|

تغییر چهره شقایق دهقان با یه بغل گل قد خودش؛ خانم به خاطر داداش جونش چه افتاد تو هچل!

shaghayegh dehghan shayanews

شقایق دهقان بازیگر جذاب سینما و تلویزیون عکسی جذاب در صفحه اینستاگرام خودش منتشر کرد که البته کمی هم حاشیه ساز شد!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- شقایق دهقان بازیگر جذاب سینما و تلویزیون که این روزها خیلی پرکار نیست و احتمالاً بیشتر از بازیگری مشغول نویسندگی است. شایق دهقان در عوض این روزها در فضای مجازی و اینستاگرام به شدت فعال است و پست های مختلف منتشر می کند و بیشتر از یک بازیگر این روزها به یک کنشگر اجتماعی تبدیل شده است.

شقایق دهقان که چندی پیش هم در رستوران با انتشار عکس بدون حجابش خبرساز شده بود حالا هم عکسی در خیابان و از پشت شیشه یک ماشین و با یک دسته گل نرگس در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده است.

2

شقایق دهقان برای کپشن این عکس هم یه شعر جذاب گذاشت که خیلی ها صحبت از عشق و عاشقی خانوم بازیگر کردن و اینکه نکنه شقایق دوباره عاشق شده که البته خانوم بازیگر با تگ کردن اسم عکاس خیلی زود به شایعات پایان داد.

قهر نکن عزیزم!
همیشه که عشق
پشت پنجره هامان سوت نمی زند
گاهی هم باد
شکوفه های آلوچه را می لرزاند

دنیا همیشه قشنگ نیست
پاشو عزیزم!
برایت یک سبد ،گل ِ نرگس آورده ام
با قصه ی آدم ها روی پل
آدم ها روی پل راه می روند
آدم ها روی پل می ترسند
آدمها
روی پل

وقتی شقایق دل خوشی این روزهاش رو نشون همه داد!

شقایق دهقان خوب یه مدتی که مجرده و بیشتر تایم خودش را با رفقش می گذرونه خانوم بازیگر به شدت هم اهل کافه رفتن و رستوران گردی است و هر از گاهی از این دورهمی ها عکسی هم منتشر می کنه. حالا به تازگی هم شقایق عکسی در کنار مونا فرجاد و شبنم مقدمی و یلدا خانوم عباسی منتشر کرد و اون هارو تنها دلخوشی این روزهاش نامید.

unknown_278500630_694093508457961_4200733724833584321_n

چیتان پیتان شقایق پیش یه قراضه!

خانوم بازیگر اهل تیپای جذابه علی الخصوص کفشای پاشنه بلند و جلو باز که دیگه خیلی داره و خیلیم میپوشه! شقایق دهقان به تازگی تصاویری همراه با رفیق جونش منتشر کرد که به مناسبت تولد او کلی هم قربون صدقش رفته بود. در ادامه این تصاویر رو مشاهده می کنید. ناگفته نمونه که برخی از کاربران تضاده استایل شقایق رو با ماشین قراضه پشت سرش سوژه کردند!

 campec.ir

وقتی شقایق دهقان به خاطر داداش کوچیکش مجبور به عذرخواهی میشه!

چندی پیش در فضای مجازی ویدیویی دست به دست می چرخید که گویا در آن مهریار دهقان، برادر شقایق دهقان به خاطر اختلاف خانوادگی، قصد دارد گربه ای را بکشد و شخصی را که ظاهرا صاحب این گربه است تهدید می کند که سر گربه را در جعبه ولنتاین برای او می فرستد.

طرف مقابل این فرد هم این ویدیو را به بهانه انتقام گیری در فضای مجازی منتشر می کند.

 شقایق دهقان با انتشار متنی در صفحه اینستاگرام با تایید این ماجرا بابت آن عذرخواهی کرد و اعلام کرد که گربه در سلامت کامل به سر می برد.

شقایق دهقان در بخشی از پست اینستاگرامی خود نوشت:

به عنوان خواهر بزرگتر وظیفه خودم میدونم از تمام کسانی که این تصاویر باعث آزارشون شده قلباً عذر خواهی کنم. در ادامه لازم میدونم به اطلاع برسونم که خوشبختانه گربه در حال حاضر در امنیت و سلامت کامل به سر میبره و شخصاً پیگیر شرایطش هستم.

حالا بردار شقایق هم ویدیویی منتشر کرد و عذرخواهی کرد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها