|

شقایق دهقان با استایل کژوالش چه عشششقِ این لوکیشنه؛ گیسای پسرش یه کامیون سیم تلفنه!

shaghayegh dehghan shayanews

شقایق دهقان گرچه که سن و سال کمی نداره اما چهره و ظاهری بسیار جوان تر از اونچه که داره، داره و اینیار تصویری با ژست دهه هشتادی منتشر کرد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- شقایق دهقان رو همیشه و همیشه در سریال های طنز دیده ای که خب خانوم بازیگر به دیده شدن در تلویزیون اکتفا کرد و سراغ سینما چندان نرفت که خب باید بگیم اتفاقا شقایق دهقان با با این جعبه جادو خیلی هم موفق شد تا به اونچه که دوست داره برسه. البته که این رسانه چندان با علایق خانوم بازیگر رو یکی نبود اما خب باعث شد تا شقایق دهقان به دنیای هنر و بازیگری شناسونده بشه و بشه چهره ای مشهورررر. شقایق دهقان مثلا در یکی از پست های منتشر شده در صفحه اینستاگرامش  به این موضوع اشاره داشت که جلو دوربین و حین بازی سکانس ها روسری که به سر داشت محکم گره خورده بودند و وقتی کات میشد زود تند سریع گره شال و یا روسریش رو شل میکرد و همین قصه شد که خیلی از کاربران نگاهی دیگر به این چهره پیدا کند چرا که شقایق دهقان همیشه در فیلم و سریال ها نقش هایی ساده و مثبت داشت و مخاطب اینچنین شیطون و عجیب بودن ایشون رو نمیدونست!!

شقایق+دهقان

شقایق دهقان با این موارد فرسنگ ها با نقشاش متفاوته!

شقایق دهقان در واقع روحیه ای شیطون طور داره که این روحیه رو میشه تو چهره و ظاهر و نوع استایلش هم دید. البته که قطعا یک بازیگر وقتی در کاراکتر هست مختلف دیده میشه باید و نبایدی براش وجود نداره که حتما به مانند همون نقش هم باشه و به همون شکل لباس بپوشه و یا رفتار کنه. اما خب برخی هستند به ماند شقایق بانو که یهو مخاطب رو سوپرایز میکنن و نشون میدن فرسنگ ها با اونچه که من و شما میدیدیم فرق دارن.

شقایق دهقان چهره ای جوان تر از سن و سالش داره و اصولا در تصاویری که از خود به اشتراک میذاره هم شاد و بَشاش نشون میده. مثلا در ادامه یکی از جدیدترین عکس های خاوم بازیگر رو مشاهده می کنید که در نوع خود جالبه.

Untitled

اعتیاد شقایق دهقان که تو مصاحبه لو رفت

شقایق دهقان که تا به حال مصاحبه های زیادی داشته در یکی از این برنامه ها آرش ظلی پور یهویی ازش میپرسه شما معتاد بودیم که خب خانوم بازیگر هول میشن و اول میمونن چی بگن اما در ادامه توضیحات شقایق دهقان میگه اون ویدیو برای یکی از نقش هاش بود که شخصی برمیداره و فتوشاپش میکنه!

شقایق دهقان با خنده میگه مسافرت بودن که دیدم فیلمی از من داره هی پخش میشه با اسم اعتیاد شقایق دهقان، اما اون فیم نتیجه شیطنت یکی از مخاطبین بوده که وقتی چنین استعدادی داره بهتره که جای بهتری صرفش کنه نه جهت فیلم سازی بریا اعتیاد من!

shaghayeghdehghanofficial_1643282236

پسر شقایق دهقان که کاربن از پدرشه نه ذره ای از مادرش!

شقایق دهقان که مدتهاست از مهراب قاسمخانی جدا شده، از وی پسری 14 ساله داره که ظاهر و قد و قامتی بسیار درشت پیدا کرده جوری که دیگه از باباشم گنده تره! در همین جهت آقای قاسمخانی یعنی پدر جانش واسه تولد پسرش مدتی پیش نویان با انتشار تصویری از وی، بچه غولِ باباش خطابش کرد و مدتی هم سوژه کاربرا شد!

اما جدا از این ها مامان جانش یعنی خانم شقایق دهقان هم برای نویان تبریکاتی گذاشت که همراه با تصاویری نه چندان جالب بود. این عکس ها نویان با مامانش ژست هایی عجیب داره که مورد توجه و نظرات منفی همه قرار گرفت.

shaghayeghdehghanofficial_1642083432

استایل شقایق دهقان، جذاب و عجیب!

خب برای یک بازیگر قطعا یک توانایی و بازیگررر بودن مهمه و دومی ظاهر و تریپی که باهاش دیده میشه. شقایق دهقان از اون دسته بانوانی در سینما هستش که خب از استایل های مختلفی استفاده میکنه و خوشتیپه. اما خانوم بازیگر این مدلیه که گهگاهی نامتعارف میشه اما ظاهرا در فضای سینما کسی کاری به کار خانومای بازیگر نداره جوری که کلا انگاری تو یه جهان دیگه زندگی می کنن و خط قرمز خاصی براشون وجود نداره.

شقایق+دهقان (1)

شقایق دهقان یه خانوم دهه پنجاهیه که البته در نیمه دوم این دهه به دنیا اومده و تو دهه پنجم عمرش نیز به سر میبره اما با این حال تریپای جَوونانه و جذابی ازش دیده میشه که خب احتمالا این استایل هارو تن تینیجر ها می بینیم و ناگفته هم نمونه فیس بی بی طورش هم در این موضوع بی تاثیر نیست!! اما خب از بُعدی دیگر اگه ببینیمش میشه بگیم خیلیم خوبه که یک خانوم به خصوص اینکه طلاق گرفته و شکست در زندگیش داشته، تونسته روحیش رو حفظ کنه و یه جورایی خوب به خودش برسه.

style.honarmandan_1622571915

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی