|

افسانه پاکرو وقتی عاشق فیس ژیگولِ خودشه؛ خانوم فیگوراش اونور چه خریدار داره!

afsaneh pakroo shayanews

افسانه پاکرو جزو جذاب ترین بازیگران سینما و تلویزیون است که باوجود اینکه بسیار کم کار و گزیده است اما خیلی ها به شدت بهش علاقه دارند.

لینک کوتاه کپی شد
5

شایانیوز- افسانه پاکرو جزو خاص ترین بازیگران سینما و تلویزیون است خانوم بازیگر چهره بسیار جذابی داره و می تونست با اتکا به زیبایی تو سینما خیلی حضور پررنگ تری داشته باشه اما بنا به خواست خودش گزیده کار شد و از اون طرف مدی هم میشه که به ترکیه مهاجرت کرده و اون جا مشغول فیلم سازی و حتی بازیگری است. البته مهاجرت پاکرو مثل ریحانه پارسا و گلشیفته نیست که همه پل های پشت سرشون رو خراب کردن و دیگه هیچ شانسی برای برگشتنشون وجود نداره. در واقع یه جورایی میشه گفت افسانه خانوم بین ایران و ترکیه در رفت و آمده و حداقل چند ماهی از سال رو به ایران برمی گرده.

افسانه خانوم جزو اولین بازیگرانی بود که اومد تو یوتیوب هم برای خود صفحه زد و اونجا ویدیو و لایو منتشر می کرد. چندی پی خانوم پاکرو تو یه ویدیو در مورد پوست و زیبایی و اینکه چه مراقبت هایی انجام میده صحبت کرد و نکات جالبی گفت که بخش هایی از این ویدیو رو می تونید در ادامه ببینید.

افسانه خانوم پاکرو تو مراسم اونور آبی چه تیپی زده!

افسانه خانوم پاکرو گفتیم که از جذابای دو عالمه و خوب از وقتی هم رفته ترکیه یکم تو پوشش دستش بازتره و می تونه راحت اون چیزی رو که دوست داره رو بپوشه و یه جورایی جذابیتش دو چندان شده. خانوم چندی پیش تو یه ورکشاپ بازیگری با همکاری دانشگاه مدیپل و جشنواره بین المللی فیلم دوستی در دانشگاه مدیپل استانبول حضور داشت و برای اختتامیه اش نیز تصاویری در کنار بازیگران معروف ترکیه ای و البته چندتا کارگردان مطرح از جمله جناب مجید مجیدی منتشر کرد که تو بین اون ها جذابیت خانوم خیلی اومد تو چشم.

afsanehpakroo_1638808493_5afsanehpakroo_1638808493_1

afsanehpakroo_1638808493_4

افسانه پاکرو سلطان فیگورای جذاب

افسانه خانوم پاکرو چهره نچرالی داره که البته با یه کارای ریز مثل فر کردن مژه هاش و یا لوازم ارایش ملیح چهرش رو زیبا تر میکنه اما در مجموع زیر تیغ جراحی نرفته! افسانه خانوم خب از اونجایی که چهره خوبی داره خیل از کاربران ازش حسابی تعریف میکنن و به دلیلی تصاویری که میذاره بیشترم هندونه میدن زیر بغل که خب همین موارد باعث شده تا ایتن بازیگر دهه شصتی کمی تا قسمتی مغرور بشه!

مثلا مدتی پیش افسانه بانو تصاویری با ژستای جذاب از خودش به اشتراک گذاشت که خب اینچنین بودند و هم مورد استقبال قرار گرفتن و هم کلی مورد انتقاد و تعجب!

afsanehpakroo_1633541318_1

afsanehpakroo_1633541318_6

afsanehpakroo_1633541318_7

خواستگار ترکیه ای افسانه پاکرو واقعی یا....؟

گفتیم که افسانه خانوم پاکرو چند سالی میشه که رفته ترکیه و بیشتر ایام سال رو اونجا هستن و حتی خانوم بازیگر تو یک فیلم که محصول مشترک ایران و ترکیه هم هست حضور داشت که البته این ایفای نقش خالی از حاشیه نبود و شایعه شده بود که بعد از این فیلم یوسف چیم بازیگر مطرح ترک به افسانه خانوم پاکرو ابراز علاقه کرده. البته خود افسانه خانوم به تازگی در یک گفتگوی اینترنتی این ابراز علاقه رو به کل تکذیب کرد و گفت با یوسف فقط و فقط دوسته!

البته ماجرای خواستگار و ازدواج افسانه خانوم پاکرو داستان زیاد داشته و یه مدت هر دوتا داداشی که سن شون به افسانه و آبجیش می خورد تو اینستاگرام خانوم پا پیش می زاشتن و از خانم تو دایرکت خواستگاری می کردند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی