|

وقتی مهناز افشار همه امید شده دوزار فالوورش؛ از همگون گوگوش بودن رسید به شاهزاده بدنام!

mahnaz afshar shayanews

مهناز افشار برای تبریک عید یه عکس جذاب در کنار سفره هفت سین تو خونه لاکچریش منتشر کرد که البته خالی از حاشیه نبود!

لینک کوتاه کپی شد
4

شایانیوز- مهناز افشار جزو بازیگران مطرح سینما و اولین خانوم هایی بود که حضورش تو آثار و فیلم های سینمایی به نوعی تضمین فروش فیلم بود از این رو او در زمره بازیگران پولساز و سوپراستار سینما بود. البته خیلی ها دلیل این امر رو شباهت مهناز افشار به گوگوش می دونستند و معتقد بودند چون خیلی از ایرانی ها با صدا و بازی فائقه آتشین خاطره دارن میان تا با تماشای بازی های مهناز به یاد گوگوش بیوفتن.

خود خانوم افشار هم گویا خیلی از این قضیه ناراضی نبود و تو این یکی دو سال که از ایران رفته چند باری با خواننده لس آنجلسی دیدار کرد و حتی به کنسرت گوگوش هم رفت.

البته داستان مهناز افشار و گوگش ورای این حرف هاست و خانوم بازیگر حالا هم که آلمان هست و دوران حضورش در سینما و تلویزیون ایران هم به سر آمده همچنان دوست داره شبیه گوگوش باشه! خانوم بازیگر سابق چندی پیش در فستیوال فیلم کوتاه فرانکفورت شرکت کرده بود که لباس گوره خریش حسابی تو ذوق می زد. بعداً مشخص شد که این لباس تقلیدی بود از گوگوش و خانوم خواننده در یکی از کنسرت هاش که مربوط به سال 1379 بود لباسی شبیه به لباس این روزهای مهناز افشار به تن کرده بود.

cinema.ketab.iran_1633626745 (1)

وقتی اینستا مهناز 17 میلیونی مهناز افشار شده یه آلبوم قطووور

مهناز خانوم افشار خیلی وقته که تنها فعالیتش و لایف استایلش این شده که هر روز و هر روووز تصاویری از خود در صفحه اینستاگرامش منتشر کنه و لایک و کامنت بگیره! حالا چرا این رفتار خانوم خانوما مورد انتقاد قرار گرفت؟

چون این بازیگر سابق سینما دیگه اونقدری تو فضای مجازی عکس به اشتراک گذاشته که قطعا تو آلبومش عکس نداره و گاهی باعث کلافگی کاربران میشه اما باز با این حال بالاترین تعداد فالوور میان بازیگران ایرانی رو داره.

mahnaz_afshar_1619798190

کنایه بی رحمانه خانوم کمدین به فیس تازه مهناز افشار!

کنایه جدید زینب موسوی علیه مهناز افشار در استوری خود، واکنش برانگیز شده.

زینب موسوی با انتشار عکسی از مهناز افشار نوشته: یکی بگه چی شد که مهناز افشار از شبه شاه ماهی سینمای ایران بودن تبدیل شد به شبه شاهزاده سرین؟

البته واکنش ها به این استوری زینب موسوی منفی بود خیلی ها خانوم کمدین رو متهم کردن که برای دیده شدن هر کاری میکنه!

photo_2023-03-25_11-09-50

استایل شیک مهناز افشار پای سفره هفت سین تو حیاط اعیونیش!

مهناز افشار این روزها هیچ راهی برای دیده شدن نداره به جز اینستاگرام و خیلی سفت و سخت هم تو این پلتفورم محبوب ایرانی ها فعالیت داره و سعی می کنه برای هر مناسبتی حداقل یکی دوتا عکس و استوری منتشر کنه تا به از دل برود هر آنکه از دیده برفت مبتلا نشه! نوروز و چهارشنبه سوری هم که تو اوجب واجبات هست و بیشتر سلبریتی ها و بلاگرا برای این تو جشن یه چیزی تو صفحاتشون منتشر میکنن مهناز افشار که جای خود دارد.

استایل+خاص+مهناز+افشار+در+کنار+سفره+هفت+سین+۱۴۰۲+++عکس

اون چیزیکه تو این عکس توجه هارو به خودش جلب کرد حیاط سرسبز و زیبای محل زندگی مهناز خانوم افشار بود تو آلمان که نشون میده خانوم خانوما به پشتوانه سال ها حضور تو سینمای ایران و البته وصلت با خانواده رامین و احتمالاً پشتیبانی همسر سابقش تو آلمان وضع خوبی بهم زده و حسابی کیفش کوک!

280922353_1937465659784259_5497066560296219947_n

عکسی از مهناز افشار تو حیاط خونش در آلمان

وقتی فیس مهناز خیلی بیشتر از سنشه!

خانوم خانوما تو اینستاگرام و فضای مجازی تا دلتون بخواد فعال و پرکار هستن و تو تازه ترین اثری که از خودشون رو کردن رفتن سراغ فیلتر جدید اینستا و با تخمین سنش توقع داشت 18 سال رو واسش نشون بده که وقتی دید سنش 69 سال نشون میده رسما شوک شد و میگه همه رو 20 ساله نشون میده و منو این سن!

وقتی مهناز افشار جای دمبل و وزنه رفت سراغ دیوار و صخره!

این روزها بین سلبریتی ها دوتا چیز مده و لازمه دیده شدن، یکی حیون خونگی داشتن و دیگری هم یه عکس با لباس ورزشی یا وزنه و دمبل داشتن! مهناز خانوم هم که سلبریتی بلاگرا پرطرفدار هست و هر دو این موارد روبا هم داره! خانوم یه سگ کوچولوی بامزه داره که یکی دوباری تو بغلش عکس گرفته بود و پخش کرده بود تو فضای مجازی

mahnaz_afshar

مهناز افشار دو مورد دوم یعنی عکس با لباس ورزشی و حضور تو باشگاه کمی متفاوت تر از همکاراش عمل کرده و در واقع میشه گفت با انتخاب یک رشته ورزشی سخت خودش رو تا حدودی به چالش کشیده! خانوم گویا برای حفظ آمادگی جسمانی و احتمالاً رو فرم بودن بدنش رفته سراغ یه ورزش باحال و البته سخت که اون صخره نوردی است. البته نه اینکه فکر کنید الان مهناز از صخره ها و دیواره دره ها تو اروپا آویزون شده ها نه خانوم تو یه باشگاه صخره نوردی اسم نوشته فعلاً مشغول بالا رفتن از دیواره های مصنوعی تو باشگاه شونه.

unknown_315306591_1361594727924094_8078337246359120591_n

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها