|

زیبا کرمعلی با سیزده ها عمل شده این و رفقاش بازم حوری بهشتین؛ جادو میکنن با شعلشون!

ziba karamali shayanews

زیبا کرمعلی از بازیگرای محبوبیه که با دینامیت کلی مشهور شد و حالا پشت بند هم عکس میذاره اما اینبار با دوست جونیاش توجه همرو جلب کرد.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- تو دهه نود مثل سیل دختر به عرصه بازیگری اضافه شد و حالا کلی چهره جدید هستند که تنها با یه بازی مشهور شدن چرا که کارشون رو از سینما و یا شبکه خانگی شروع کردن و این روند اونهارو خیلی سریع تر همانند میگ میگ به اون بالا مالاها رسوند! یکی از این هنرمندا خانوم زیبا کرمعلی می باشد که دیگه اون مرز شهرت رو رد کرده و حالا برای خودش اسم و رسم خاصی داره! زیبا کرمعلی ابتدا کار خود را با بازی در فیلم "لاتاری" شروع کرد و با "دینامیت" هم بهش شعله داد.

این بازیگر جوان اولش با چهرش همرو متعجب کرد چرا که از نظر کاربران و مخاطبینی که لاتاری رو دیده بودند شباهت زیادی به نازنین بیاتی داشت به همین علت خیلیا بر این نظر بودند که این چهره جدید میخواد خودشو بدل نازنین جا بزنه و این مدلی دیده بشه اما بعد که کم کم گذشت و چشم ها به فیس ایشون عادت کرد دیگه اون نگاه وجود نداره اما همچنان شباهته هست و کارگردان دینامیت هم با یه انتخاب هوشمندانه این دو بازیگر رو در کنار هم قرار داد، البته به عنوان خواهر!

از کار و بار که بگذریم و برسیم به خود خانوم خانوما باید بگیم که ایشون تصاویر بسیاری از خود در فضای مجازی منتشر کرده و یا اجازه داده ازش عکاسی کنند اما در ادامه تصویری رو از وی مشاهده می کنید که با دوستاشون هستند و جمعشون جمعه!

unknown_305007886_792065661981570_7244970331643976008_n

زیبا کرمعلی انگاری بدجور تو کار ساخت و پاخت بوده!

زیبا کرمعلی درست مثل خیلی از هم صنفاش رفته صورتش رو کوبیده و دوباره از نو ساخته. اولین مرحله برای اومدن به سینما میدونین که استعداد نیست و شما باید اولللل بینی خود را عمل کنید و بعد هم اگه جا داشت خود را شبیه به بازیگری خفن در سینما بسازید! اینجوری گیراییش بیشتره!!

چنین اتفاقی برای خانوم شادی مختاری بازیگر نقش صحرا در سریال شبکه خانگی جزیره هم افتاده بود که چهره وی شبیه به سحر قریشی بود و باز هم در نگاه اول مخاطب او را بدل قریشی خطاب نمود. اما واقعا چرا خانومای این دوره زمونه اول میرن میسازن بعد میان تا استعداد و تواناییشون سنجیده بشه؟

زیبا کرمعلی نیز چنین است اما از نکات جالب خانوم بازیگر اینه که انگاری اصلا نقشای خشن و منفی بهش نمیاد و همش تو فیلم منتظری تا یه جا مثبت شه! زیبا کرمعلی دارای فِیسی ساده و بی غل و غش هستش که باعث میشه هربار کاراکتری مثبت بهش بدن.

d8b2db8cd8a8d8a7-daa9d8b1d985d8b9d984db8cd89b-d8a8db8cd988daafd8b1d8a7d981db8c-d988-d8b9daa9d8b3-d987d8a7db8c-d8b2db8cd8a8d8a7-daa9d8b1_62ac98624d3ab

زیبا کرمعلی هم با این فیس و افاده ها رفت قاطی مرغا!

اما مواردی که گفته شد تنها قسمتی از وجودیت زیبا کرمعلی می باشد در عوض خانوم بازیگر این روزا انگاری غرورم درونش ایجاد شده و حالا نگاهی از بالا به پایین داره، اونم تنها برای دو کار در کارنامه کاری!

خب گفتیم که زیبا خانوم کرمعلی کمی تا قسمتی غرور وجودشون رو گرفته. مثلا مدتی پیش زیبا کرمعلی برای یکی از مراسمات سینمایی حضور داشت و خب طبق روال برای عکاسی میخواست حاضر بشه اما نکته ای که وجحود داشت این بود که خانوم خانوما در مقابل با خانوم عکاسی که سمتشون میره به شدت بی توجهی نشون میدن و در عوض برای کسایی که میخوان، خیلی خوش اخلاق میشن!

انگاری هرکی میره تو قاب حالا چه تلویزیون و چه سینما، یادش میره خودشون تا همین دو روز پیش از مردم بود!

زیبا کرمعلی مامان داره از خودش کوچیکتر!

همونطور که اشاره شد زیبا خانوم کرمعلی که زیبایی خودشون با عمل جراحی به این مرحله رسیده اما در عوض مامانی دارن زیبااااا.

جوانی مادر زیبا کرمعلی اونقدری بود که وقتی این دو خانوم در کنار هم جلوی لنز دوربینا رفتن حسابی همرو متعحب ساختن. البته که زیبا خانوم کرمعلی هم برای جوان موندن مامان جانشون جوابی دندون شکن به همه دادن که در نوع خودش جالب بود. خانوم بازیگر در این رابطه میگوید:

مادر من متولد اواسط دهه پنجاهه. بابام خوبه، به همین دلیل مامانم جَوون مونده! من و نیما هم بچه‌های خوبی بودیم پیرش نکردیم....

Untitled (1)

بیوگرافی زیبا خانوم کرمعلی 

زیبا کرمعلی متولد 14 آذر 1375 در کرج ، بازیگر و کارگردان فیلم کوتاه است. فارغ التحصیل لیسانس رشته سینما از دانشگاه هنر تهران می باشد که از 20 سالگی وارد سینما شد و با فیلم «لانتوری» توانست خود را اثبات کند.

از 12 سالگی نویسندگی!

علاقمند شدن من به سینما به 12 سالگی ام باز می گردد ، در آن سن من بصورت جدی شروع به نگار برای نشریه مدرسه کردم و داستان کوتاه و بلند می نوشتم.

karamali-ziba-photokade-com-2

عاشق+سبز+و+قرمز

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها