|

بدنسازی غووول زنِ سپهر حیدری که انگاری ول کن نیست؛ چه اتاق خوابی فیگور گرفتی!

aram jouyandeh shayanews

سپهر حیدری فوتبالیست اسبق تیم قرمزهاست که این روزها شده پیشکسوت و با همسر جذاب و فرزندان خود در دبی لایف استایلی خفن به راه انداخته.

لینک کوتاه کپی شد
5

شایانیوز- این روزا دیگه فقط بازیگرا نیستن که مشهورن و همه می شناسنشون، بلکه شما میتونید خواننده باشید، مجری باشید، حتی فوتبالیست باشید و به وسیله اینستاگرام شکوفا شوید و بپرین اون بالا مالاها! سپهر حیدری یکی از همین چهره هاست که با استفاده از اینستاگرام این فضای مجازی و پر پیمون، بیش از پیش شهرت پیدا کرده که هیچ تازه همسرش آرام جوینده رو هم به نون و نوایی در این فضا رسونده! سپهر حیدری بازیکن اسبق تیم پرسپولیس می باشد که حالا شده از پیشکسوتان در این حوزه و با توجه به این که خب دوست داشت این راهش رو ادامه بده و از طرفی هم درآمد داشته باشه، رفت و شد مربی! حالا سپهر حیدری رو در قامت یک مربی می بینیم که دو مدرسه فوتبال داره یکی در ایران و دیگری در دبی!

sepehrheydari9

سپهر حیدری واسه این حرکت حتی خانومشم برد زیر کامیون حرف و حدیث!

اما ممکنه بپرسین راز موفقیت سپهر خان حیدری چی بوده؟ که باید بگیم آقای حیدری از زمانی که همسرشون آرام جوینده رو آوردن تو بازار اینستاگرام و در فضای مجازی همه جوره جولان دادند، خب به مرور حواشی و حرف حدیث ها ساخته شد و در نتیجش شد حال حاضر که این زوج هر دو پیج هایی بزرگ دارن و حالا آرام بانویی که هیشکی نمیشناخت رو خیلیا  میشناسن، اما در عوض فقط کافیه سپهر حیدری تصویری از خانوم بچهاش بزاره اونوقته که نظرات به شدت ناجور روانه آقای مربی میشه و الفاظ نامتعارفیه که به خانومش گفته میشه!

Untitled (3)

آرام جوینده واحدای خوشگلی و داف بودنو پاس کرده بیییست!

آرام جوینده رو میشه گفت از چهره های به شدت عروسکی باید ببینیم که قشنننگ زده یه دور که نه، ده دور فیسش رو کوبیده و از نو ساخته! این در حالیه که سپهر حیدری هیچ حرکتی تو چهرش انجام نداده اما همسری رو اختیار کرده که از این جوانب همه واحداشو پاااس کرده!!

آرام جوینده حالا تبدیل به ظاهری شده که شاید در نگاه اول و در عکس و فیلم ها زیبا به نظر بیاد و با زیبایی های مد امروز تو یک راستا باشه، اما طبیعی که اصلا نیست به کنار به شدت ناجور و مصنوعی دیده میشه جوری که انگاری عروسک باربی هستند و کارخونه عروسک سازی ساختتشون! در ادامه نمونه ای بارز از فیس خانوم خانوم رو مشاهده می کنید که موارد گفته شده درش هست و آرام بانو در حال تبلیغات هستند! تبلیغ این روزا تبدیل شده به منبع درآمدی بسیار شاخ و پررر پول که بسیاری از چهره ها از راهش تا هفتاد نسلشون رو ساختن و حسابی پول پارو کردن!! البته که اینبار خانوم خانوما تبلیغ یک خانوم ساکن اوکراین رو داشت که ورزشکاری حرفه ای هستند و حسابی حواس کاربران رو از آرام پرت کردن!

وقتی سپهر حیدری میزنه به در و دیوار بلکه فالوور بگیره! خانم چه ورزش پایی میره

بله تا به اینجای مطلب دیدین و شنیدین که آرام جوینده به وسیله انتشار عکس و فیلم از خودش و بچهاش در کنار همسر مشهورش، شهرت پیدا کرد و تا به اینجای کار هم تونسته نیم میلیونی فالوور جذب کنه که خب خیلی زیاده اما انگاری اونقدری برای این زوج مهم بوده که حاضر شدن انقدر الفاظ رکیک بشنون، ولی فالووره رو بگیرن!

در ادامه ویدیویی کوتاه از باشگاه و ورزش خانوم خانوما رو مشاهده می کنید که خب به نوعی تولید محتوا محسوب میشه. البته که این روند در همه جای دنیا رواله و اشخاصی که شهرت دارند از روزمرگی و غذاهای لاکچری و لباسای نایس و خفن و ورزش کردن و عاشقانه با همسرشون و ... فیلم و عکس هایی به اشتراک میذارن تا هم حوصله کاربر سر نره و محتوایی گذاشته باشند و هم خودنمایی لازم شده باشه!

Capture

سپهر حیدری نمیزاره آب تو دل خانوم بچهاش تکون بخوره!

اصلا ممکنه شما بازیکن پرسپولیس و یا استقلال بوده باشید چه در گذشته و چه در حال حاضر، بعد مثل بنز حساب بانکیتون پر پول نباشه؟ من که فکر نمیکنم!

سپهر حیدری تونسته یکی از بهترین شرایط ها رو برای همسر و فرزندانش مهیا کنه که البته مهم ترین دلیلش عشقه به خونوادشه. سپهر خان حیدری عاشقانه آرام جوینده رو دوست داره و دائما در حال قربون صدقه رفتنه بچهاشه! آقای فوتبالیست سابق گهگاهی هم از اونها تصاویری منتشر میکنه که هر بار سر عکس خانومش که میرسه کلی الفاظ رکیک بارش میشه که اصلا جالب نیستند. ناگفته نمونه در اینکه برخی از کاربران همیشه در صحنه به شدت بی ادب هستند نیز شکی نیست اما اینکه سپهر خان نیز همیشه و همیشه سکوت کرده هم جای تعجب داره!!

ac-image-gq1648639326iY

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها