|

گوهر خیراندیش جلو همه با دُخیش تریپ زد پَر پَر ریزون؛ چه واویلایی بوده با لباس عروسش!

gohar kheirandish shayanews

گوهر خیراندیش از بازیگرای مشهور ایرانیه که تصاویر کشف حجابیش کم بود حالا عکسش با لباس عروس هم منتشر شد و همرو شوکه کرد.

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- گوهر خیراندیش از بازیگرای مشهور و محبوب در میان هنرمندان سن و سال بالا هستش که تا به حال تونسته کارنامه کاری پر بار و جذابی هم برای خود بسازه که دست رنج تلاش خودشم بوده نه پارتی بازی های امروزه! حالا چرا اینو میگیم چون گوهر خیراندیش این روزا کمرنگ شده و خانوم بازیگر رو بیشتر در فضای مجازی می بینیم اما میشه گفت گوهر خیراندیش مِن جمله چهره هاییست که هم در سینما و هم شبکه خانگی و هم تلویزیون کلی فیلم و سریال داره که اغلب هم طنز بودند و خانوم بازیگر کاراکتری جذاب رو به تصویر کشیده.

گوهر خیراندیش میشه گفت از فعالان به شدت اکتیو در اینستاگرامه و اینطور که کاربران از این بانو شاکی هستند انگاری هر طرفی که به نفعش باشه همون سمته! گوهر خیراندیش فیلم و عکس های بسیاری به اشتراک میذاره که خب از خودش گرفته تا موارد دیگر بسیاری رو منتشر میکنه. اما اینبار تصویری از گوهر خیراندیش همراه با همسرش در سالهای دور دیده شد که خانوم بازیگر در لباس عروس هستند و با همسر خوشتیپشون این تصویر زیرخاکی رو خلق کردند. 

Untitled

گوهر خیراندیش کی انقدرررر چیتان پیتانی شد؟

گوهر خیراندیش کلا اینجوری که هرررر کار دلش بخواد میکنه چرا که اصلا سال گذشته خانوم بازیگر در خارج از کشور به طور کلی کشف حجاب گردند اما انگار از اونجایی که مشخص نیست ایشون دستشون به کجا بنده، به هیچ عنوان ممنوع التصویر نشدن که هیچ دو روز بعدم در کاری جدید ایفای نقش کرد!

گوهر خیراندیش در مجموع به شدت اهل زدن تیپ و استایل های غیر عادی و چیتان پیتان طوره که خب شاید هر خانومی در سینما حتی جَوون ها، از این دسته استایلارو نزنن. گوهر بانو که انرژی و سرحالیه عجیبی دارن مدتی پیش مثلا همراه با دخترشون آزاده برای اکران خصوصی به گونه ای تریپ زده بودن که ظاهرشون جدا از نامتعارفی، رو به شلختگی هم رفت چرا که مثلا چرا یک خانوم با سن و سال دهه سی باید در این حد یقه رو باز بزاره و شال رو جوری سر کنه که ازدو طرف سرگردون باشه؟!

اطوارای گوهر خیراندیش با دخترش واسه شهرت!

همونطور که در ویدیو بالایی مشاهده کردین دختره گوهر خیراندیش هم اومده بود و با حالتی که انگاری ایشون هم بازیگر و یا چهره ای مشهور هستند رفتار داشت! این روند ظاهرا داره عادی میشه چرا که خیلی از بازیگران هستند که برای اکران های خصوصی و مردمی همراه با همسر و یا فرزند و حتی خواهر برادرشون میان. همین میشه تا در طول زمان اون همراهه هم میشه یه پا چهره واسه خودش و برخی هم مانند همسر مهران غفوریان از این طریق حتی خودشونم میشن بلاگر و جذب فالوورشون میچسبه به سقف!

1601722717_Y7eT5

اینم کمی تا قسمتی از کامنتای کاربران در رابطه با استایل مادر و دختر

- خانوم تو آمریکا حجابش بیشتره

- مادر از دختر خوشگلتره

- من خانم خیراندیشو براشون خیلی احترام قائلم اما یک سوال دارم. ایشون الان گردن و قسمت پایینترشون مشخصه مشکلی نداره؟

- این چ لباسی پوشیده ترا خدا شنبه یکشنبه قشنگتر بود لباسی در خور سنش می پوشید.
 
-ماشالله خانوم خیر اندیش پیر شدن تو کارش نیست.

gohar-kheir-andish_www.hayatkhalvat_com

کشف حجاب علنی گوهر خیراندیش از قدیم ندیما که فک همرو چسبوند زمین!

البته این اولین باری نبود که گوهر خیراندیش با ظاهری این چنینی دیده میشه و خانوم بازیگر ظاهرا کلا در جریان استایل مناسب نیستن و هر بار نکته ای عجیب و عمیق باید در ایشون دیده بشه. مثلا تصویری دیگر از این مادر و دختر وجود داره که در ابتدای متن هم گفتیم به طور کامل کشف حجاب شدست! در ادامه عکس خارجی طور این خونواده رو در آمریکا مشاهده می کنید.

ناگفته نمونه در این روزهایی که کشف حجاب برای بازیگرای خانوم همچون اب خوردن شده انگاری دیگه دیدن چنین تصاویری دور از انتظار نیست اما برای وقتی که هنرمنی خانوم کم حجابیش مورد انتقاد قرار میگرفت و ایشون کلا روسری رو از سر برداشتن چیزی بهشون گفته نشد، اینه که مورد توجه و انتقاد کاربران و مخاطب قرار میگیره.

celebrity_lifestyle3_1630954376

بیوگرافی گوهر خیراندیش

گوهر خیراندیش در ۱ شهریور ۱۳۳۳ در شیراز متولد شد. از سال ۱۳۴۹ و در دوران دبیرستان فعالیت وی با گروه تئاتر در شیراز آغاز شد و در همین سال بود که با جمشید اسماعیل خانی آشنا شد که این آشنایی منجر به ازدواج این دو گشت که حاصل این ازدواج یک پسر و دو دختر به نام های امید، آزاده و آناهیتا بود.

گوهرخیراندیش

گوهرخیراندیش (1)

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی