|

وقتی گوهر خیراندیش انقدر پوستشو کشیده که آسفالت شده؛ حوله به تن اون پشت مشتا چه میکنه!

gohar kheirandish shayanews

گوهر خیراندیش بازیگر مشهور و کاربلد ایرانی می باشد که تا به حال فیلم و سریال های بسیاری ازش دیدیم، اینبار با گریم شاخش مورد توجه قرار گرفت.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- گوهر خیراندیش بازیگر محبوب و باحال ایرانیه که سن و سالی بسیار بالا داره و چند سالی میشه که مدام نقش خانومای مامان بزرگ رو بهش میدن که البته میشه گفت از مامان بزرگای خیلی ژیگول و قرتی در این عرصه می باشد و اصلا استفاده از واژه باحال در ابتدای متن به همین دلیل بود که گوهر خیراندیش روحیه ای به شدت شیطون و شاداب داره که چون سالهاست در حوزه طنز هم فعالیت میکنه بانمک طور نیز هست! گوهر خیراندیش رو میشه مِن جمله هنرمدانی دونست که هنوزه که هنوزه با وجود یکسری رفتار های ناهنجار همچنان ابهت و جذابیت خودش رو داره و برای هم اهالی سینما و هم مخاطبین محبوبیت خودش رو حفظ کرده.

حالا اون حرکاتی که گفتیم گوهر بانو زده و ناهنجار بوده چیا بودن؟ میدونید که این روزا با بانوان کشف حجاب کرده در سینما برخورد میشه اما خب با این حال این حرکت اعتراضی برای این تایم بوده و قبلا اگه چهره ای میخواست دست به چنین کاری بزنه ابتدا خوش رو به بیرون از خاک ایران میرسوند و بعد وارد عمل میشد و دیگم برنمیگشت؛ اما گوهر خیراندیش در تایمی که اعتراضی وجود نداشت و بازیگران این مدلی هم در ایران جایی نداشتن، ایشون چند باری دست به کشف حجاب زد و کاملا با لباسی راحت و بی روسری تصویرش رو به اشتراک گذاشت! همین شد تا خیلی از مخاطبین برگاشون بریزه که یعنی چی؟ چه فرقی داره که گوهر خیراندیش اینجوری باشه و با بقیه برخورد شه؟ در ادامه ابتدا تصاویری از این هنرمند کشورمن رو مشاهده می کنید تا ادامه ماجرا.

celebrity_lifestyle3_1630954376 (1)

Untitled

ac-image-Jb1586415866v2

گریم های جذاب گوهر خیراندیش که فقط به گوهر سینما میاد

گوهر خیراندیش تو سینما و تلویزیون ایران تا به اینجای کار کلی سابقه دار شده و کارنامش ضخامتی زیاد داره از نقشای جورواجوری که مخاطب رو سرحال کرده. اما خیلی از بازیگران، به خصوص افاده ای های نوپا که دوست ندارن چندان به فیسشون دست خورده بشه و خب از اونجایی که کلی هزینه کردن و عمل جراحی و بوتاکس و ژل اینا خالی کردن تو چهره، خب دلشون نمیاد صورت زیبایی که ساختن رو با گریم های مختلف زیر سوال ببرن و به قولی زشت بشن!

البته که همه گریما زشت نیستن و خب بازیگر مود نظر باید شباهت زیادی به نقشی که میخواد ایفا کنه داشته باشه، به همین علت گاهی این گریم ها چهره بازیگر رو خیلی تغییر میده و خلاصه اینکه هر بازیگری اجازه گریمای مختلف رو بر روی چهرش نمیده! اما گوهر خیراندیش این مدلیه که تغییر رو دوست داره و در رابطه با این موضوع صحبت جالبی داشته!

gwhr_khyrndysh

مصاحبه ای با گوهر بانوی سینمای ایران: کلا بیشتر نقش های شما متفاوت و نامتعارف بوده؛ از همسر عامی و مهربان "دایره زنگی" گرفته تا جمیله گدای عجیب و غریب سریال "سفر سبز" و... که بخشی از دلیل این تفاوت هم به گریم های سنگینی برمی گردد که برخلاف بعضی از بازیگرها با رضایت به آن تن می دهید. به نظر می رسد با این انتخاب ها و البته گریم ها به نوعی قصد دارید سنت بازی در یک ژانر و شکل ثابت را برای بازیگری بشکنید؟

گوهر-خیراندیش

شما به بنده لطف دارید، ممنون از توجه و دقت شما. استادم جناب عبدالله اسکندری (چهره پرداز مطرح ایرانی) همیشه به من می گفتند تو از این که گریم را روی صورتت می پذیری ما را به شوق می آوری. این چالش بین من و گریمور، من و بازی، من و کارگردان، من و نقش و... را همیشه دوست داشتم.

2

وقتی گوهر خیراندیش حوله به تن میاد وسط سکانس!

گوهر خیراندیش در صفحه خود عکس و فیلم های بسیاری میذاره اما خب با توجه به سن و سالش دیگه اونقدرا هم حال و حوصله نداره که بخواد بره آتلیه و یا عکسای خیلی با کیفیت بگیره و در نتیجه هر آنچه که تو فضاهای مختلف سلفی و یا قدی میگیره رو میذاره به اشتراک. اما نکته ای که در پیچ خانوم بازیگر هست اینه که همه جوره همه چی منتشر میکنه و این سبکی نیست که فقط کاری باشه یا خشک و بی روح باشه و یا اصلا دائم مثل خودشیفته ها خودش رو نشون بده.

مثلا مدتی پیش ویدیویی از سکانس حوله دارش! پست گذاشت که مربوط به پشت صحنه فیلمی که در آمریکا به نام "فصل قاصدک" میشد و با نظرات مختلف کاربران همراه شد!

وقتی گوهر خیراندیش یه عالم خواهر برادر عجیب غریب داره!

گوهر خیراندیش در چهارراه مشیر در خیابان قاآنی شیراز به دنیا اومد، خانوم خانوما دو برادر بنام "خداخواست" و "حسین" و سه خواهر بنام "گلابتون" ، "رباب" و "مریم" داره که خب اسامیشون از نظر برخی مخاطبین عجیب غریب به نظر میاد. گوهر خیراندیش فرزند آخر خانواده می باشد و پدرش کشاورز اهل شهر اقلید شیراز و مادرش بعنوان «ماما» در بیمارستان مسیحیان شیراز کار می کرد.

110

بیوگرافی جالب گوهر خیراندیش

گوهر خیراندیش متولد 1 شهریور 1333 می باشد که فارغ التحصیل لیسانس بازیگری و کارگردانی از دانشگاه تهران سال 1369 و دکترای افتخاری از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سال 1379 می باشد.

ازدواج در 18 سالگی

دو سال بعد از اولین تجربه بازیگری در سال 1351 وقتی 18 ساله بود با جمشید اسماعیل خانی 22 ساله در حالی که پدر مخالف و مادر موافق این وصلت بود ازدواج کرد.

خودش می گوید چون دبیرستان می رفتم و به لحاظ قوانین مدرسه برایم مشکل پیش می آمد وقتی عقد کردیم در شناسنامه ام قید نشد تا وقتی که دیپلم گرفتم. در نتیجه حاصل این زندگی یک پسر بنام «امید» و دو دختر بنام «آزاده» و «آناهیتا» شد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی