|

پز دادن جیگول زنِ سپهر حیدری واسه هدیه عربی همسرش؛ عجیبی تیپش سر به فلک کشید!

aram jouyandeh shayanews

آرام جوینده همسر سپهر حیدری می باشد که جدیدا با استایل های نامتعارفی جلب توجه داره که عجیب هم به نظر میان!

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- آرام جوینده همسر سپهر حیدری می باشد که تو دهه نود ازدواج کردن، یه ازدواجه لاکچری! سپهر حیدری بازیکن سابق پرسپولیس می باشد که حالا شده مربی چند شعبه مدرسه فوتبال و میشه گفت یه خلاقیت هم به کار برده و دخترا رو هم آموزش میده. سپهر حیدری خودش به شخصه اصلا حاشیه دار خاصی نیست اما خب در عوض خانوم خانوماش به شدت اهل دله! دلی که این روزا بلاگرا و فضای مجازی حسابی دست گرفتنش و از این راه به علاوه خودنمایی درآمدی فوق العاده هم دارند.

آرام جوینده ابتدای کار خود را با عکس های معمولی شروع کرد و خب چون چهره ای عجیب و عروسکی داشت به سرعت مورد توجه اهالی اینستاگرام قرار گرفت و پیجش کشیده شد بالا. آرام جوینده چند صباحی اما پیجش راکد شد که خیلی زود تونست با ترفند پرایوت کردن صفحش به بیش از دو برابر تعداد برسونه فالوور رو! حالا این چهره بیش از 600 هزار دنبال کننده، اما با رویکردی جدید که در ادامه نمونه ای جدید از اون رو مشاهده می کنید! آرام جوینده جدیدا تصاویری از خود به اشتراک میذاره که ژستای عجیب داره و با لباس هایی که مشخصه هدف دارن، توجهات زیادی رو به خود جلب میکنه!

aramarera_334812419_231499506014385_543741647538248028_n

آرام جوینده با این البسه فشرده شده مشهور! خانوم کلا لباس سایز یا گشاد ندوست!

خب همونطور که ددین آرام جوینده خیلی زیاد علاقمند به استایل های جذب می باشد جوری که انگاری سایزش بپوشه امتیاز اون مرحله رو از دست داده، گشاد و اور سایز که دیگه هیچ!

آرام جوینده در این تصویر سبک و مدل لباسش هم متفاوته و یه جورایی عحجیب! به همین علت کامنت هایی صفر و صدی گرفت چرا که یکسری به شدت قربون صدقه خانوم جوینده رفتن و یکسری هم به شدت کوبیدنش که چرا این ظواهر رو میخواد نشون بده و اصلا چه زیبایی داره کلا این مدلی عکس گذاشتن؟!

aramarera_271026564_283910443771355_6438513094705812972_n

پز عجیب غریب آرام جوینده واسه هدیه سپهر حیدری

همسر سپهر حیدری همونطور که گفتیم تصایوری بسیاری از خود به اشتراک میذاره. این زوج که در دبی زندگی میکنن لایف استایلی بسیار مرفه و جذاب دارند و همه جوره کسب درآمد میکنند. آرام جوینده همونطور که خود در برخی از عکس ها جوری سانسور کرده که مشخص باشه زیر سانسور چه مواردی هست و لباس به چه شکله، اینبار اومد از فالوور ها سوال عجیب کرد!

آرام خانوم که از سلاطین سانسور های نامظم می باشد اینبار با توجه به اینکه سانسور ناشیانه ای داشت از کاربرا سوال کرد آیا این کار خوبی بود یا نه؟!

سپهر حیدری زیر پست های همسرش همیشه و همیشه نفر اول برای کامنت و قربون صدقه رفتن هستش جوری که اصلا گاهی کلماتش تکراری میشه! اما یانبار آرام بانو اومد و از هدیه جذاب آقای همسر رونمایی کرد و خب چون یکی از طبقه های بلاگری و جذب فالوور اینمه که نشون بدی آقاتون براتن چی گرفته، آرام بانو نیز چنین کرد!

عشق ستودنی سپهر حیدری به همسر و پسراش

اصلا ممکنه شما بازیکن پرسپولیس و یا استقلال بوده باشید چه در گذشته و چه در حال حاضر، بعد مثل بنز حساب بانکیتون پر پول نباشه؟ من که فکر نمیکنم!

سپهر حیدری تونسته یکی از بهترین شرایط ها رو برای همسر و فرزندانش مهیا کنه که البته مهم ترین دلیلش عشقه به خونوادشه. سپهر خان حیدری عاشقانه آرام جوینده رو دوست داره و دائما در حال قربون صدقه رفتنه بچهاشه! آقای فوتبالیست سابق گهگاهی هم از اونها تصاویری منتشر میکنه که هر بار سر عکس خانومش که میرسه کلی الفاظ رکیک بارش میشه که اصلا جالب نیستند. ناگفته نمونه در اینکه برخی از کاربران همیشه در صحنه به شدت بی ادب هستند نیز شکی نیست اما اینکه سپهر خان نیز همیشه و همیشه سکوت کرده هم جای تعجب داره!!

سپهر+حیدری

ویدیو ورزش آرام جوینده که باید سپی خان یاد بگیره!

سپهر حیدری همونطور که خودش ورزشکاره همسرش آرام جوینده نیز یه خانوم ورزشکاره که همه جوره به خودش حسابی میرسه. سپهر حیدری حتی دو تا پسر دو ساله و چهار سالش رو هم از همین حالا وارد فوتبال کرده و ریز ریز داره آشناشون میکنه.

اما آرام جوینده گهگاهی ویدیوهایی از تمرین خود منتشر میکنه که خب هم خوبه چون به خانوما نشون میده به خودشون اهمیت بدن و تنها درگیر همسر و فرزند و مشکلات زندگی نباشن! ناگفته هم نمونه که خانوم خانوما قبلا کاراته کار نیز بودند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی