|

شقایق دهقان واسه تولد شونصد سالگیش فِیسو کوفتید و جَوون آورد بالا؛ خواهرش چه سرخوشه!

shaghayegh dehghan shayanews

شقایق دهقان از بازیگرای طنز در بازیگری می باشد که به تازگی 44 ساله شد اما به چهره ای عجیب و خیلی جَوون تولدش رو جشن گرفت!

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- تو دنیای بازیگری یکسری بازیگر هستند که دو بُعدی اند مثل پژمان جمشیدی چرا که هم میتونه نقشای طنز رو به خوبی ایفا کنه و هم کاراکترای اجتماعی و جدی! اما برخی به مانند شهاب حسینی و یا شقایق دهقان تک بُعدی هستند و به نوعی دیگر هنرمند، چرا که مثلا نقش شهاب خان تو فیلم "حوض نقاشی" رو به یاد دارید؟ کمتر بازیگری میتونه چنین کاراکتری رو ایفا کنه نه؟ و یا مثلا شقایق دهقان که در سریال "ساختمان پزشکان" خانوم شیرزاد رو به تصویر کشید قطعا کمتر چهره هستش که بتونه به این خوبی یک کاراکتر دوست داشتنی بسازه! شقایق دهقان همیشه و همیشه در حوزه طنز بوده و با این روند تونستنه خودش رو تو دل مخاطب جا کنه که البته پیشرفتش در این عرصه هم کم مدیون نویسنده بودن همسر سابقه و برادر شوهر سابقش نیست!!!

شقایق دهقان شاید بهش نیاد و شاید هم بیاد اما از متولدین دهه پنجاهه و تو پنجمین دهه عمرش نیز به سر میبره. شقایق دهقان گرچه در فیلم و سریال های پخش شده چندان پر حاشیه دیده نمیشد اما در واقع مِن جمله هنرمندانی هست که خیلیییی دنبال جنجالاته و در این روند هم خواسته و هم ناخواسته زیاد دیده میشه. اما در ادامه ابتدا تصویری از جشن تولد تازه شقایق دهقان مشاهده می کنید که در نوع خود جالبه چرا که انگاری دوتا خانوم تینیجر تو عکس حضور دارن!!

unknown_332471499_184537257609829_849626215954821118_n

شقایق دهقان در پست آخر خود که ویدیوی از شروین حاجی پور کلی کامنت منفی گرفت! شاید فکر کنید بخاطر شروین بوده اما سخت در اشتباهید چرا که شقایق بانو ظاهرا تو قسمت جدید "ارتش سری" به شدت ناجور بازی کردن و به طرز عجیبی نظرات در این رابطه از سوی کاربران پُر شده بود و همگی با کامنت هایی شبیه به هم اعتراض خودشون رو اعلام کرده بودند!!

تیپای شقایق دهقان که بهش نمیاد! چرا؟ چون خانوم میخواد که جَوووون تر دیده شه!

قطعا هرکسی مشکلات خاص خودش رو داره و شقایق دهقان و هم با توجه به اینکه از همسرش مهراب قاسم خانی طلاق گرفته، شرایط نابسامان خودش رو داره! شقایق بانو حتی در زمان کرون هم سه بااار مبتلا به این ویروس شد و خلاصه اینکه گاهی با حالاتی آشفته حتی میاد جلو دوربین اینستاگرام، اما این روزا ظاهرا خانوم خانوما حال خوشی داره و تصاوری که به اشتراک میذاره خیلی مِلو با چهره ای جَوونانه هستند.

ناگفته هم نمونه کلا بعضی از بازیگران مثل شقایق دهقان و یا پردیس احمدیه و افسانه پاکرو و ... چهره هایی بی بی فیس دارند و خب این تو روند بالا رفتن سنِ فیسشون خیلی تاثیر داره!! شقایق دهقان در اینستا و نوع انتخاب لباسش هم این مدلیه که خیلی میانسال طور تیپ نمیزنه و بیشتر سعی داره تا قرتی و جَووون دیده شه!

Untitled

شقایق+دهقان (2)

شغل خونوادگی شقایق دهقان! 

انگاری تو چند سال اخیر در سینمای ما دو چیز خیلیا مهم تر از استعداد شده. یکی پارتی و دیگری چهره ای سینما پسند.حالا یعنی چی؟ یعنی مثلا شما خانوم بازیگر هستید اما ابتدا باید فیستون بازیگر باشه چرا که این روزا سینمای ما خیلی عاشق و علاقمند به چهره های عملی و پروتزی شده جوری که ابتدا باید برید بکوبید و بسازید تا عوامل عزیز پشت صحنه شمارو برای بازی بپسندن! اما در مورد پارتی خب میدونید که به خصوص سینما خیلی شده خونوادگی! مثلا جمعیت سهیلی ها و یا مثلا شریفی نیا ها و شاید هم خاندان قاسم خانی ها که البته چند سالی میشه شقایق و بهاره ازشون جدا شدن و حالا محفل کوچکتری دارن که البته باز هم اگه به این جماعت بازیگره، خودشون رو در این عرصه جا میدن!!

البته که این گفته شاید منفی باشه ما واقعیتی هستش که سینمای ما به شدت پارتی بازی شده. البته که شقایق دهقان بازیگری قدیمی هستنش که تلاش خودش هم در این شغل اصلا کم تاثیر نبوده!!

file

وقتی شقایق دهقان خودش رو تو گفتگو جلو جیرانی لو میده!

همونطور که گفتیم شقایق دهقان مدت هاست که از مهراب قاسم خانی طلاق گرفته و مجرد به سر میبره. البته این خبر مثل همه اخبار طلاق هنرمندان ابتدا در قالب شایعه بود اما کم کم با پاک شدن تصاویر خانوادگی در پیج شقایق و نبود حلقه در دستش و فاز دپرسی که گرفته بود همه چیز برملا شد.

شقایق دهقان خودش نیز در برنامه فریدون جیرانی گفت دو سال و نیم است که متارکه کردم و از مهراب جدا شده ام.

او درباره ماجرای نویسندگی و آرزوی خود نیز صحبت کرد و در ادامه حرف هایش گفت: به خاطر این که نویسندگی باعث برخی مشاجره ها میان من و همسرم می شد، سعی می کردم که دیگر ننویسم.

اما بیوگرافی خارجی شقایق دهقان

شقایق دهقان بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 4 اسفندماه سال 1357 در آلمان متولد شد. پدر و مادرش شقایق دهقان برای تحصیل پدرش در زمینه مهندسی مکانیک راهی آلمان شدند و در حالی که قصد بازگشت به ایران را نداشتند دخترشان شقایق در آلمان به دنیا آمد و بعد از اتمام تحصیلات پدر آنها به ایران بازگشتند.

این بازیگر کشورمان دو خواهر و یک برادر دارد و رابطه عاشقانه ای میان خانواده آنها برقرار است و شقایق دومین فرزند خانواده است.

shaghayeghdehghanofficial_1635788551_2

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی