|

بلاگرای معروف ایرانی که خیلی سانتی مانتالن و طلاق گرفتن؛ حال و حولِ اینجوری چی میگه!

میدونید که بلاگرها از طریق انتشار لایف استایل خود درآمد دارند و برخیشون هم در همین راستا از همسران عشق خود طلاق گرفتند.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- خب تا قبل از فیلترینگ اینستاگرام میدونید که این فضا خیلی زیاااد گسترش پیدا کرده بود که البته همین حالا هم با وجود فیلتر شدن اینستا و از دسترس خارج کردن فیلترشکن ها، باز اینستا باز ها راه خودشون رو میرن و تو این محفل بزرگ همچنان اکتیو هستند. البته که خود من نویسنده هم یکی از همین اشخاص هستم و این گفته ها بر این نظر نیست که بخوایم کسانی که در اینستاگرام فعال هستند رو خراب کنیم! اما موضوع اصلی اینفلوئنسر هایی هستند که در این سرویس همچون قارررچ رشد کردن و نه هنری برای ارائه دارن و نه حتی موضوع خاصی برای تولید محتوا. قطعا شما هم میدونید که تنها دلیل بودن اونها تو اینستا نشون دادن سر و وضع لاکچری خودشون هستش که گاهی هم به خونوادشون کشیده میشه! البته که بیشتر کاربران این افراد رو بلاگر خطاب میکنن که خب باید بگیم بلاگر کسیه که در هدفی خاص حرفی برای گفتن داره و موضوعاتش رو بنا به همون هدف خاص میبره جلو و تولید محتوا یا به اصطلاح بلاگ میکنه. اما اینفلوئنسر کسیه که تاثیر گذاره و مثلا آموزش خاصی نداره و همینجوری محبوب میشه و میره جلو که خب همونطور که گفتیم بیشتر کاربران این افراد قارچی رو هم بلاگر صدا خطاب میکنند!

Untitled

این بلاگرها شوهراشون از ناف آسمون افتاده زمین!

اما یه اشاره ریزی در میون متن بالا به افرادی داشتیم که میان و خونوادشون رو هم میارن وسط بازی. این چهره ها معمولا خانومای جَوونی هستند که تازه ازدواج کردن و با شوشو جانشون سعی بر این دارند تا جلب توجهی دوچندان داشته باشند. معمولا به گونه ای رفتار دارند که گویی آسمون خدا باز شده و تنها همسر خانوم ایکس یا ایگرگ به زمین افتاده و همممه چی تمومه! از عشقشون نگیم که همچون سیل میباره و جلوی دوربین اینستاگرام کفر کاربران رو در میارن و برخی دیگر از کاربران رو هم عاشق و شیفته عشقشون میکنن!

چند صباحی هم که دیده میشه در قسمت هایلایت داستان عاشقی میذارن و سیر تا پیاز داستان آشنایی تا ازدواجشون رو با کمی تا قسمتی خالی بندی می نویسند که خب این حرکت هم دیگه داره فول میشه و از مد میوفته!

اما در این مطلب در رابطه با نمونه بلاگر هایی میخوایم صحبت کنیم که عشق بی انتهاشون انتها پیدا کدره و خیلی زود به خاطر اینستاگرام طلاق گرفتن که خب نشونن میده اون همه لاو بازی هم چندان راست و حسینی نبوده و کار به جدایی کشیده، حالا یا با خیانت و یا با نشون دادن بیش از حد زندگی در فضای نا امن مجازی! ناگفته نمونه تعداد اونها بسیاره و در این مطلب تنها به برخیشون اشاره شده.

Untitled

مهتالیش سلطان خونه داری! ایشون خودشون رو خیلییی کدبانو میدونن!

اسم مهتالیش رو شاید شنیده باشید و از فالووراش باشید که خب باید بگیم ایشون بانویی متولد 76 هستند که چند سالی میشه با رل خود علی آقا ازدواج کردن و بعد از دوستی و عاشقانه ای که داشتند سرانجام مادرشوهر جان رضایت داد و این زوج رفتن زیر یه سقف! 

مهتا خانوم میرفت و میومد از علاقش به همسر و علاقه همسر به خودش و بلعکس میگفت و عکس میگذاشت! این روند گذشت و گذشت که البته در این بین با خونه داری همه چی تمومِ مهتا خانوم تولید محتوا میشد؛ مثلا این مدلی که از پیاز سرخ کردن بگییییر تا استایل و مهمونی و ....! 

167826466_298682401615574_3460385031197851658_n

مهتا روزانه استوری های بسیاری میذاشت و همچنان هم میذاره که خب میدونید چه درآمد هنگفت و بالایی از این طریق به حساب بانکی بلاگرای عزیز ورووود میکنه! مهتا خانوم باردار شد پسری به نام میراث رو ثمره عشقشون کرد و یه چند صباحی هم با لاو ترکوندنای سه نفرشون گذروند! اما انگاری تازگیا رویی دیگر از آشیونه این زوج نشون داده میشه و مهتا و علی رسما طلاق گرفتن و خونه هارو جدا کردن! این در حالیه که تا همین چهار روز پیش دل کاربر با عشق و حال اینم زوج آب میشد و ظاهرا از این به بعد قراره مهتا و میراث بشن سوژه اصلی! 

جالبه که بدونید مهتا از این طریق سالن زیبایی هم زد و همممه رقمه خدماتی رو ریخت توش که خب با این اوصاف انگاری همه برن بلاگر بشن بهتره تا کارکن و ...! مهتا که سال گذشته خونش رو عوض کرده بود و کل اساس خونه رو دوباره خرید، حالا با یه کامیون فرساد خونه مجردیش!

mahtakaranii_296974660_3182736461981140_7658587860408977765_n

سحره ولی سیسی صداش میکنن! داستان عاشقیش لیلی و مجنون بود ولی آقاشون قالش گذاشت!

احتمالا اسم ایشون رو شنیده باشید چرا که سیسی خانوم به گفته خودشون اولین نفری بودن که داستان عاشقشون رو نوشتن و بقیه از روشون اسکی رفتن! سحر که از متولدین اول دهه هفتاد هستش این روزا تبدیل به زنی مجرد شده که هرررر کار دلش میخواد میکنه و هر آنچه که زمان تاهلش حاجی جان براش غیرتی میشد رو داره تلافی میکنه! سحر تو دهه نود با مهدی نام اویسی ازدواج میکنه که البته بعد از کلی فراز و نشیب به این نقطه میرسن و میرن زیر یه سقف و هزااار مدل عکس های لاو بازیشون رو منتشر می کنند. 

سیسی با دنیای صورتیش نظر خیلی از فالوورا رو به خودش جلب کرد اما نکته اینجا بود که حق نداشت چندان موهاش رو بریزه بیرون و یا کوتاه بپوشه را که همسرش نمیخواست در حالی که خودش اصلا به حجاب اعتقادی نداشت! 

everything.about.sisi_169591701_2146936818774872_4809062622508772947_n

روند پیج سیسی این مدلی بود که دم به دقیققققه یا خانوم در حال سورپرایز شوهرش بود و یا بلعکس که البته همه این سورپرایز ها که مثلاااا خودشون خبر نداشتن، به شدت لوووکس و خفن اجرا میشد. اما دست اخر این سورپرابیز ها باعث جدایی سحر و مهدی شد چرا که بنا به گفته ها، حاجی جان در حالی که برای آخرین تولد خانومش با خانومی ترانه سرا هماهنگ کرده بوده تا برای تولد سیسی بخونه، خیانت میکنه و خلاصه که شیفته خواننده جان میشه!

everything.about.sisi_69770314_3027914450612106_1787717560251980826_n

نکته عجیب و جالبش اینجاست که حاجی تا دو روز پیش به سحر واسه حجاب گیر میداد و خیلی زووود تغییر عقیده داده و حالا در کنار ساره رسولی ترانه سرای ایرنی زندگی میکنه که به شدددت شل حجاب تر از سیسی هستش و برگای همرو ریزونده!

قطعا میشه گفت سیسی و مهدی از خالی بند ترین چهره های اینستاگرامی هستند که چه در زمان زندگی در کنار هم و چه حالا که جدا شدن حسابی با ترفندای مختلف درآمدی فضاااایی دارند.

899349641-pomabet-com

sarehrasouli_324859473_911260680050282_1653604279899868390_n

دنیا جهانبخت و دنیایی که پول ازش میچکه! حامله شد و فالوور گرفت!

دنیا جهانبخت دیگه به مانند برخی جوجه بلاگر های اینستگرامی نیست و سالهاست که در حرفه مدلینگ فعالیت داره. البته که این روند خانوم خانوما جوریه که لوکس ترین برند هارو میپوشه و بعد حرفه ای عکاسی میکنه و پیجش رو میبره بالا. جالبه که در حال حاضر 15.5 میلیون فالوور جذب کرده که البته بخش زیاید از این تعداد کاربر هم برمیگرده به زمانی که این چهره با مهراد جم رل زد و بعد هم داستان ازدواج و حاملگی اومد وسط!

دنیا جهانبخت این سبکیه که تصاویر بسیاری از خودش منتشر میکنه و فرقش با باقی افراد اینه که دنیا اندامی بسیار تو پر و درست و البته ساعت شنی برای خود ساخته و استایل های نامتعارف تصاویر خود را به اشتراک میذاره. دنیا جهانبخت و مهراد ابتدا رابطه خود را با نشون دادن تتو چشمای دنیا بر روی اندام مهراد علنی کردند و طولی نکشید که خبر از حاملگی اومد وسط.

mehradjam-and-do-1

البته که خیلی زود هم مهراد بیخیال چنین همسری شد و اون رو با بچه ای که در شکم داشت بیخیال شد و برگشت ایران، چرا و چطورش رو خدا داند! 

آرتام بچه مهراده یا ...؟

دنیا جهانبخت در سال 86 وقتی که 18 ساله بود با انتشار تصاویر خود در فیسبوک اومد رو بورس و بعد از طریق اینستاگرام ترکوند. اما در حال حاضر خانوم خانوما با پسرش آرتام به قول خودش سینگل مامی شده و لایف استایل لاکچری برای فرزندش فراهم کرده که البته همچنان هم برخی بر این نظرند مشخص نیست آرتام بچه مهراد بوده و یا طی یک برنامه ریزی مهراد مبلغی رو گرفته و آرتام رو فرزند خودش خطاب کرده تا همه چیز به خوبی و خوشی تموم بشه!!!!

دنیا جهانبخت برای هر استوری برای تبلیغات مبالغی چند صد میلیونی دریافت میکنه که خب هرکیم باشه قطعا با این حجم پول میتونه بارشو خوووب ببنده!

donya_325248976_578303180393738_3533892172520253065_n

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی