|

مریم سلطانی زده تو کار خوشگل کردن دُخیا خودشم شد آسِ همشون؛ یقه لباسش پرده خونه ماس!

maryam soltani shayanews

مریم سلطانی بازیگر بی حاشیه ای که این روزها مشغول شغل دوم می باشد، با انتشار تصاویری از خود خفن بود سالنش رو به رخ کشید!

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- مریم سلطانی بازیگر جذاب و باحال ایرانی که این روزا کم کار  شده تو کار و بارش اما تو اون یکی شغلش در عوض حسااابی داره میترکونه! حالا شاید بگین اصلا مریم سلطانی کیه و چرا میگین باحال؟ که خب در این رابطه باید گفت مریم بانو بازیگر سریال "سه در چهار" می باشد که میشه دختر بزرگه آقا رحمان. البته که این بازیگر جذاب کشورمون در سریال "باخانمان" نیز ایفای نقش داشته و تا به حال تونسته کارنامه کاری خوبی رو برای خودش بسازه اما شاید برخی از مخاطبین باشن که به دلیل بی حاشیه بودن وی خانوم خانومارو به اسم نشناسن!! مریم سطانی گفتیم شغلی دوم داره که البته همه بازیگرا شغل دوم دارن و هر کدوم تو راهی فعالن، البته هر کاری پولساز تر بهتر!!

آقایون بازیگر که بیشتر میرن سراغ بیزینس و طلافروشی و رستوران زدن و این حرف ها، خانوما اما بیشتر میرن به سراغ سالن های زیبایی و آرایشگاه زدن که خب باید گفت این خانوم بازیگر نیز چنین بود و از اونجایی که علاقه زیادی هم به آرایشگاه داشتن داشته، علاقش رو دنبال کرده و حالا صاحب سالنی بزرگ و شاخ می باشد. در ادامه ابتدا تصاویری که مریم سلطانی از خود در آخرین پست منتشر کرد رو مشاهده می کنید تا ادامه ماجرا.

download

download (1)

وقتی مریم سلطانی مفهوم آرتیست بودنو به بهاره رهنما نشون میده!

با دیدن تصاویر خانوم خانوما رو دیگه قطعا شناختین که کی و کدوم بازیگره. میرم سلطانی از بانوان اینستا بازی هستش که مثل بنننز عکس از خودش با فیسای مختلف منتشر میکنه. این بازیگر زن کشورمون همونجور که تو دو عکس بالایی هم مشخصه چهره ای آرایش کرده و صاف و صوف داره که خب وقتی صاحب شغل خوشگلاسیون باشی همینه دیگه!

البته که هستن چهره هایی همانند بهاره رهنما که شغل دومشون پررر پوله ولی از چه راهی؟ از راه تبلیغات که خب این روزا دیگه هر کی دوزار فالوور داره تبلیغات میگیره و پول در میاره اما نکته اینجاست که بهاره خانوم درست درمونم معرفی نداره و از شیر مرغ گرفته تا جون آدمیزاد رو تبلیغ داره با مبلغی بسیار بالا دریافتی!!

اما مریم سلطانی خودش رو از جنجالات به دور نگه داشته و از راهی شخصیت دار راهش رو ادامه میده که خب میشه گفت اینه معنیه هنرمند بودن نه چهره ای که بالاتر مثال زدیم با یه دنیا حاشیه!

download (2)

biography-maryam-soltani-pendarmovie-com-23

مریم سلطانی شده خرم سلطان با این آرایشای نازدارش!

خب شاید شما هم با دیدن تصویری بالایی حسابی تعجب کرده باشید اما بهتره بگیم که این روزا دیگه خانومای بازیگر حسابی رفتن تو کار آرایش و استایل و خلاصه که دارن میتازونن! اونایی هم که همانند خانوم فریبا نادری و یا مهسا طهماسبی کمتر تو این دو مورد دیده میشن با انتشار تصاویر همسر و فرزندشون بالاخره جلب توجهی می کنند!

جوری که انگاری آسمانه خدا باز شده و تنها همسران این عزیزان افتادن زمین و بقیه شوشو دارن دیو دوسَر!!

حالا برای آشنایی بیشتر با مریم شلطانی در ادامه تصاویر بیشتری از خانوم خانوما مشاهده می کنید اما اگه تنها یه سر به پیج این بازیگر کشورمون بزنید متوجه خواهد شد که اصلا ایشون انگاری ابتدا آرایش بودند و بعد دست و پا دراودند.

Untitled

کمی بیشتر با مریم سلطانی

مریم سلطانی متولد 6 بهمن 1353 در تهران، فارغ التحصیل لیسانس رشته مدیریت می باشد که از 26 سالگی جلوری دوربین رفت و حالا با کم کاری چندین شعبه سالن زیبایی و آرایشی تاسیس کرده است.

مریم سلطانی در این باره میگوید: منم مثل اکثر خانوم ها به آرایش علاقمند بودم به همین خاطر از یک جایی دلم میخواست بصورت حرفه ای کار آرایشگری بپردازم چرا که استعداد و انگیزه کافی را داشتم.

به همین دلیل تردیدها را کنار گذاشتم و وارد این حوزه شدم.

download (3)

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها