|

مریم سلطانی بازیگر ساده باخانمان با تیپ توپش چه خرم سلطانی شده؛ خانم تور پوشیه راحت!

maryam soltani shayanews

مریم سلطانی بازیگر سریال سه در چهار که اینروزا شده خانوم مدیر سالن زیبایی، با انتشار تصویری از خود با مانتو توری سوژه شد.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- این روزا انقدر بازیگرای خانوم و جَووون تو سینما و شبکه خانگی زیاد شدن که دیگه اون قدیم ندیمیا رفتن کنار و یا تو شغل دومشون فعالن و بیخیال بازیگری شدن! مثلا یکیش مریم سلطانی بازیگر سریال "باخانمان" و یه "سه در چهار" که این روزا حسابی سنش رفته بالا و حالا دیگه خانوم خانوما باید کاراکترای میانسال رو ایفا کنه نه دختر مختر! مریم سلطانی در سه در چهار دختر بزرگه آقا رحمان و طلا خانوم بودش که خیلیم جیغ جیغ میکرد اما جالبه بدونید خانوم بازیگر در واقعیت اینچنین نیست و اینطور که نشون میده شخصیت آرومی داره.

خب گفتیم که خیلیا زدن تو شغل دومشون! مثلا مریم بانو صاحب سالن زیبایی بزرگ و خفنی هستند که خیلی هم درآمد داره و تا به حال میزان بسیاری از بازیگرای خانو بوده. مریم سلطانی در اینستاگرام نیز اکتیوه و تا به اینجا تصاویر بسیاااار زیادی از خود منتشر کرده اما از بدیاشم اینه که انگاری ففط عاشق بالا تنشه چرا که 90 درصد عکساش این مدلیه و کمتر به عکس قدی علاقمنده!

مثلا در ادامه نمونه ای از کافه گردی خانوم بازیگر رو مشاهده می کنید که مانتو توریش صدای کاربرن همیشه در صحنه رو درآورد. البته که فکر نکنید فقط مریم سلطان این مدلیه و مثلا میترا رفیع هم دقیقا به همین شکله و این سبک چهره ها بیشتر میخوان تا چهرشون رو نشون بدن تا استایل!

soltanimaryam-photokade-com-4

مریم سلطانی چه بغل تو بغلی داره با آقای بازیگر!

مریم سلطانی از بازیگرای خیلی کم حاشیه هستش که البته طرفدارای زیادی داره و به نسبت کم کار شدنش در این چند سال اخیر خب 363 هزار دنبال کننده تعداد کمی نیست! اگه بخوایم از جدیدترین حواشی خانوم خانوما نام ببریم میتونیم بگیم مریم سلطانی درست بعد از تغییر جنسیت دادن شهره سلطانی که حالا مازیاد سلطانی هستن، تصویری بسیار نزدیک با ایشون گرفتن که خب با نظرات مختلف کاربران همراه بود که چرا بعد از اینکه ایشون آقا شدند انقدر تو آغوش عکس میگیرین! این دو بازیگر در سه در چهار همبزی بودند و مازیار خان نقش خاله ایشون رو بازی میکرد.

سوال خیلی از کاربران این بود که چرا واقعا تا قبل از تغییر جنسیت این بازیگر چنین عکس هایی با این شدت نزدیکی و چلوندن دیده نمیشد و حالا خانومای بازیگر بعد از اینکه شهره تبدیل به مازیار شد چنین همکار دوست شدند؟!

البته که ناگفته نمونه بعد از مدتی که چنین عکس هایی از مازیار خان لرستانی زیاد شد، به این بازیگر تذکر داده شد و ایشون هم جهت اصلاح این کارشون واقعا دیگه چنین نکردند!

Untitled+(1)

مریم سلطانی زد تو این کارررر که بازیگریو طلاق داد دیگه!!

اما اون کار پر درآمدی که در ابتدای مطلب گفتیم چی بود؟ مریم سلطانی از هنرمندان مایه داری می باشد که همانند خانوم بهاره رهنما اهل جار زدن نیست و کارش رو میکنه. این روزا هم که خانومای بازیگر همچون نفیسه روشن تا خسته میشن میزنن تو کار سالن های آرایشی حتی اگه خودشونم بلد نباشن آرایش کنن!! اما بالاتر گفته بودیم مریم سلطانی رفت دنبال علاقش و سالن زیبایی زد اما از طرفی خودش چندان آرایش های غلیظ نداره. حالا چرا؟ 

خودش میگه: شاید برای خیلی ها جالب باشد اما خودم برخلاف حرفه آرایشگری که در آن مشغولم ، طرفدار سادگی هستم و اصلا آرایش های عجیب و غریب را نمی پسندم.

unknown_305375061_123709687098148_6011660586397894054_n

ناگفته نمونه مریم سلطانی به گفته خود از وقتی سالن خود را تاسیس کرده این فضا شده پاتوق خیلی از بازیگرای خانوم و اینجوری مریم سلطانی نیز با دوری از بازیگری احساس دلتنگی هم نمیکنه. در ادامه سالن لوکس و تبلیغات مریم سلطانی در شهر رو مشاهده می کنید.

بیوگرافی مریم سلطانی

مریم سلطانی متولد 6 بهمن 1353 در تهران، فارغ التحصیل لیسانس رشته مدیریت می باشد که از 26 سالگی جلوری دوربین رفت و حالا با کم کاری چندین شعبه سالن زیبایی و آرایشی تاسیس کرده است.

مریم سلطانی در این باره میگوید: منم مثل اکثر خانوم ها به آرایش علاقمند بودم به همین خاطر از یک جایی دلم میخواست بصورت حرفه ای کار آرایشگری بپردازم چرا که استعداد و انگیزه کافی را داشتم.

به همین دلیل تردیدها را کنار گذاشتم و وارد این حوزه شدم.

خانوم بازیگر همه چی تموم

او در ورزش های شنا و بدن سازی فعالیت دارد و این ورزش ها را به صورت حرفه ای دنبال می کند. او همچنین به نواختن پیانو نیز علاقمند است و می گوید موسیقی نیز باید جزء زندگی یک هنرمند باشد.

وضعیت تاهل مریم سلطانی

مریم سلطانی تاکنون ازدواج نکرده و مجرد می باشد.

maryam-soltani-bio-02

233706_881

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها