|

احضار چهره‌های هنری، ورزشی و سیاسی به دادسرا

قوه قضائیه:«این افراد به دلیل اظهار نظر در مورد وقایع اخیر و انتشار مطالب تحریک آمیز در جهت حمایت از اغتشاشات خیابانی، احضار شده اند».

لینک کوتاه کپی شد

برخی از چهره‌های سیاسی، هنری و ورزشی از جمله محمود صادقی، پروانه سلحشور، یحیی گل محمدی، الناز شاکردوست، میترا حجار و ... به دلیل انتشار مطالبی راجع به اعتراضات در شبکه های اجتماعی به دادسرا احضار شده‌اند. حسن عباسی نیز به دلیل توئیتی که در آن اتهاماتی را به برخی فوتبالیست ها نسبت داد به دادسرا احضار شده است.

به گزارش «شایانیوز» مرکز اطلاع رسانی قوه قضاییه (میزان)، نوشت: «در پی برخی اظهار نظرهای بدون استناد در مورد وقایع اخیر، همچنین انتشار مطالب تحریک آمیز در جهت حمایت از اغتشاشات خیابانی، از سوی برخی چهره های سیاسی و همچنین تعدادی از سلبریتی ها این افراد امروز (شنبه) جهت پاسخگویی به مقام قضایی به دادستانی تهران احضار شدند.»

این گزارش افزود: «گفتنی است طی روزهای گذشته از تعدادی افراد، در مورد صحت ادعاهای تحریک امیز مطرح شده در مورد اغتشاشات مستندات و ادله خواسته شده که با گذشت چند روز تا کنون هیچ مستند و دلیلی ارائه نشده است و در نتیجه این افراد جهت توضیح در خصوص مطالبی که منتشر کرده اند به دادسرا احضار شده اند.»

به گزارش میزان، «در همین رابطه همچنین طی یک هفته گذشته نیز پنج نفر از چهره های سینمایی جهت پاسخگویی در مورد انتشار مطالب غیر مستند و تحریک آمیز به دادسرا احضار شدند. الناز شاکردوست، میترا حجار ، باران کوثری ، سیما تیرانداز، هنگامه قاضیانی این افراد هستند.

«سه فرد دیگر نیز باید طی روزهای آتی به مقام قضایی در مورد مطالب غیر واقعی مطرح شده پاسخگو‌ باشند.»

بنا به گزارش میزان؛ «حسن عباسی رییس اندیشکده یقین که اتهاماتی را به فوتبالیست ها وارد کرده بود نیز برای پاسخگویی به مقام قضایی، به دادستانی احضار شده است.»

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها