|

فیس آرایشگر زیبا کرمعلی از اروپام اروپایی تره؛ کفشاش یکم دیگه بیاد بالا میرسه به یقش!

ziba karamali shayanews

زیبا کرمعلی بازیگر فیلم جذاب دینامیت می باشد که در لایف استایل واقعیش استایل هایی داره ترند و هنری، اما اینبار خانوم بازیگر با تیپش سوژه شد!

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- زیبا کرمعلی بازیگر خوش فیس سینما که هنوز پاش رو تو تلویزیون نزاشته، خیلی زود تند سریع وارد سینما شد. خب برخی از بازیگران هستند که به مانند لیندا کیانی ابتدا در جعبه جادویی چند باری سریال بازی میکنن و بعد از تلاش های بسیار وارد سینما میشن! اما بعضی هم مثل زیبا کرمعلی از همون ابتدا کار خود را با این پرده نقره ای آغاز میکنن و خب میشه گفت خوبم مشهور میشن. زیبا کرمعلی ابتدا با فیلم "لاتاری" دیده شد اما خب سبک نقشش ازونایی بود که نقش اصلیه ها، ولی همون اول داستان میمیره و کارش تموم میشه! اما سال گذشته زیبا کرمعلی با فیلم "دینامیت" ترکوند و خانوم بازیگر رو در کنار بازیگرانی همچون نازنین بیاتی و پژمان جمشیدی دیدیم. زیبا کرمعلی هنوز چندان کارنامه کاری پر باری نداره که باید با تلاش و پیشنهادات جذاب بتونه خودش رو بالا بکشه.

download (5)

وقتی آقای کراگردان زیادی باهوشه و زیباکرمعلی رو میذاره کنار نازی خانوم!

خب برخی از بازیگران هستند به مانند نازنین بیاتی که اولین بار وقتی برای مخاطب دیده میشن، انگار شبیه به کسی هستند! مثلا نازنین بانو وقتی "دربند" رو بازی کرد و شناخته شد، خیلی از مخاطبین بر این نظر بودند که از لحاظ چهره شباهت بسیار زیادی به ترانه علیدوستی داره اما به مرور زمان نازی خانوم جایگاه خودش رو پیدا کرد و حالا کمتر کسی پیدا میشه که بگه شبیه به ترانه هستش و یه جورایی چشم بیننده عادت کرده و از طرفی هم نازنین بیاتی دیگه اسم و رسم خاص خودش رو در این عرصه داره.

زیبا کرمعلی نیز اینچنین بود و وقتی لاتاری رو ایفای نقش کرد بسیاری از  نگاه ها سمتش این مدلی بود که خب همین گفته ها باعث شد تا کارگردان دینامیت بیاد و طی یک حرکت هوشمندانه این دو هنرمند رو کنار هم قرار بده به عنوان دو خواهر! که خب با توجه به زمینه شبیه به همشون و گریمی که داشتند خوووب شبیه به هم شدن، مثل دو تا خواهر!

زیبا+کرمعلی

زیبا کرمعلی ترندپوش جذابی که اینبار ظاهرش عجیب شد!

زیبا کرمعلی به مانتند خیلی از همکارنش به استایلش توجه خاصی داره که البته در اصل هم باید همینطور باشه چرا که یک بازیگر دو چیز براش اهمیت بالایی داره. یک استعداد و تواناییش که چند مرده حلاج باشه و دوم اینکه ظاهری مناسب داشته باشه و البته هنرمندانه!

واژه هنری بودن برای برخی مثل بهاره رهنما چندان خوب توصیف نشده چرا که این اشخاص میان آرتیست طور دیده بشن اما اونقدر عجیب میپوشن که در نهایت اجق وجق ظاهر میشن! اما زیبا کرمعلی این سبکی نیست و سعی داره تا در کنار ترند بودن، خوشتیپ نیز باشه که در ادامه نمونه ای از اونرو مشاهده می کنید.

download (6)

زیبا کرمعلی پوستش عین آینس، شفاااف!

خب همونطور که در تصاویر بالا مشاهده کردید زیبا کرمعلی اهل آرایش های غلیظ نیست و خب از اونجایی که عمل زیبایی داشته و پوست صلف و شفافی هم داره احتمالا به همین دلیل نیازی نمی بینه بخواد کیلو کیلو همانند خانومها لیندا کیانی و بهاره رهنما بتن ریزی کنه رو صورتش!

rominaparto_1662564524

زیبا کرمعلی تو فیسش گرد اروپا ریخته شده؟!

خب چهره زیبا خانوم کرمعلی رو دیدین؟ همانند اروپایی هم کک و مک هایی در چهره داره که خب ایرانی ها عموما ندارن. اما زیبا کرمعلی تو بیشتر عکساش کک و مک داره که خب دقیق مشخص نیست برای خودشه یا خیررر!

مثلا مدتی پیش هم تصویری از خانوم بازیگر منتشر شد که در کنار آرایشگر خود بودن و iردو خانوم دون دون های زیادی بر روی گونه و صورت دارن!

اگه سری به پیج زیبا کرمعلی بزنید متوجه خواهید شد که این بازیگر در برخی از تصاویر خود صاااف صاف و تو برخیشونم پره از کک!

Untitled+(1)

download (7)

زیبا کرمعلی و مامانی که از خودش کوچیکتره!

همونطور که اشاره شد زیبا خانوم کرمعلی که زیبایی خودشون با عمل جراحی به این مرحله رسیده اما در عوض مامانی دارن زیبااااا. جوانی مادر زیبا کرمعلی اونقدری بود که وقتی این دو خانوم در کنار هم جلوی لنز دوربینا رفتن حسابی همرو متعحب ساختن. البته که زیبا خانوم کرمعلی هم برای جوان موندن مامان جانشون جوابی دندون شکن به همه دادن که در نوع خودش جالب بود. خانوم بازیگر در این رابطه میگوید: مادر من متولد اواسط دهه پنجاهه. بابام خوبه، به همین دلیل مامانم جَوون مونده! من و نیما هم بچه‌های خوبی بودیم پیرش نکردیم....

Untitled+(1) (1)

کمی بیشتر با زیبا کرمعلی

زیبا کرمعلی متولد 14 آذر 1375 در کرج ، بازیگر و کارگردان فیلم کوتاه است. فارغ التحصیل لیسانس رشته سینما از دانشگاه هنر تهران می باشد که از 20 سالگی وارد سینما شد و با فیلم «لانتوری» توانست خود را اثبات کند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی