرجانه خانم با تمام قوا از تریبونی که داره استفاده می کنه.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • داود طنوریان ارسالی در

    بازیگروهنرمنداست تحصیلات بالا جذاب شیک پوش خوش استایل مجرد است موفق باشد

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی