|

مریم سلطانی بازیگر ساده باخانمان همدست خداس تو خوووشگل سازی فیس؛ تم تولدش چه اوفداره!

maryam soltani shayanews

مریم سلطانی بازیگر سریال سه در چهار می باشد که حالا دیگه بیخیال این عرصه شده و در فعالیت دیگری که داره به شدت هم خوشگل شده و هم پر درآمد!

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- مریم سلطانی بازیکر شناخته شده ای هستش که شاید چندان با اسم و رسمش شهرت نداشته باشه اما فیسش کاملا برای مخاطب آشناست چرا که خانوم بازیگر ابتدا با بای در سریال "سه در چهار" معروف شد و بعد هم با ایفای نقش در "باخانمان". مریم سلطانی اما انگاری دیگه چندان قصد ادامه بازیگری رو نداره و حالا بیشتر در شغل دومش فعاله که خب خوووب شغلیم انتخاب کرده چرا که این روزا بانوان ایرانی حاظرن حتی قرض کنن اما خوشگل باشن و به هر نحوی که شده خودشون رو به سالن های زیبایی میرسونن. مریم سلطانی نیز خیلی ساله که سالنی بزرگ زده با انوع و اقسام خدمات برای خانوما که خب درآمدی بسیار بالا و قابل توجه داره.

مریم سلطانی اون موقع ها تو سریال سه در چهار قد و اندامی لاغر و کوتاه داشت اما حالا این بانوی بازیگر کشورمون بسیار تو پر شدن که خب بیشتر هم از بالاتنشون عکس میذارن! بعضیا هستن که کلا دوست دارن تا قدی و استایلی عکس بگیرن اما بعضیا هم هستند به مانند مریم سلطانی که قفلیشون رو قسمت هایی خاصه تا بیشتر چهره و گیسوان خود را به نمایش بذارن. مثلا در ادامه نمونه هایی از موارد گفته شده مشاهده می کنید که خب مدیییر سالن خوشگلاسیون بود از سر و روی خانوم خانوما داره میریزه.

cover-1x1

168443591647322092 (1)

Untitled+(4)

وقتی مریم سلطانی پیجش شده مجله مد و زیبایی!

مریم سلطانی همانند خیلی از همکاراش عمل زیبایی داشته و این چهره فیس نچرالش نیست! خانوم خانومارو اگه سری به پیجش بزنید به خوبی متوجه خواهید شد که علاقه خاصی به عکس قدی ندارن و کلا صفحه اینستاگرامشون انگار تبدیل به مجله ای از مریم شده که از نیم تنه بالا عکس گرفته و شبیه به همم هستن و تنها با تغییر زوایا تند تند عکس میگیره و میذاره! خب آخه چرا!!

مریم سلطانی اهل میکاپ های خیلی غلیظ مثل مثلا خانوم بهاره رهنما نیست اما خب دستی هم بر آتش داره و علاقمنده که زیباتر دیده بشه. این بازیگر دهه پنجاهی خیلی وقته که ایفای نقش نداشته و به نسبت قبل افزایش وزن قابل توجهی داشته است!

Untitled

مریم سلطانی با آقای بازیگر چه راااحته!

مریم سلطانی از بازیگرای خیلی کم حاشیه هستش که البته طرفدارای زیادی داره و به نسبت کم کار شدنش در این چند سال اخیر خب 363 هزار دنبال کننده تعداد کمی نیست! اگه بخوایم از جدیدترین حواشی خانوم خانوما نام ببریم میتونیم بگیم مریم سلطانی درست بعد از تغییر جنسیت دادن شهره سلطانی که حالا مازیاد سلطانی هستن، تصویری بسیار نزدیک با ایشون گرفتن که خب با نظرات مختلف کاربران همراه بود که چرا بعد از اینکه ایشون آقا شدند انقدر تو آغوش عکس میگیرین! این دو بازیگر در سه در چهار همبزی بودند و مازیار خان نقش خاله ایشون رو بازی میکرد.

Untitled (1)

سوال خیلی از کاربران این بود که چرا واقعا تا قبل از تغییر جنسیت این بازیگر چنین عکس هایی با این شدت نزدیکی و چلوندن دیده نمیشد و حالا خانومای بازیگر بعد از اینکه شهره تبدیل به مازیار شد چنین همکار دوست شدند؟!

البته که ناگفته نمونه بعد از مدتی که چنین عکس هایی از مازیار خان لرستانی زیاد شد، به این بازیگر تذکر داده شد و ایشون هم جهت اصلاح این کارشون واقعا دیگه چنین نکردند!

مریم+سلطانی

کمی بیشتر با مریم سلطانی؛ دلیل خانوم بازیگر برای جوین شدن به نیو شغل!

مریم سلطانی متولد 6 بهمن 1353 در تهران، فارغ التحصیل لیسانس رشته مدیریت می باشد که از 26 سالگی جلوری دوربین رفت و حالا با کم کاری چندین شعبه سالن زیبایی و آرایشی تاسیس کرده است.

مریم سلطانی در این باره میگوید: منم مثل اکثر خانوم ها به آرایش علاقمند بودم به همین خاطر از یک جایی دلم میخواست بصورت حرفه ای کار آرایشگری بپردازم چرا که استعداد و انگیزه کافی را داشتم.

به همین دلیل تردیدها را کنار گذاشتم و وارد این حوزه شدم.

مریم-سلطانی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها