|

جلف بازی "صبا راد" وقتی از مجری مقنعه ای به بلاگر حوله پوش چِنج شده؛ خونه زندگی شاخشو!

saba rad shayanews

صبا راد مجری سابق و بلاگر این روزا که به اشکال عجیبی تبلیغات داره و نون درمیاره هر بار سعی میکنه تا از روش تکراری به شکلی نو استفاده کنه!

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- اگه یک دهه هفتادی هستید قطعا صبا راد رو می شناسید. شاید هم بگید نه این دیگه کیه که خب باید بهتون بگیم یادتونه تا همین چند سال پیش مامانامون برنامه "به خانه بر می گردیم" رو نگاه میکردن و صداشم به گوش ما میخورد. البته که صدای مجریا و خانومی که داشت آشپزی میکرد بیشتر برامون تکرار میشد چرا که صبا راد مجری سابق این برنامه بود و با صدای جذاب شده بود امضایی برای این برنامه. اما گذشت و گذشت تا اینکه صبا راد به کل صدا و سیما رو گذاشت کنار و رفت سراغ زندگیش که البته در این بین دید اینجوری نمیشه و خانوم مجری از اونجایی که استعدادش در حرف و سخنوری بود نمیتونست یک بانوی خونه دار بمونه و اصلا انگاری وابسته دوربین و دیده شدن بود! به همین جهت یهو صبا راد رو میون بلاگر هایی دیدیم که برای جذب فالوور دست به هر کاری میزنن تا دیده بشن و البته درآمدی بالااا و هنگفت داشته باشند!

Untitled

صبا راد و نونی که از غذا پختن درنیاورد بلکه از صبا پختن درآورد!

البته که صبا راد ابتدای کار خود را با آموزش غذا و آشپزی شروع کرد اما دید ای دل غااافل نون تو این چزا نیست و اگه بخواد از راه راست بره جلو تا صد سال دیگم نمیتونه حتی ده هزار فالوور جمع کنه چه برسه بیشتر و میلیونی! همین شد که صبا راد رو نم نم در اوضاع و احوالاتی جدید و عجیب دیدیم و خانوم خانوما در حالی که هر بار جیگول تر از دیروز دیده میشه، نامتعارف تر نیز میشد!

حالا صبا راد بی هیچ اِبایی هر آنچه که هست و برای همسرش داره رو در اینستاگرام به فالوورا هم نشون میده و به شدت دوربین گوشی رو تا خصوصی ترین جاها هم برده. 

صبا+راد

لوازم آرایشی که صبا راد رو لو داد نافرررم!

اما میدونید که یکی از ترفندای بلاگری و معرفی اینه که بیای در رابطه با موضوعی حرف بزنی که مثلا من امروز فلان کار رو کردم و یا میخوام فلان چیز رو بخرم و یا فلان مورد رو خیلی دایرکت کردن .و .... خلاصه اینکه شروع میشه تا اینکه یهو خیلی زود پیج مورد نظر رو هم میذارن برای تبلیغ! و جالب اینجاست که فکر میکنن چقدرررر باهوشن و ظریف این حرکت رو زدن!

مثلا صبا راد به تازگی اومد و در حالی که از روزمرگیش میذاشت یاد لوازم آرایشاش افتاد که تمیزشون کنه. بعد از تمیز کردن هم یهوووو خانوم خانومارو در حال تبلیغ لوازم آرایش دیدیم! در اینجاست که باید گفت واوووو چقدر اتفاقی شما امروز لوازم آرایشتون رو تمیز کردین تا تبلیغ این لوازم رو بذارین!!

استوری های مورچه ای که صبا راد رو از اجاره خونه به مالکیت رسوندن!

صبا راد این مدلیه که از سیر تا گیاز لایف استایلش رو در پیج میذاره و نشون میده و توضیح میده. خانوم خانوما تقربیا هرروز استوریاش مورچه ای هتسند که اگه یک اینستایی باشید میدونید معنی مورچه ای اینه که شخص اونثدر زیاد استوری میذاره که بالای استوریاش تعداد زیاده و شبیه به مورچه شده! این مجری سابق تبلیغاتش هم به قدری زیاد هستند که خونه ای که سال گذشته میگفت اجاره کردیم حالا مال خودش کرده و به رحتی آب خوردن برای هر معرفی مبالغی بسیار بالا ذریافت میکنه. 

اما هزینه جالبی که در مقابل دریافت میکنه اینه که برای یک استوری بی حضور خودش و تنها با صدا مبلغی میلیونی دریافت میکنه و از طرفی هم اگه این معرفی نیاز به چهره و حضور خودش داشته باشه مبلغ میره بالا و بالاتر! حالا شما فکرشو کن که چندین استوری باشه قطعا به چند ده میلیون میرسه.

unknown_330194742_693437645865093_3334369912761265556_n

صبا راد از گوگوش خوندن تا کسادی کارش تو ترکیه بخاطر ریحانه پارسا!

صبا راد بعد از خداحافظی از تلویزیون مثلا خواست مهاجرت کنه ترکیه اما طولی نکشید که به ایران بازگشت. صبا بعد از انکه از تلویزیون رفت به همراه همسر موزیسینش راهی ترکیه شد و حدود یک سالی اونجا موند. در مدت حضور در ترکیه صبا خانوم که دیگر هیچ محدودیتی نداشت با عکس های عجیب و عشقبازی های جلوی دوربینش حسابی نام و نشان خود را در اینستاگرام بر سر زبان ها انداخت. صبا در تصاویری که منتشر می کرد خیلی در قید بند حجاب نبود البته هیچ گاه هم کاملاً سر برهنه و بی روسری جلوی دوربین نرفت! صبا چند باری هم به همراه همسرش از گوگوش آواز خواند و جلوی همه فالوورها شوهرش را بوسید.

این ها باعث شد اینستاگرام صبا خانوم راد روز به روز پررونق تر شود و چیزی در حدود 854 هزار دنبال کننده داشته باشد. اما صبا در ترکیه بود درست زمانی که مهراد جم و ریحانه پارسا هم اونجا بودند و بساط قماربازان در ترکیه حسابی داغ بود. بنابراین هیچ کدوم از برندها و صاحبان مشاغل از بیم اینکه مبادا خانوم مجری سابق هم بره به سمت قمار با صبا همکاری تبلیغاتی نمی کردند. بنابراین صبا به یکباره تصمیم گرفت بار سفر ببندد و راهی ایران شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها