|

وقتی افسانه پاکرو با تهرون بای بای کرد و ترکیه رو بغل کرد؛ تریپای خانوم شد خوده جِم!

afsaneh pakroo shayanews

افسانه پاکرو بازیگر خوش فیس و البته سابقی می باشد که این روها در ترکیه به سر میبره و اینبار با استایل به شدت بازش مورد توجه قرار گرفت.

لینک کوتاه کپی شد
8

شایانیوز- افسانه پاکرو از بازیگرای جذاب و خوش فیس ایرانیه که این روزا دیگه اصلا نمیتونید خانوم بازیگر رو بر روی پرده نقره ای و یا در فیلم و سریال های تلویزیونی ببینید چرا که افسانه پاکرو خیلی وقته که از ایران و عرصه بازیگریش خداحافظی کرده به ترکیه سلام داده! افسانه پاکرو اتفاقا از بازیگرای با استعداد و پر طرفداری بود که اینجا در هر فیلم و سریالی که بازی داشت اون کار قطع به یقین میترکوند و کلی بیننده رو حذب خودش میکرد اما یهو دیدم ای دل غافل! افسانه خانومِ ما رفته اونور و سینمای خودش رو دیگه نمیدوسته!!

حالا چرا؟ چون افسانه پاکرو در این اعتقاده که سینمای ما فقط دخترای خوشگل و عمل کرده رو میپسنده و کارگردانان چنین اشخاصی رو جذب می کنن و به بقیه اهمیت چندانی نمیدن تا بتونن پروژه خودشون رو حسابی پررر فروش و یا پر بیننده کنند! افسانه پاکرو نیز خیلی بی سر و صدا در فیلم های ترکیه ای دیده شد که البته خط با رعایت خط قرمزا هیچ آثار و حواشی بدی از خود به جا نگذاشت و برخلاف بازیگرانی همچون ریحانه پارسا تنها به دنبال دیده شدن های ناجور نرفت!! اما خانوم خانوما تو انتشار عکس و فیلمم کم نذاشت و در حالی که تو صفحه اینستاگرامش تصاویری با ظواهر نامتعارف منتشر میکنه، هنوز دست به کشف حجاب زده و خودش رو این مدلی بولد میکنه. 

afsanehpakroo_1633541318_6

وقتی افسانه پاکرو فکر میکنه داره نون خوشگلیشو میخوره! حقمه؟؟!

افسانه پاکرو چهره نچرالی داره که البته با یه کارای ریز مثل فر کردن مژه هاش و یا لوازم آرایش ملیح چهرش رو زیبا تر میکنه اما در مجموع زیر تیغ جراحی نرفته! افسانه خانوم خب از اونجایی که چهره خوبی داره خیلی از کاربران ازش حسابی تعریف میکنن و به دلیلی تصاویری که میذاره بیشترم هندونه میدن زیر بغل که خب همین موارد باعث شده تا ایتن بازیگر دهه شصتی کمی تا قسمتی مغرور بشه!

وی مدت پیش در لایو وقتی که داشت در رابطه با سینمای ایران و زیبایی خانوماش صحبت میکرد یهو خودشیفتگیش اود میکنه و به اینکه تو نون قیافتو میخوری پاسخ میده: خیلی ها نون صداشون میخورن پس حقمه ...

 

یکسری از کاربران هم نظراتی جالب دادن که در ادامه نمونه هایی قابل انتشار از آن را مشاهده می کند.

Untitled (2)

اما افسانه پاکرو تو ترکیه چجوری محرم نامحرمو حل کرده؟!

اما همونطور که گفتیم افسانه پاکرو مدت هاست که به ترکیه مهاجرت کرده و در اون جا فعالیت سینمایی داره. اما مدتی پیش ویدیویی در پیج این بازیگر جوان توسط خودش منتشر شد که با نظرات مختلفی همراه بود. در این ویدیو کوتاه، دستی که به دست مرد میخورد بر روی صورت خانم بازیگر میاد و در این در حالیست که در کپشن افسانه پاکرو فیلم را مربوط به فیلم کوتاهش خطاب کرده!

دختر پادشاه اسپانیا عاشق شد افسانه پاکرو عاشق نشد!!

افسانه پاکرو به دلایلی که خودش میدونه و ما خب نداریم خب پیجش رو پرایوت کرده و برای دیدن تصاویر جذاب خانوم بازیگر ابتدا باید فالو کنید و همنیجوررری مجانی که نمیشه! البته که این حرکت یک سلبریتی معنی دیگری جز این نمیتونه داشته باشه چرا که چهره ای مشهور چه دلیلی داره پیجش رو قفل کنه جز اینکه کاربر برای دیدنش باید فالو کنه و بشه جذب فالوور!

4

کمی بیشتر با افسانه پاکرو

افسانه پاکرو متولد 11 اردیبهشت 1362 می باشد. وی فارغ التحصیل کارشناسی گرافیک (نقاشی) است، عاشق بازیگری  اما از شهرت بیزار است و بازیگری را فقط به خاطر اینکه بتواند نقش یک انسان متفاوت با خود را بازی کند دوست دارد. افسانه پاکرو یک خواهر بزرگتر به نام سعیده و یک برادر کوچکتر از خود دارد. وی با وجود اینکه سن کمی ندارد اما همچنان مجرد است.

افسانه-پاکرو-بازیگر-سینما

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها