|

افسانه پاکرو با فیگور مردونش چه قمیشی میاد؛ پاش رسید ترکیه خواستگار پیدا کرد جوندار!

afsaneh pakroo shayanews

افسانه پاکرو از بازیگرای خوش فیسیه که مدتیه در ترکیه زندگی میکنه اما همچنان سبک و مدل عکاسیش هم از لحاظ ژستی و هم استایلی شبیه به ایرانیاست.

لینک کوتاه کپی شد
4

شایانیوز- افسانه پاکرو رو میشه مِن جمله هنرمندان بسیار کم حاشیه ای دونست که خیلی طرفدار داره و اگه تو ایران میموند و نمیرفت و البته تلاش بیشتری برای سینما موندن میکرد، میتونست به راحتی از قطب های جذاب بازیگری بر روی پرده نقره ای باشد. اما شاید براتون سوال شه که مگه افسانه پاکرو کجاست؟!! افسانه بانو مدتی میشه که رفته ترکیه و به نوعی مهاجرت کرده اما هنوز کشف حجابی از این چهره مشهور کشورمون دیده نشده و خیلیم بی سر و صدا اونجا به فعالیت بازیگریش ادامه میده و حتی فیلم هایی هم بازی کرده. افسانه پاکرو بر این عقیدس که تو ایرانه ما سینما فقط دخترای خوشگل رو میخواد که خب میشه گفت دقیقا همینه و حرفش درسته و شاید اصلا به همین دلیل غیر حرفه ای بودنه هستش که افسانه پاکرو ترجیح داده تا دیگه توسینمای ایران فعالیتی نکنه، حتی اگه میتونست برسه اون بالا مالاها!

Untitled

افسانه پاکرو با ژست مردونش چه قمیشی میاد!

افسانه پاکرو اصولا اهل حاشیه سازی نیست اما اصلااا این مدلی هم نیست که خودش رو بولد نکنه و با روشای مختلف تلاش بر دیده شدن نداشته باشه. خانوم بازیگر مدتیه که پیجش رو به دلیلی نامعلوم پرایوت کرده و برای دیدن تصاویر خانوم خانوما ابتدا باید ایشون رو فالو کنید که خب این حرکت برای یک هنرمند که شهرت داره با اینهمه فالوور، چندان جالب به نظر نمیاد و شاید دلیلی جز جذب فالوور هم نداشته باشه!

افسانه پاکرو در صفحه اینستاگرام خود عکسای بسیار زیااادی از خودش منتشر میکنه و تیکه ویدیوهای بسیاری هم از خود به اشتراک میذاره که حسابی ناز داره و با کلی قمیش گرفته شده! 

اما افسانه خانوم مدتی پیش تصویری از خود به پست گذاشت که با تریپ ایرانی پسند بود و بافت جذبش مورد توجه قرار گرفت که به ژست مردونش خیلی نمیومد! 

afsaneh-2

فیس افسانه پاکرو رو دست پیکاسویی خدا نقاشی کرده!

با یکم گشت و گذار تو اینستا به راحتی میشه متوجه شد که افسانه پاکرو برخلاف خیلی از بازیگرای قدیمی و امروزی که بدجور زدن تو کار ژل و تزریق و زاویه سازی های اَجق وجق، ایشون خود خودشه و دوست هم نداره از این حالت تغییر خاصی بکنه. حتی به طور بسیار ویژه و البته عجیب و غریبی هیچ علاقه ای به میکاپ و چیتان پیتان نداره و با فیس خدادایش کافیه یکم فیس و افاده بیاد که کل اینستا رو رسما بندازه پشت قباله اش!

ee

افسانه پاکرو کم آرایش میکنه اما دقیق میدونه کجا چی بزنه

افسانه پاکرو همونطور که گفتیم معمولا کم آرایش میکنه؛ اما وقتی میکاپی رو چهرش دیده میشه دقیقا میدونه کجا چی بزنه تا مرکز توجهات بشه و حتی گاهی اوقات با ژستای اروتیک طورش و استایل نامتعارف اونرو بدتر میکنه.

مثلا مدتی پیش افسانه بانو تصاویری رو به اشتراک گذاشت که خب اینچنین بودند و هم مورد استقبال قرار گرفتن و هم کلی مورد انتقاد و تعجب!

Untitled (1)

افسانه پاکرو سن کمی نداره اما هنوز هم کسی رو لایق خودش نمیدونه!

افسانه پاکرو یکی دو سالی میشه که رفت و آمد و اقامتش در ترکیه زیاد شده و حتی خانوم بازیگر تو یک فیلم که محصول مشترک ایران و ترکیه هم هست حضور داشت. البته این ایفای نقش خالی از حاشیه نبود و شایعه شده بود که بعد از این فیلم یوسف چیم بازیگر مطرح ترک به افسانه خانوم پاکرو ابراز علاقه کرده. البته خود افسانه خانوم به تازگی در یک گفتگوی اینترنتی این ابراز علاقه رو به کل تکذیب کرد و گفت با یوسف فقط و فقط دوسته!

ناگفته نمونه ماجرای خواستگار و ازدواج افسانه خانوم پاکرو داستان زیاد داشته و یه مدت هر دوتا داداشی که سن شون به افسانه و آبجیش می خورد تو اینستاگرام خانوم پا پیش می زاشتن و از خانم تو دایرکت خواستگاری می کردند.

16531388-3605-b__5626

کمی بیشتر با افسانه پاکرو

افسانه پاکرو متولد 11 اردیبهشت 1362 می باشد. وی فارغ التحصیل کارشناسی گرافیک (نقاشی) است، عاشق بازیگری  اما از شهرت بیزار است و بازیگری را فقط به خاطر اینکه بتواند نقش یک انسان متفاوت با خود را بازی کند دوست دارد. افسانه پاکرو یک خواهر بزرگتر به نام سعیده و یک برادر کوچکتر از خود دارد. وی با وجود اینکه سن کمی ندارد اما همچنان مجرد است.

tasvirezendegi.ir2507

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها