|

زنِ سپهر حیدری جذابیت محل زار و زندگیشو فرویید تو چِش و چال؛ فیگورای مارپیچو!

aram jouyandeh shayanews

آرام جوینده ظاهرا به شدت عزمشو جزم کرده تا پیجی که در حال حاضر داره با این نوع بلاگری بالا بکشونه که البته باید بگیم در کارش به شدت هم موفق.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- سپهر حیدری بازیکن سابق پرسپولیس می باشد که حالا چه دختر و چه پسر استعداد هایی رو به مانند خودش داره پرورش میده و تا به اینجا هم تونسته پنج شعبه مدرسه فوتبال در ایران و دبی راه اندازه کنه. سپهر حیدری رو میشه از چهره های مشهوری دونست که چه قبل و چه حالا خیلی اهل حاشیه سازی نیست و خیلی هم اسم و رسمش در جنجالات دیده نشه، اما بولد شدن این چهره وقتی در حواشی دیده شد که سپهر حیدری ازدواج کرد با بانویی به نام آرام جوینده!

آرام خانوم از لحاظ ظاهر و استایل و رفتار سپی خان رو کشوند بالا، البته همونطور که گفتیم در حواشی! آرام جوینده در چند سال اخیر کم کم شغلی که سابقا داشت رو گذاشت کنار و شد بلاگر. بلاگری که این روزا دیگه خیلیا رفتن دنبالشو و حالا موفق یا ناموفق پیجی زدن جهت کسب درآمد! آرام جوینده که در ایران سالن زیبایی داشت ظاهرا چندان به اونچه که میخوات نرسید و بعد که با همسرش از ایران به دبی مهاجرت کرد به کلی راه و روندش رو تغییر داد، البته توهمون موضوع خوشگلاسیون! حالا این چهره در دبی حضور داره و با موضوعت مختلف پیجش رو اداره میکنه که خب باید بگیم تا به اینجا هم خوب تونسته از عهده کارش بر بیاد!!! در ادامه ابتدا ویدیویی که آرام جوینده از نور بازی برج خلیفه منتشر کرد رو مشاهده می کنید.

ناگفته نمونه برخی هم بر این باور بودند که آرام بانو سعی بر این داره تا با انتشار ویدیو های اینچنینی محل زندگیشون رو به رخ بکشه!

وقتی آرام جوینده پیج راکدشو اینجوری مثل الماس میدرخشونه!!

اما جالبه که بدونید آرام جوینده تا همین چند وقت پیش پیجی با 400 هزار دنبال کننده داشت و یه جورایی صفحش راکد و بی حرکت شده بود ت اینکه خانوم خانوما پیجش رو پرایوت کرد و شروع کرد به انتشار عکس و فیلم های جلب توجه کُن که چندان ظاهر متعارفی نداشتند. همین شد که صفحه این چهره به سرعت به بیش از 600 هزار دنبال کننده رسید و حواشیش ترکوند!

البته که آرام جوینده تنها با این موارد جذب فالوور نداشت و از طریق ترفندهایی که این روزا زیاد بلاگرا میزنن هم وارد عمل شد. مثلا هر چند وقت یکبار میاد و جوایزی رو در نظر میگیره و به فالووراش هدیه میده. اینجوریاست که هم تبلیغاتش به شدت بازدهی بهتری دارن و هم به جذب و نگه داشتن کاربر کمک میکنه!

aramarera_s instagram 2023-3-11 story

aramarera_332309271_906650220676914_8839513478317510501_n

ترفندای جذاب آرام جوینده تو استایل و ظاهرش!

خب شاید براتون سوال بشه که آرام جوینده چیکار کرد و با چه موضوعاتی این چنین تونست صفحش رو ببره بالا که خب در ادامه می بینیم چه اتفاقاتی افتاده! 

اما همونطور که با چشمهای خودتون بالاتر دیدین آرام جوینده عکساش تو چه سبکیه! خانوم خانوما در حالی که هیییچ کپشنی برای این تصویر نداشت، با چهره ای که زیاد به نظر نمیرسه روتوش و فیلتر داشته باشه عکسش رو به اشتراک گذاشت و این دقیقا نکته ای هستش که از آرام جوینده بعیده چرا که این چهره تقریبا همیشه علاوه بر اینکه مثل بنز عمل و بوتاکس و پروتز داشت از انواع و اقسام میکاپ ها هم استفاده میکرد و در نهایت با یه فیلتر غلیییظ کار رو به اتمام میرسوند که چندان هم چهره زمینی پیدا نمیکرد و مثل فضایی ها میشد!!

همه اینها به کنار آرام یجوینده تو عکسای جدیدش بعد از اینکه پیجش نیم میلیونی شد، ژستاشم تغییر کرد و حالا در حالی که همش تریپای خیییلی جذب میزنه فیگور هایی قوسدار و عجیب میگیره که بیشتر به درد حرف و حدیث میخورن چرا که مدل طور هم نیستند که کاربر بگه ایشون رفته تو صنعت مدلینگ و انگاری تنها یک هدف داره و اونهم جلب توجهی عجیب با استفاده ابزاری از خودشه!!

aramarera_330857733_1187324055290644_6262468625483246859_n

هَپی مپی و بریزبپاش آرام جوینده واسه پسر قند عسلش!

خب اصلا امکان نداره که شما فوتبالیست باشید و کم جیبتون پر باشه و پولدار نباشید. سپهر خان حیدری هم که دیگه حالا چند مدرسه فوتبال یکی در ایران و دیگری رو در دبی داره و سطحش رو حسابی کشیده بالاتر چه از لحاظ مالی و چه شغلی در زمان پیشکسوتی.

سپهر و همسرش آرام جوینده در حال حاضر ایران زندگی نمیکنن و دبی هستند، اونهم در رفاهی کااااامل! به همین جهت خب هرچی بریز بپاشه از نوع درجه یکش رو دارند. مثلا مدتی پیش آرام جوینده ویدیویی از تولد پسرش منتشر کرد که نشون میداد سپهر خان کم نذاشته و حسابی ترکونده. اما حتی اگه همه اینها ظاهری هم باشه باز تاثیر بسیار زیادی در روند بالا رفتن تعداد فالوور در پیج آرام داره. البته این حرکت تنها برای ایشون نیست و تقریبا هرکی که میخواد صفحه اینستاگرامش فالوور جذب کنه باید از خودش و همسرش و بچهای کوچولوش استفاده کنه چرا که برای کاربر دیدن خوشگذرونی های اونها جالبه!

کمی بیشتر با آرام جوینده و سپهر حیدری

آرام جوینده متولد شهریور ماه دهه ۷۰ می باشد که البته سال تولدش رو در صفحه اجتماعی اش قید نکرده! این چهره که در سال ۹۶ با سپهر حیدری ازدواج کرد ماحصل ازدواجشان دو فزرند به نامهای دیاکو و آروکو است.

و اینکه سپهر حیدری متولد 29 خرداد ماه سال 1359 در شهر اصفهان فوتبالیست محبوب کشورمان می باشد. 

در دوم فروردین سال 1393 همسرم به همراه پدر و مادرش به مرکز بولینگ اریکه ایرانیان آمده بود که با دیدن او در همان نگاه اول عاشق شدم و پیشنهاد ازدواج دادم.

زن-سپهر-حیدری-دوباره-56446

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها