|

وقتی تیپ زیبا کرمعلی تو کافه با همه فرقید؛ دامن مانتویی چه نشسته به فیزیک آسش

ziba karamali shayanews

زیبا کرمعلی بازیگر زیبای ایرانیه که این روزا تو کار و بارش دیده نمیشه اما در عوض اینستا به شدت مشغوله و تازگیام تصویری جالب و کافه ای گذاشت.

لینک کوتاه کپی شد
6

شایانیوز- زیبا کرمعلی رو احتمالا بشناسید اما اگر هم جوابتون خیر هستش، خب باید بگیم که اشکالی نداره چرا که برخی از بازیگران هستند که با اسم و رسمشون برای مخاطب ناشناسن اما وقتی پای چهره میاد وسط همه نظرات تغییر میکنه و اینجاست که میگن عهههه! این همون بازیگرست که تو فیلم و یا سریال فلانی بازی کرده بود! خب شاید خیلی عامیانه توضیح دادیم اما اگه واقعیت رو در نظر بگیریم می بینید که دقیقا مسئله همینه! زیبا کرمعلی مِن جمله هنرمندانی می باشد که با بازی در فیلم "لاتاری" به دنیای بازیگری شناسونده شد اما اوج شهرت خانوم خانوما جایی بود که در کنار نازنین بیاتی فیلم "دینامیت" این جذابه پرفروش رو بازی کرد و تمام! زیبا کرمعلی از لحاظ چهره ای کمی تا قسمتی شبیه به نازنین بیاتی هستش که خب کارگردانی دینامیت اومد و ارز همین فرصت استفاده کرد و این دو هنرمند رو در کار خود به عنوان دو خواهر قرار داد!

unknown_69426584_1360151354142470_6443296326938826078_n (1)

غرور عجیب زیبا کرمعلی وقتی هیشکیو حساب نمیکنه!

اما اگه بخوایم کلیت رو در نظر بگیریم باید بگیم که زیبا بانو به اندازه نازنین خانوم شیطنت نداره و روحیه ای ساده تره اما خب در کنار هم قرار دادن یک مثبت و یک منفی میتونه خوب از دراد که با حضور جذاب پژمان جمشیدی این کار تبدیل به پولسازترین فیلم سینما شد.

زیبا کرمعلی اما تازگیا کار جدیدی نداره و با همون سابقه کاری قبلیش در حال پز داده و جالب اینجاس که زیبا خانوم بعد از دینامیت خیلیم مغرور شده در حدی که مدتی پیش ویدیوی ازش منتشر شد و زیبا کرمعلی در جالب که وارد میشه و خانوم عکاس با ذوق و شوق میره سمت برای دست دادن و صحبت، اما زیبا کرمعلی خیلی بی تفاوت گذر میکنه و اگه نگاهی هم به فیس خانوم عکاس بی اندازید متوجه واکنشش میشین که ناراحت میشه که خب باید گفت چندان جالب نیستن یک بازیگر اینچنین خیلی زود خودش رو بالا ببره و به مردم عادی کم توجهی داشته باشه.

زیبایی که حتی شیطانم باشه باز فرشته دیده میشه!

اما زیبا کرمعلی رو میشه از بازیگرانی دونست که فیس به شدت ساده و معصومی داره جوری که شاید اصلا بهش نیاد شیطووون و یا منفی باشه و همنی میشه که خانوم خانوما حتی اگه بخواد گاها به کارش تنوع بده و مثبت نباشه، چندان به سیس و فیس و حتی لحنش نمیاد و اینجوریاست که حتی اگه چنین باشه هم باز مخاطب منتظره تا یخه جای کار زیبا رو به راه راست هدایت شده ببینه!

unknown_71833813_725557287946481_5665004422104215142_n

زیبا کرمعلی از نابغه بوده خبر نداشتیم! بابا رتبه خفنننن

زیبا کرمعلی شاید هنوز در بازیگری اونقدرا شر وشیطون و مووووفق نبوده باشه و مثلا همانند خانوم نازنین بیاتی اسم و رسم شاخی نداشته باشه اما در عوض خانوم خانوما در دبیرستان شهید ثانی کرج درس خونده و با معدل 19/95 دیپلم گرفت اما برای پیش دانشگاهی تغییر رشته داد و در هنرستان رشته هنر رو ادامه داد و در این رشته نیز معدل 19/76 کسب کرده!

حالا همه اینا به کنار زیبا کرمعلی از رتبه های تک رقمی کنکور بوده و با رتبه 8 در رشته هنر نشون داده میتونه تو هر موضوعی بهترین باشه!

چهره زیبا کرمعلی که با کلی دست کاری انسانی شده زیبااا

این روزا دیگه نچرال و ساده بودن یه موضوع عجیب به نظر میاد چرا که همه شدن این مدلی ساخت و پاخت! زیبا کرمعلی درست مثل خیلی از هم صنفاش رفته صورتش رو کوبیده و دوباره از نو ساخته. اولین مرحله برای اومدن به سینما میدونین که استعداد نیست و شما باید اولللل بینی خود را عمل کنید و بعد هم اگه جا داشت خود را شبیه به بازیگری خفن در سینما بسازید! اینجوری گیراییش بیشتره!!

چنین اتفاقی برای خانوم شادی مختاری بازیگر نقش صحرا در سریال شبکه خانگی جزیره هم افتاده بود که چهره وی شبیه به سحر قریشی بود و باز هم در نگاه اول مخاطب او را بدل قریشی خطاب نمود. اما واقعا چرا خانومای این دوره زمونه اول میرن میسازن بعد میان تا استعداد و تواناییشون سنجیده بشه؟

زیبا کرمعلی نیز چنین است اما از نکات جالب خانوم بازیگر اینه که انگاری اصلا نقشای خشن و منفی بهش نمیاد و همش تو فیلم منتظری تا یه جا مثبت شه! زیبا کرمعلی دارای فِیسی ساده و بی غل و غش هستش که باعث میشه هربار کاراکتری مثبت بهش بدن.

biography-of-ziba-Karamali-5

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    هیچ قشنگی نداره

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها