|

وقتی زیبا کرمعلی جهت خاص بازی رومیزی سرش کرده؛ با این مماخ نمره بیست کلاس خوشگلا شد!

ziba karamali shayanews

زیبا کرمعلی بازیگر خوش فیس دینامیت می باشد که دیگه فاز خاص بودن و شهرت خانومو فرا گرفته و استایل هایی نامعلوم میزنه!

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- زیبا کرمعلی از بازیگرای دوست داشتنی و مشهوریه که با بازی در کنار نازنین بیاتی در فیلم "دینامیت" حسابی مشهور شد اما قبل از اون هم زیبا کرمعلی ایفای نقش داشته و بریا اولین بار در فیلم "لاتاری" دیده شد که خب با وجود اینکه در این کار کاراکتر اصلی رو داشت اما از اون مدلا بود که اول فیلم میمیره و کل فیلم درمورد این یه نفره!! زیبا کرمعلی اما چند وقتی میشه که خبری ازش نیست و سکوت پیشه کرده!

البته که خانوم خانوما از بانوان جسوری هستند که کم کم داره غرور هم وجودشون رو میگیره و اینجور که مشخصه این شغل و عرصه ذاتش همینه که آدما رو به سرعت مغرور و البته خاص پسند میکنه! ناگفته نمونه که این خاص بودنه اینجوری نیست که مثلا زرف کلاسش رفته بالا، خیر. بلکه چون کمی تا قسمتی شهرت پیدا کردند دیگه تو استایل و رفتار خودشون رو متفاوت از مردن عادی می بینن که این چندان جااب نیست!

اما زیبا کرمعلی خب از اونجایی که شغلش میطلبه، عکس زیاد میگیره که در ادامه نمونه ای از آن را مشاهده می کنید و میرسیم به احساس خاص بودنه که ژستای مثلا حواسم نیستشون زیاد میشه!

ac-image-hL16518210189M

زیبا کرمعلی از تست خوشگلاسیون برای ورود به سینما نمره بیست گرفته!

زیبا کرمعلی درست مثل خیلی از هم صنفاش رفته صورتش رو کوبیده و دوباره از نو ساخته. اولین مرحله برای اومدن به سینما میدونین که استعداد نیست و شما باید اولللل بینی خود را عمل کنید و بعد هم اگه جا داشت خود را شبیه به بازیگری خفن در سینما بسازید! اینجوری گیراییش بیشتره!!

چنین اتفاقی برای خانوم شادی مختاری بازیگر نقش صحرا در سریال شبکه خانگی جزیره هم افتاده بود که چهره وی شبیه به سحر قریشی بود و باز هم در نگاه اول مخاطب او را بدل قریشی خطاب نمود. اما واقعا چرا خانومای این دوره زمونه اول میرن میسازن بعد میان تا استعداد و تواناییشون سنجیده بشه؟

karamali-ziba-photokade-com-2

زیبا کرمعلی نیز چنین است اما از نکات جالب خانوم بازیگر اینه که انگاری اصلا نقشای خشن و منفی بهش نمیاد و همش تو فیلم منتظری تا یه جا مثبت شه! زیبا کرمعلی دارای فِیسی ساده و بی غل و غش هستش که باعث میشه هربار کاراکتری مثبت بهش بدن.

beautiful-ziba-karamali-5

چهره بدون آرایش و رمانتیک بازیه دونفره!

این روزا بین بازیگران مخصوصا خانوما خیلی زیااااد ترند شده که یه حیوون خونگی دارن و در اغلب موارد هم گربه بزرگ میکنن در صورتی که قبلنا داشتن سگ با کلاس تر بود اما واقعا اینهمممه بازیگر خانوم که گربه دارن یکمی تعجب داره!

زیبا کرمعلی نیز از قافله عقب نمونده یه گربه پوکر فیس داره که ازش گهکاهی استوری میذاره. در ادامه هم گربه و رابطه عاشقانه این دو رو مشاهده می کنید و هم چهره بدون آرایش و زیبای خانوم بازیگر رو.

ac-image-ZT1635057606DY

بیوگرافی جالب زیبا کرمعلی، خانوم مُخیه واسه خودشا

زیبا کرمعلی متولد ۱۲ آذر ۱۳۷۵ و ساکن کرج است. او در کنکور سراسری رتبه ۸ کشور و ۲ منطقه را آورده بود، اولین تجربه سینمای زیبا در فیلم بود و ماجرای حضور زیبا در لاتاری مهدویان هم شندنی است.

در سال ۹۵ عوامل فیلم ماجرای نیمروز در یک همایش نقد و بررسی فیلم در دانشگاه هنرحضور پیدا می کنند که از این طریق با زیبا کرمعلی که عضو ادبی دانشگاه بوده آشنا می شوند.

محمدحسین مهدویان کارگردان فیلم نیمروز از خانوم کرمعلی برای فیلم جدیدش دعوت می کندبه این صورت او بعنوان بازیگر در فیلم لاتاری بدون هیچ تجربه ای بازی می کند.

زیبا+کرمعلی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها