|

عاشقانه شیرین مهدی قائدی و ستارش تو لوکسترین رستوران؛ هاپو دارن دو دَنه جذاب!

setareh masoumi shayanews

ستاره معصومی همسر مهدی قائدی می باشد که که اکثرا به خاطر تصاویری که منتشر میکنه سوژه میشه و اینبار هم با رستوران لوکسی که رفتن!

لینک کوتاه کپی شد
6

شایانیوز- مهدی قائدی از بازیکنان جذاب و پررر طرفدار ایرانیه که به دلیل جنوبی بودنش و چهره ای که داره به نیمار ایران مشهوره. این بازیکن اونقدری دوست داشتنی هست که وقتی میخواست از استقلال بره و به تیم عربی جوین بشه با انتقادات و سر و صدای زیادی روبرو شد که فوتبالی ها بودند و حسابی صداشون دراومده بود. اما حالا می بینیم که این چهره همراه با همسرش در ایران هستند و برخلاف خواسته ستاره معصومی که همیشه علاقه وافری به دبی نشینی داشت حالا تهرون به سر میبره! ستاره معصومی همسر مهدی قائدی می باشد که البته به دلیل فاصله سنی عجیبشون به شدت مود توجه قرار میگیره و همیشه این جنجال رو داشتن.

مهدی قائدی درست به مانند باقی آقایون فوتبالیست چندان تو حال و هوای اینستا گردی های عجیب نیست و بیشتر تو همین کار و حرفه ای که درش هست تولید محتوا میکنه. اما همسرش که مِن جمله خانومای بسیار جنجالی میون همسران فوتبالیست ها هستش، تولید محتوایی دیگر داره و غلیییظ علاقمند به انتشار فیلم و عکس های لاکچریه. مثلا در ادامه مشاهده می کنید که این زوج تصویری جدید از خود به اشتراک گذاشتن و طبق معمول تو رستورانی لوکس بودن از واجبات عکساشونه!

IMG_20230330_145026

محتوا سازی همسر مهدی قائدی وقتی لوکس بازی رفته تو خونِش!

البته که ستاره بانو از وقتی که به ایران برگشت خوردن خیلی ساده تر دیده میشن اما این سبک و مدل عکاسی که تو رستوران باشی و همراه با خوشمزه جات عکس و ویدیو بگیری خیلی براشون خوشگل به نظر میاد و البته لاکچری و رو کم کنی!!

ستاره معصومی بار ها بار ها در دبی که بود استوری هایی با این موضوع منتشر کرد. قبلتر این زوج تنها برای مسافرت دبی میرفتند اما زمانی که مهدی قائدی به خواسته همسرش استقلال رو بیخیال شد و رفت، رسما خانومش رو به آرزوش رسوند و اینکه ستاره معصومی برای همیشه در دبی زندگی کنه براش جذاب به نظر میرسید . البته که ستاره و مهدی سودای اروپا رفتن رو هم در سر داشتند اما بخت باهاشون یار نبود کامبک خوردن! در ادامه کمی هم از استوری های دبی این چهره مشاهده می کنید.

و اما سبک ایرانیش!

setareh.masoumi_2890890535637939362_14424276718

اینجوری ستاره معصومی شد از شاخ ترین های ایران

شاید بگین این موارد که چیزی نیست که شما بهش دقت میکنید. اما این دقت ما نیست بلکه توجه کاربران هستش که دیگه از ددین این موارد کلافه شدن. در اینستاگرام مد شده که هر کی رسید و دو بار رفت کافه و کوه، پیجش میره بالا و بعد هم برای خودش میشه یه پا شاخ اینستایی!

ستاره معصومی نیز دقیقا به همین منوال رفت جلو و حالا تبلیغاتی با مبلغ بالا و هنگفت میذاره و میگیره. ستاره معصومی بالاترین تعداد فالوور میان همسران بازیگران و حتی فوتبالیست هارو داره که همه و همه توسط حواشی که ساخت جذب شدن!

مهدی قائدی

مهدی هیچ، خواهرش چه باحاله و کُپ خودش!

خب همونطور که اصلا از فیس خود مهدی و ستاره هم مشخصه، خانوم خانوما از خونواده ای قرتی طور و مغرور اومده و مهدی هم از محیطی صمیمی و ساده! البته که این موضوع با شهرت مهدی برای همه اونها فرق کرد چرا که حالا اعضای خونواده ستاره معصومی مشهور شدن و هم مهدی قائدی! مهدی قائدی یه خواهر داره به نام زهرا قائدی و برادر کوچیکتر از خودش به نام ابوالفضل قائدی! زهرا خانوم از اونجایی که زنداداشی اهل دل داره در اینستگرام به مانند وی شروع به فعالیت کرده و حالا پست و استوری هایی بلاگر طور منتشر میکنه. البته با این تفاوت که ستاره بیش از نیم میلیون فالوور داره و زهرا قائدی 32 هزار تا!

اما در ادامه تصاویری از زهرا قائدی مشاهده می کنید.

مهدی-قائدی-و-خواهرش

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها