|

وقتی زنِ مهدی قائدی بعد اون شایعه عجیب حسابی کیفوره؛ خانوم کنار آبجیاش چه خوشه!

setareh masoumi shayanews

ستاره معصومی همسر مهدی قائدی می باشد که یه هفت سالی از همسرش بزرگتره و اینبار نیز این موضوع بیشتر از همیشه بولد و تابلو شد!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- قطعا مهدی قائدی و همسرش ستاره معصومی رو میشه از چهره های جنجالی دونست که تو این یکی دو ساله حسابی اومد رو بورس و با انتشار عکس و فیلم های مختص به خودشون جلب توجهی ناجور داشتن! ابته که میدوندی همیشه برای ساخت حواشی یک خانوم اونهم از نوع پلنگش نیازه چرا که هم سپهر حیدری و هم مهدی قائدی و هم حسین ماهینی و ... همه و همه توسط خانوماشون به نوعی دیگر تو چشم مخاطب دیده شدن که خب شاید بشه گفت چنمدان هم جالب نبوده اما انگاری برای مهدی قائدی و امثالهم چیز دیگه ای مهم بوده و هست! اما همیشه سن و سال مهدی قائدی که چقدر کوچیکتر از خانومشه سوژه بوده و این موضوع به قدری تو تصویر داد میزنه که همچنان هم بعد از گذشت اینهمه عکس گذاشتن، هنوز فالوور جان با ددین عکس جدید اونها متعجب میشه! مثلا در ادامه نمونه ای از اون رو مشاهده می کنید که فیس سن بالای ستاره معصومی به نسبت مهدی به شدت بولد شده و مورد توجه!!

Untitled

ماجرای شایعه جدایی مهدی قائدی و همسرش!

چند وقت پیش شایعات عجیبی در خصوص زندگی خصوصی مهدی قائدی و همسرش تو برخی رسانه ها و مجازی مجازی پخش شده بود که حسابی طرفداری استقلال و دوستداران مهدی قائدی و نگران کرده بود. آغاز این ماجرا از اونجا بود که ستاه معصومی گویا به خاطر اینکه آرامش همسرش حفظ بشه و براشون حاشیه ایجاد نشه فعالیتش رو تو فضای مجازی کم کرده بود و خیلی پست و استوری منتشر نمی کرد اما برخی از صفحات مجازی این غیبت خانوم رو به اختلاف داشتنش با مهدی قائدی تفسیر کدن و حتی شایعه جدایی و طلاق این دو نفر رو هم مطرح کردند.

سرانجام بعد از چند روز ستاره معصومی یه عکس دونفره در کنار مهدی منتشر کرد و با یه کپشن زیبا به همه نشون داد که هیچ اختلافی بین اونا وجود نداره و اخبار طلاق و جدا شدنشون همه شایعه و دروغه.

mehdighayedi10

ستاره معصومی اینجوریاس که تو ایران دیگه نمیتونه لوکس بازیای فیکشو به رخ بکشه!

البته که ستاره معصومی از وقتی برگشته به ایران کم کار شده و اینستاگرامش چندان پیدا نبیست اما جالبه بدونید که ستاره بانو برای رفتن مهدی از استقلال به الاهلی تلاش چندانی نکرد و کافی بود تا خانوم خانوما یه اوکی بده و مهدی کل زندگیش رو جمع کنه و بره، که خب همین هم شد. ستاره معصومی تا پیش از جوین شدن مهدی به عربها علاقه وافری به دبی داشت و خب این شرایط هم باعث میشد تا ایشون با خیال راحت دیگه بره دبی و لایف استایل نو رو شروع کنه.

اما انگاری خوشگذرونی های لوکس و راه و بی راه ستاره معصومی چندان موندگار نبود و بعد ازچند ماه تموم شد چرا چون مهدی برگشت خورد به استقلال!! حالا این زوج در ایران زندگی می کنند و ستاره بانو هم دیگه خیلی ازش پست و استوری دیده نمیشه و خبری هم از میزهای شام و ناهر لوکس و آسمان خراش های لاکچری و .... نیست!

آبجی خانومِ مهدی قائدی چه زده تو کار جلب توجه بازیای ستاره طور!

خب همونطور که اصلا از فیس خود مهدی و ستاره هم مخشصه، خانوم خانوما از خونواده ای قرتی طور و مغرور اومده و مهدی هم از محیطی صمیمی و ساده! البته که این موضوع با شهرت مهدی برای همه اونها فرق کرد چرا که حالا اعضای خونواده ستاره معصومی مشهور شدن و هم مهدی قائدی!

مهدی قائدی یه خواهر داره به نام زهرا قائدی و برادر کوچیکتر از خودش به نام ابوالفضل قائدی! زهرا خانوم از اونجایی که زنداداشی اهل دل داره در اینستگرام به مانند وی شروع به فعالیت کرده و حالا پست و استوری هایی بلاگر طور منتشر میکنه. البته با این تفاوت که ستاره بیش از نیم میلیون فالوور داره و زهرا قائدی 32 هزار تا!

اما در ادامه ابتدا تصاویری از زهرا قائدی مشاهده می کنید تا برسیم به خواهرای خانوم معصومی.

zahraghayedi.officall_299168892_2151211361725308_5109094918020938744_n

zahraghayedi.officall_175024135_298339671672349_5945929298690698106_n

خواهرای پروتزی ستاره مصعومی که به فیسشون خیلی مینازن و مغرووورن!

ستاره معصومی همونطور که گفتیم خواهر داره از خودش فعال تر. آبجیا و داداش خانوم خانوما میشن پریسا و گندم و سبحان که خب ستاره خانوم از همشون بزرگتره. پریسا و گندم نیز از اکتیو های فضای مجازی هستند که با عمل های زیباییشون به مانند ستاره خانوم چهره هایی عروسکی پیدا کردن و از اونجایی که این خونواده همشون عشق میکاپ هستن با ژست هایی عجیب، آبجی خانوما نیز تصاویر اینچنین زیاد دارند.

خواهرا و برادر ستاره معصومی همونطور که گفتیم به شدت مغرور طور برخورد میکنن جوری که انگاری مهدی داداش ایناست!! و اینجاست که باید گفت بچه بیا پایین سرمون درد گرفت!! در ادامه ابتدا تصویری از گندم خانوم مشاهده می کنید تا ادامه ماجرا.

gandommasoumi_129722688_127429409176297_1697151185337019978_n

خواهر زن چه بالانس پُلی میزنه رو شیب! حرررفه ای

گندم خانوم اینطور که از لابه لای حرفای ستاره معلومه، دانشجوی دکترا هستش اما از اونجایی که سن و سال زیادی نداره مشخص نیست مقطع دکترا هستش و یا پزشکی میخونه! علاوه بر این گندم معصومی به شدت ورزشکارم هست و گاهی عکس و فیلم هایی از خودش به اشتراک میذاره که مورد توجه قرار میگیرن. ویدیوی که گندم معصومی پست کرد رو مشاهده می کنید.

mehdi-ghaedis-wife-and-sister-4

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها