|

سیس و فِیس خیلی لوووکس گوهر خیراندیش که آقاش پیشش هیچه؛ خانم این استایلو مهمونیا میزننا!

gohar kheyrandish shayanews

گوهر خیراندیش بازیگر جذاب و پیشکسوت ایرانی می باشد که به شدت اهل قرتی بازیه و اینبار تصاویری از دوره ازدواج و جوانیش منتشر کرد.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- گوهر خیراندیش بازیگر جذاب و دوست داشتنی ایرانی می باشد که سالهاااست در این عرصه فعایلت دارد و از همون موقع ها که سن و سالی بسیار کم داشت و دختراش بچه بودن خانوم بازیگر تو این فضا فعالیت داشت و همچنان هم داره! گوهر خیراندیش مِن جله هنرمندانی می باشد که همیشه و همیشه خنده به لب مخاطب آورده و کمتر کاراکتری از این هنرمند دیده شده که جدی و اجتماعی بوده باشه بلکه بیشتر گوهر بانو رو در فیلم و سریال های طنز دیده ایم و نکته جالبشم اینجاست که همچنان انرژی قبلش رو داره و از و گوهر خیراندیش رو از صدتا دختر جَوون سرحال تر می بینیم.

اما حالا که از قدیم ندیمای خانوم بازیگر شروع کردیم پس بهتره ابتدا با تصویری از وی تو تایم اوایل ازدواجش مشاهده می کنید که در نوع خود باحاله ونشون میده گوهر خیراندیش چقدر تغییرات داشته.

Untitled

850516-Gahar-ir

2

گوهر خیراندیش و فازی که هیچ شبیه به همسناش نیست!

گوهر خیراندیش هم در سینما و هم تلویزیون و هم سریال های تلویزیونی به شدت سابقه پرباری داره  که خب تو همشونم یه مدل بازی داره و کلا هیچگاه منفی دیده نمیشه بلکه یا مثبته و یا خنده دار!

اما گوهر بانو در واقعیت نیز اینچنینه و وقتی میخواد تو مراسمات سینمایی شرکت کنه اصولا با طنز و جملات باحال حرفشو میزنه. گوهر خیراندیش حتی این آیتمشو تو ظاهرشم ایجاد میکنه و اغلب با استایل هایی دیده میشه که نشون میده خانوم خانوما تو چه فاز و نولی سیر میکنن و فازشونم اصلا شباهتی به هم سناشون نداره!

گوهر+خیراندیش

استایل لب دریایی گوهر خیراندیش تو مراسم سینمایی!

مثلا تصویر بالایی رو مشاهده کردین؟ دیدین که گوهر بانو در این مراسم سینمایی حتی از دختر خانومشم جَوونانه تر تریپ زده و در حالی که رنگ صورتی و شاد و دخترونه برای لباسش انتخاب داشته، طرح و مدل لباس رو هم دخترونه و حتی مدل شمال طور انتخاب کرده! شادی بگین یعنی چجی مال طور که خب باید بگیم دیدن مییریم شما و لب دریا و .... از این لباس ساحلیا و مانتو جلو باز می پوشیم؟ ظاهرا گوهر خانوم نیز مراسم سینمایی و ایستادن جلوی کلی عکاس و لنز دوربین رو لب دریا فرض کردن و در نهایت با این ظاهر، ظاهر شدن!

gohar-kheir-andish_www.hayatkhalvat_com

سکانس عجیب گوهر خیراندیش وقتی حوله به تنه!

گوهر خیراندیش گرچه این روزا کم کار و کمرنگه که خب به نظر میرسه اصلا در ایران نباشه، اما همچنان طرفداران خودش رو داره و پیج اینستاگرامیش نزدیک به 1.5 میلیون کاربر دنبال کننده خانوم خانوما هستند.

گوهر خیراندیش در فحه خود عکس و فیلم های بسیاری میذاره اما خب با توجه به سن و سالش دیگه اونقدرا هم حال و حوصله نداره که بخواد بره آتلیه و یا عکسای خیلی با کیفیت بگیره و در نتیجه هر آنچه که تو فضاهای مختلف سلفی و یا قدی میگیره ور میذاره به اشتراک. اما نکته ای که در پیچ خانوم بازیگر هست اینه که همه جوره همه چی منتشر میکنه و این سبکی نیست که فقط کاری باشه یا خشک و بی روح باشه و یا اصلا دائم مثل خودشیفته ها خودش رو نشون بده. مثلا مدتی پیش ویدیویی از سکانس حوله دارش! پست گذاشت که مربوط به پشت صحنه فیلمی که در آمریکا به نام "فصل قاصدک" میشد و با نظرات مختلف کاربران همراه شد!

بیوگرافی گوهر خیراندیش

گوهر خیراندیش در ۱ شهریور ۱۳۳۳ در شیراز متولد شد. از سال ۱۳۴۹ و در دوران دبیرستان فعالیت وی با گروه تئاتر در شیراز آغاز شد و در همین سال بود که با جمشید اسماعیل خانی آشنا شد که این آشنایی منجر به ازدواج این دو گشت که حاصل این ازدواج یک پسر و دو دختر به نام های امید، آزاده و آناهیتا بود.

گوهر خیراندیش

ازدواج تو سن یکم بعد بلوغ؟!

دو سال بعد از اولین تجربه بازیگری در سال 1351 وقتی 18 ساله بود با جمشید اسماعیل خانی 22 ساله در حالی که پدر مخالف و مادر موافق این وصلت بود ازدواج کرد.

خودش می گوید چون دبیرستان می رفتم و به لحاظ قوانین مدرسه برایم مشکل پیش می آمد وقتی عقد کردیم در شناسنامه ام قید نشد تا وقتی که دیپلم گرفتم. در نتیجه حاصل این زندگی یک پسر بنام «امید» و دو دختر بنام «آزاده» و «آناهیتا» شد.

گوهرخیرانئیش

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی