|

دک و پُز نایس "مریم سلطانی" با آرایش طلاکوب شدش؛ بعد سه در چهار خفففن شده بیا و ببین!

maryam soltani shayanews

مریم سلطانی از بازیگرای جذابیه که تو سریالا بهش نمیومد ولی دارند چند شعبه سالن آرایشی هستش و تصاویر بسیاری هم از خود چیتان شده منتشر میکنه.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- خب خیلی از بازیگران کشورمون هستند که یکراست رفتن سینما و همچنان هم اونجا دارن میتازونن و بازی میکنن همچون نازنین خانوم بیاتی. اما برخی از بازیگرامونم هستند همچون مرجانه گلچین که با کاراکتر هایی که در تلویزیون و سریال های تلویزیونی ازشون دیدیم، شناختیمشون و باهاشونم خاطره داریم. البته که خیلی از بازیگرای جعبه جادو هم هستند که به سینما راه پیدا کردند اما باز هم چشم مخاطب تو تلویزیون به دنبالشون میگرده! مریم سلطانی از جمله هنرمندانی بود که همیشه تو سریال های تلویزیونی دیدیمش. مریم سلطانی شاید چندان با اسم مشهور نباشه اما قطعا سریال "سه در چهار" رو به یاد دارید که یه شونصد باری هم از شبکه آی فیلم پخش شد و مریم سلطانی نقش خواهر علی صادقی رو داشت.

مریم سلطانی با فیس و چهره کاملا معروفه و در سریال باخانمان نیز ایفای نقش داشته. خانوم خانوما اما با این وجود چندان پررر رنگ نیستن و کم کم در این عرصه کمرنگ شدن! حالا شاید فکر کنید ایشون بیکار شدن و به خانه داری میپردازن و از کار کردن خسته هستند، اما خییییر! مریم سلطانی همانند بسیاری از همکارانش زد تو کاری جدید و پررر پول و حالا شرایط بسیار مرفه خوبیم داره. مریم خانوم در حال حاضر دارنده سالن زیبایی می باشد که خیلی هم علاقمند به انتشار تصاویر جذاب از خود دارند. در ادامه جدید ترین اونهارو مشاهده می کنید.

Untitled

Untitled

حواشی ناجور مریم سلطانی با بازیگر آقا!

مریم سلطانی از بازیگرای خیلی کم حاشیه هستش که البته طرفدارای زیادی داره و به نسبت کم کار شدنش در این چند سال اخیر خب 363 هزار دنبال کننده تعداد کمی نیست! اگه بخوایم از جدیدترین حواشی خانوم خانوما نام ببریم میتونیم بگیم مریم سلطانی درست بعد از تغییر جنسیت دادن شهره سلطانی که حالا مازیاد سلطانی هستن، تصویری بسیار نزدیک با ایشون گرفتن که خب با نظرات مختلف کاربران همراه بود که چرا بعد از اینکه ایشون آقا شدند انقدر تو آغوش عکس میگیرین! این دو بازیگر در سه در چهار همبزی بودند و مازیار خان نقش خاله ایشون رو بازی میکرد.

Untitled (1)

سوال خیلی از کاربران این بود که چرا واقعا تا قبل از تغییر جنسیت این بازیگر چنین عکس هایی با این شدت نزدیکی و چلوندن دیده نمیشد و حالا خانومای بازیگر بعد از اینکه شهره تبدیل به مازیار شد چنین همکار دوست شدند؟!

البته که ناگفته نمونه بعد از مدتی که چنین عکس هایی از مازیار خان لرستانی زیاد شد، به این بازیگر تذکر داده شد و ایشون هم جهت اصلاح این کارشون واقعا دیگه چنین نکردند!

Untitled

وقتی مریم سلطانی انگاری اصلا پا نداره!

مریم سلطانی از اون دسته خانومایی هستش که اهل پوش های عجیب و میکاپ های غریب نیست و در تعادل حرکت میتکنه.

مریم سلطانی اما همانند خیلی از همکاراش عمل زیبایی داشته و این چهره فیس نچرالش نیست! خانوم خانومارو اگه سری به پیجش بزنید به خوبی متوجه خواهید شد که علاقه خاصی به عکس قدی ندارن و کلا صفحه اینستاگرامشون انگار تبدیل به مجله ای از مریم شده که از نیم تنه بالا عکس گرفته و شبیه به همم هستن و تنها با تغییر زوایا تند تند عکس میگیره و میذاره! خب آخه چرا!!

Untitled

 

مریم سلطانی از هنرمندان مایه داری می باشد که همانند خانوم بهاره رهنما اهل جار زدن نیست و کارش رو میکنه. این روزا هم که خانومای بازیگر همچون نفیسه روشن تا خسته میشن میزنن تو کار سالن های آرایشی حتی اگه خودشونم بلد نباشن آرایش کنن!! اما بالاتر گفته بودیم مریم سلطانی رفت دنبال علاقش و سالن زیبایی زد اما از طرفی خودش چندان آرایش های غلیظ نداره. حالا چرا؟

شاید برای خیلی ها جالب باشد اما خودم برخلاف حرفه آرایشگری که در آن مشغولم ، طرفدار سادگی هستم و اصلا آرایش های عجیب و غریب را نمی پسندم.

ناگفته نمونه مریم سلطانی به گفته خود از وقتی سالن خود را تاسیس کرده این فضا شده پاتوق خیلی از بازیگرای خانوم و اینجوری مریم سلطانی نیز با دوری از بازیگری احساس دلتنگی هم نمیکنه. در ادامه سالن لوکس و تبلیغات مریم سلطانی در شهر رو مشاهده می کنید.

بیوگرافی مریم سلطانی

مریم سلطانی متولد 6 بهمن 1353 در تهران، فارغ التحصیل لیسانس رشته مدیریت می باشد که از 26 سالگی جلوری دوربین رفت و حالا با کم کاری چندین شعبه سالن زیبایی و آرایشی تاسیس کرده است.

مریم سلطانی در این باره میگوید: منم مثل اکثر خانوم ها به آرایش علاقمند بودم به همین خاطر از یک جایی دلم میخواست بصورت حرفه ای کار آرایشگری بپردازم چرا که استعداد و انگیزه کافی را داشتم.

به همین دلیل تردیدها را کنار گذاشتم و وارد این حوزه شدم.

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها